A1, הסקירה השנתית - בעיר של "שפיר"

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
****

A1, הסקירה השנתית - בעיר של "שפיר"
בוקר טוב וחורפי לששת קוראיי הנאמנים.
הפרק הרביעי בסקירה השנתית של פרויקט A1 יוצא לדרך והפעם יוקדש למתרחש ב"עיר של שפיר". "עיר" זו, כידוע, הוקמה סמוך לתחנת הדלק בשער הגיא ובה מצויים משרדיה של "שפיר", משרדי מנהלת A1 של הרכבת, מתחם מגורים לעובדים הזרים ומפעל הסגמנטים הענקי המזין את שתי מכונות הכרייה, הכורות את מנהרה מס' 3 - המנהרה הארוכה ביותר בפרויקט אשר מבוצעת ע"י "שפיר". אורכה של מנהרה 3 - כ-11.6 ק"מ - ומשך הקמתה מציבים אותה באופן טבעי ב"נתיב הקריטי" של הפרויקט.
מנהרה זו מבוצעת במסגרת מכרז קטע ג' של הפרויקט, שעלותו היא הגבוהה ביותר מבין כל ארבעת קטעי הפרויקט. סמוך לעיר של "שפיר" מתבצעות עבודות חשובות נוספות שביניהן: השלמת מנהרה מס' 2 (שכרייתה הושלמה ע"י "שפיר"), השלמת קטע ה--cut &cover של מנהרה 2, השלמת כריית מנהרה מס' 1 (בביצוע "מנרב") והשלמתו של גשר 7 צנוע הממדים, המגשר בין מנהרות מס' 1 ו-2.

שלושה נושאים מרכזיים יוצגו בפרק זה והלפני אחרון של הסקירה: ביצוע מנהרה מס' 3, מסוע העפר "העירוני" והמבצע לפירוק והעתקה חזרה של מכונת ה-TBM של "מנרב" לפורטל המערבי של מנהרה מס' 1. נצא לדרך עם תרשים התמצאות כללי של קטעי הפרויקט.
****
 

בועז ל

New member
תמונה אחרונה - 139 טון מעל הראש.

A1, הסקירה השנתית - בעיר של "שפיר"
בוקר טוב וחורפי לששת קוראיי הנאמנים.
הפרק הרביעי בסקירה השנתית של פרויקט A1 יוצא לדרך והפעם יוקדש למתרחש ב"עיר של שפיר". "עיר" זו, כידוע, הוקמה סמוך לתחנת הדלק בשער הגיא ובה מצויים משרדיה של "שפיר", משרדי מנהלת A1 של הרכבת, מתחם מגורים לעובדים הזרים ומפעל הסגמנטים הענקי המזין את שתי מכונות הכרייה, הכורות את מנהרה מס' 3 - המנהרה הארוכה ביותר בפרויקט אשר מבוצעת ע"י "שפיר". אורכה של מנהרה 3 - כ-11.6 ק"מ - ומשך הקמתה מציבים אותה באופן טבעי ב"נתיב הקריטי" של הפרויקט.
מנהרה זו מבוצעת במסגרת מכרז קטע ג' של הפרויקט, שעלותו היא הגבוהה ביותר מבין כל ארבעת קטעי הפרויקט. סמוך לעיר של "שפיר" מתבצעות עבודות חשובות נוספות שביניהן: השלמת מנהרה מס' 2 (שכרייתה הושלמה ע"י "שפיר"), השלמת קטע ה--cut &cover של מנהרה 2, השלמת כריית מנהרה מס' 1 (בביצוע "מנרב") והשלמתו של גשר 7 צנוע הממדים, המגשר בין מנהרות מס' 1 ו-2.

שלושה נושאים מרכזיים יוצגו בפרק זה והלפני אחרון של הסקירה: ביצוע מנהרה מס' 3, מסוע העפר "העירוני" והמבצע לפירוק והעתקה חזרה של מכונת ה-TBM של "מנרב" לפורטל המערבי של מנהרה מס' 1. נצא לדרך עם תרשים התמצאות כללי של קטעי הפרויקט.
תמונה אחרונה - 139 טון מעל הראש.
עוד תמונה מהממת מבית היוצר של DSP. תמונה זו חותמת את הפרק הרביעי בסקירה השנתית. הפרק האחרון בסקירה יועלה ב"
בשבוע הבא מתחנת האומה. תחנה, שתמיד כשנדמה לך שמבנה התחנה ברור לך, צצה מאיזשהו מקום מנהרה נוספת והורסת לך את הכול. אדיוס אמיגוס ושבת שלום!
 

