A318 בחיפה - כמה שאלות

ונפלון

New member
../images/Emo6.gif ומה אני אגיד?

פייגעלע אוכל שיקוצים בלי קשקשים שכמוני שהולך לגור, חרמנא ליצלן, בירושלים?
 

danielzimm

New member
תשובות

אני יאגד את כל התשובות שענו עד כה ויוסיף- 1. כסף- אל תשכח שארקיע קנו את הבואינג 787 2. המטוס יוכל לנחות רק בנתב"ג, אילת, עובדה. בשדה דב מטוסי סילון לא מורשים לנחות (למעט מטוסי מנהלים). 3. איך יחליפו את הדאש-7 ב A318 ? לא הגיוני להחליף מטוס בעל 50 מקומות במטוס בעל מספר מושבים כפול ממנו.
 

almoni920

New member
וגם בחיפה יוכל לנחות

ואגב איך יחליפו? כל הצי של הATR72 מחליף את הדאש 7 והA318 מחליף את הATR72. הלא כן?
 

NNN747

New member
מישהו יודע מה נסגר עם הטיסות שתוכננו מטורקיה?

זה היה כאן גם בפורום, על הסכם בין שר התחבורה הטורקי לראש העיר של חיפה על טיסות מטורקיה (אנקרה, אנטליה ועוד כמה יעדים) לחיפה במטוסי ג'מבולינו. מישהו יודע מה נסגר עם כל הסיפור?
 

almoni920

New member
בחיפה בכלל מורשים לנחות מטוסים כאלה?

אפעם לא ראיתי איירליין מגיעה עם מטוס סילוני לחיפה. רק דאש 7, ATR42, ATR72 והרקולסים וכמובן מטוסים קלים. אבל הג'מבולינו לא צריך מדרגות?
 

almoni920

New member
אם יש לו מדרגות

אז למה בנתב"ג שחומוס אייר היו מגיעים היו מחברים אותם לשרוול? מטעמי בטיחות ונוחות או מסיבות אחרות? אגב בA318 איך הולך הסידור מקומות? 3-3 או 3-2 ואיך הולך בג'מבולינו?
 

almoni920

New member
טעות!!

שנה שעברה שטסתי לבולגריה עם MD-82 של BAC (בולגריאן אייר צ'ארטר) וכשטסנו לבולגריה התחברנו לשרוול, כשחזרנו היה הטרמינל עמוס ביותר והתחברנו למדרגות. איך היית מסביר זאת?
 

NNN747

New member
../images/Emo207.gif קווים חדשים של אל-על (הצעות)

חשבתי על מספר קווים שלפי דעתי יהיו רווחים לאל-על: 1. ת"א-אוסקה (הקו שהיה בתכנון ובנתיים נעלם...) 2. ת"א-סיאול (תחרות בין קוריאן לאל-על, הקו עם פוטנציאל גדול מאד). 3. ת"א-מדריד-ריו דה ז'נירו/סאן פאולו (בעבר היה קו זמני כזה של חברת BRA, לפי דעתי פתיחת טיסות לדרום אמריקה תהיה רווחית מכיווןן שיש הרבה נוסעים- במיוחד שיש חברה יחידה שמפעילה טיסות כאלה) 4. ת"א-בלגרד: שמתי לב שהרבה נוסעים לאחרונה לטיולים במדינות יוגוסלביה לשעבר (סרביה, מונטנגרו, סלובניה...) הפעלת טיסות בנוסף לJat. *חוץ מקרואטיה שלשמה יש כבר טיסות שכר תקופתיות וגם טיסות סדירות לזגרב. מה דעתכם?
 

almoni920

New member
גם סלובקיה וסלובניה יכול לבוא בחשבון

ותאמין לי שאלעל פותחת קווים למדינות היא חוקרת טוב טוב אם היא תוכל לעמוד בהוצאות של אחזקה, של נחיתה, של שמירה על המטוס, של צוותים, האם יש מספיק מטוסים, והאם בכלל הקו יהיה רווחי? ויש עוד הרבה שיקולים שכרגע לא עולים בראש, אבל אני בטוח שיש עוד הרבה.
 
ת"א-דבלין!!!

כולם רוצים לטוס לאירלנד. יעדיפו לטוס באל על מאשר בארקיע לדעתי.
 
למעלה