amit1270

New member
תודה רבה, שבת שלום

תמונה אחרונה - 139 טון מעל הראש.
עוד תמונה מהממת מבית היוצר של DSP. תמונה זו חותמת את הפרק הרביעי בסקירה השנתית. הפרק האחרון בסקירה יועלה ב"
בשבוע הבא מתחנת האומה. תחנה, שתמיד כשנדמה לך שמבנה התחנה ברור לך, צצה מאיזשהו מקום מנהרה נוספת והורסת לך את הכול. אדיוס אמיגוס ושבת שלום!
תודה רבה, שבת שלום
ולהתראות בתחנה הבאה.
 
תודה רבה,

תמונה אחרונה - 139 טון מעל הראש.
עוד תמונה מהממת מבית היוצר של DSP. תמונה זו חותמת את הפרק הרביעי בסקירה השנתית. הפרק האחרון בסקירה יועלה ב"
בשבוע הבא מתחנת האומה. תחנה, שתמיד כשנדמה לך שמבנה התחנה ברור לך, צצה מאיזשהו מקום מנהרה נוספת והורסת לך את הכול. אדיוס אמיגוס ושבת שלום!
תודה רבה,
הסתבכתי משהו עם הפרטים.
 

easylivin

New member
תודה בועז, סקירה מרתקת כמו תמיד ובנוסף

תמונה אחרונה - 139 טון מעל הראש.
עוד תמונה מהממת מבית היוצר של DSP. תמונה זו חותמת את הפרק הרביעי בסקירה השנתית. הפרק האחרון בסקירה יועלה ב"
בשבוע הבא מתחנת האומה. תחנה, שתמיד כשנדמה לך שמבנה התחנה ברור לך, צצה מאיזשהו מקום מנהרה נוספת והורסת לך את הכול. אדיוס אמיגוס ושבת שלום!
תודה בועז, סקירה מרתקת כמו תמיד ובנוסף
גם תמונות ליליות מהממות שהתחלתי כבר להתגעגע להן.
 

בועז ל

New member
רק שתדע שזה היית אתה שהצלחת להתניע אצלי

תודה בועז, סקירה מרתקת כמו תמיד ובנוסף
גם תמונות ליליות מהממות שהתחלתי כבר להתגעגע להן.
רק שתדע שזה היית אתה שהצלחת להתניע אצלי
מחדש את החיבה לצילומי לילה - עם כמה תמונות נהדרות שצילמת והעלית בזמנו לפורום. בצילומי לילה הפרטים נראים אחרת ומקבלים אופי עצמאי שלא קיים בצילומי היום.
 

easylivin

New member
יפה, אז משהו טוב בכל זאת יצא מזה


רק שתדע שזה היית אתה שהצלחת להתניע אצלי
מחדש את החיבה לצילומי לילה - עם כמה תמונות נהדרות שצילמת והעלית בזמנו לפורום. בצילומי לילה הפרטים נראים אחרת ומקבלים אופי עצמאי שלא קיים בצילומי היום.
יפה, אז משהו טוב בכל זאת יצא מזה

בטוח שיום אחד אחזור לצלם. כנראה אחרי סיום התואר... החיידק הזה כבר לא עוזב אותך לעולם מהרגע שהוא תופס אותך.
 

בועז ל

New member
אני כבר מחכה בכיליון עיניים
לצילומיך,

יפה, אז משהו טוב בכל זאת יצא מזה

בטוח שיום אחד אחזור לצלם. כנראה אחרי סיום התואר... החיידק הזה כבר לא עוזב אותך לעולם מהרגע שהוא תופס אותך.
אני כבר מחכה בכיליון עיניים
לצילומיך,
אריק. בהצלחה בלימודים!
 

79 Ori

New member
מעניין כתמיד

תמונה אחרונה - 139 טון מעל הראש.
עוד תמונה מהממת מבית היוצר של DSP. תמונה זו חותמת את הפרק הרביעי בסקירה השנתית. הפרק האחרון בסקירה יועלה ב"
בשבוע הבא מתחנת האומה. תחנה, שתמיד כשנדמה לך שמבנה התחנה ברור לך, צצה מאיזשהו מקום מנהרה נוספת והורסת לך את הכול. אדיוס אמיגוס ושבת שלום!
מעניין כתמיד
ומוצג בצורה כל כך טובה שגורמת גם לאהבל כמוני להבין (טוב, פחות או יותר. בכל זאת - אהבל) מה קורה שם.

תודה רבה!
 

ymaluly

New member
תודה על העדכונים פרויקט מדהים

A1, הסקירה השנתית - בעיר של "שפיר"
בוקר טוב וחורפי לששת קוראיי הנאמנים.
הפרק הרביעי בסקירה השנתית של פרויקט A1 יוצא לדרך והפעם יוקדש למתרחש ב"עיר של שפיר". "עיר" זו, כידוע, הוקמה סמוך לתחנת הדלק בשער הגיא ובה מצויים משרדיה של "שפיר", משרדי מנהלת A1 של הרכבת, מתחם מגורים לעובדים הזרים ומפעל הסגמנטים הענקי המזין את שתי מכונות הכרייה, הכורות את מנהרה מס' 3 - המנהרה הארוכה ביותר בפרויקט אשר מבוצעת ע"י "שפיר". אורכה של מנהרה 3 - כ-11.6 ק"מ - ומשך הקמתה מציבים אותה באופן טבעי ב"נתיב הקריטי" של הפרויקט.
מנהרה זו מבוצעת במסגרת מכרז קטע ג' של הפרויקט, שעלותו היא הגבוהה ביותר מבין כל ארבעת קטעי הפרויקט. סמוך לעיר של "שפיר" מתבצעות עבודות חשובות נוספות שביניהן: השלמת מנהרה מס' 2 (שכרייתה הושלמה ע"י "שפיר"), השלמת קטע ה--cut &cover של מנהרה 2, השלמת כריית מנהרה מס' 1 (בביצוע "מנרב") והשלמתו של גשר 7 צנוע הממדים, המגשר בין מנהרות מס' 1 ו-2.

שלושה נושאים מרכזיים יוצגו בפרק זה והלפני אחרון של הסקירה: ביצוע מנהרה מס' 3, מסוע העפר "העירוני" והמבצע לפירוק והעתקה חזרה של מכונת ה-TBM של "מנרב" לפורטל המערבי של מנהרה מס' 1. נצא לדרך עם תרשים התמצאות כללי של קטעי הפרויקט.
תודה על העדכונים פרויקט מדהים
 

S o l l y

New member
מדהים! תודה!

A1, הסקירה השנתית - בעיר של "שפיר"
בוקר טוב וחורפי לששת קוראיי הנאמנים.
הפרק הרביעי בסקירה השנתית של פרויקט A1 יוצא לדרך והפעם יוקדש למתרחש ב"עיר של שפיר". "עיר" זו, כידוע, הוקמה סמוך לתחנת הדלק בשער הגיא ובה מצויים משרדיה של "שפיר", משרדי מנהלת A1 של הרכבת, מתחם מגורים לעובדים הזרים ומפעל הסגמנטים הענקי המזין את שתי מכונות הכרייה, הכורות את מנהרה מס' 3 - המנהרה הארוכה ביותר בפרויקט אשר מבוצעת ע"י "שפיר". אורכה של מנהרה 3 - כ-11.6 ק"מ - ומשך הקמתה מציבים אותה באופן טבעי ב"נתיב הקריטי" של הפרויקט.
מנהרה זו מבוצעת במסגרת מכרז קטע ג' של הפרויקט, שעלותו היא הגבוהה ביותר מבין כל ארבעת קטעי הפרויקט. סמוך לעיר של "שפיר" מתבצעות עבודות חשובות נוספות שביניהן: השלמת מנהרה מס' 2 (שכרייתה הושלמה ע"י "שפיר"), השלמת קטע ה--cut &cover של מנהרה 2, השלמת כריית מנהרה מס' 1 (בביצוע "מנרב") והשלמתו של גשר 7 צנוע הממדים, המגשר בין מנהרות מס' 1 ו-2.

שלושה נושאים מרכזיים יוצגו בפרק זה והלפני אחרון של הסקירה: ביצוע מנהרה מס' 3, מסוע העפר "העירוני" והמבצע לפירוק והעתקה חזרה של מכונת ה-TBM של "מנרב" לפורטל המערבי של מנהרה מס' 1. נצא לדרך עם תרשים התמצאות כללי של קטעי הפרויקט.
מדהים! תודה!
מרתק כרגיל
 

zvir1

New member
תודה רבה!!!

A1, הסקירה השנתית - בעיר של "שפיר"
בוקר טוב וחורפי לששת קוראיי הנאמנים.
הפרק הרביעי בסקירה השנתית של פרויקט A1 יוצא לדרך והפעם יוקדש למתרחש ב"עיר של שפיר". "עיר" זו, כידוע, הוקמה סמוך לתחנת הדלק בשער הגיא ובה מצויים משרדיה של "שפיר", משרדי מנהלת A1 של הרכבת, מתחם מגורים לעובדים הזרים ומפעל הסגמנטים הענקי המזין את שתי מכונות הכרייה, הכורות את מנהרה מס' 3 - המנהרה הארוכה ביותר בפרויקט אשר מבוצעת ע"י "שפיר". אורכה של מנהרה 3 - כ-11.6 ק"מ - ומשך הקמתה מציבים אותה באופן טבעי ב"נתיב הקריטי" של הפרויקט.
מנהרה זו מבוצעת במסגרת מכרז קטע ג' של הפרויקט, שעלותו היא הגבוהה ביותר מבין כל ארבעת קטעי הפרויקט. סמוך לעיר של "שפיר" מתבצעות עבודות חשובות נוספות שביניהן: השלמת מנהרה מס' 2 (שכרייתה הושלמה ע"י "שפיר"), השלמת קטע ה--cut &cover של מנהרה 2, השלמת כריית מנהרה מס' 1 (בביצוע "מנרב") והשלמתו של גשר 7 צנוע הממדים, המגשר בין מנהרות מס' 1 ו-2.

שלושה נושאים מרכזיים יוצגו בפרק זה והלפני אחרון של הסקירה: ביצוע מנהרה מס' 3, מסוע העפר "העירוני" והמבצע לפירוק והעתקה חזרה של מכונת ה-TBM של "מנרב" לפורטל המערבי של מנהרה מס' 1. נצא לדרך עם תרשים התמצאות כללי של קטעי הפרויקט.
תודה רבה!!!
 

darkshadow1

New member
רבה!

A1, הסקירה השנתית - בעיר של "שפיר"
בוקר טוב וחורפי לששת קוראיי הנאמנים.
הפרק הרביעי בסקירה השנתית של פרויקט A1 יוצא לדרך והפעם יוקדש למתרחש ב"עיר של שפיר". "עיר" זו, כידוע, הוקמה סמוך לתחנת הדלק בשער הגיא ובה מצויים משרדיה של "שפיר", משרדי מנהלת A1 של הרכבת, מתחם מגורים לעובדים הזרים ומפעל הסגמנטים הענקי המזין את שתי מכונות הכרייה, הכורות את מנהרה מס' 3 - המנהרה הארוכה ביותר בפרויקט אשר מבוצעת ע"י "שפיר". אורכה של מנהרה 3 - כ-11.6 ק"מ - ומשך הקמתה מציבים אותה באופן טבעי ב"נתיב הקריטי" של הפרויקט.
מנהרה זו מבוצעת במסגרת מכרז קטע ג' של הפרויקט, שעלותו היא הגבוהה ביותר מבין כל ארבעת קטעי הפרויקט. סמוך לעיר של "שפיר" מתבצעות עבודות חשובות נוספות שביניהן: השלמת מנהרה מס' 2 (שכרייתה הושלמה ע"י "שפיר"), השלמת קטע ה--cut &cover של מנהרה 2, השלמת כריית מנהרה מס' 1 (בביצוע "מנרב") והשלמתו של גשר 7 צנוע הממדים, המגשר בין מנהרות מס' 1 ו-2.

שלושה נושאים מרכזיים יוצגו בפרק זה והלפני אחרון של הסקירה: ביצוע מנהרה מס' 3, מסוע העפר "העירוני" והמבצע לפירוק והעתקה חזרה של מכונת ה-TBM של "מנרב" לפורטל המערבי של מנהרה מס' 1. נצא לדרך עם תרשים התמצאות כללי של קטעי הפרויקט.
רבה!
חבל שאת החלק האחרון של הסיקור בשבוע הבא אני אוכל לראות רק ביום ראשון.
דרך אגב, האם יש חדש לגבי השאלות שנשלחו לנת"ע לפני כמה שבועות?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה