A study shows

  • פותח הנושא sסs
  • פורסם בתאריך
GOVERNOR אני רוצה לגלות לך סוד

GOVERNOR אני רוצה לספר לך סוד. אבל אל תקרא אם אתה בן פחות מ 18! קח נשימה גדולה, כי אני עומד להכות אותך בשוק! בני אדם אינם נבראים! הם גם לא מגיעים עם חסידות! כשאבא ואמא שלך התחתנו, הם מאד אהבו זה את זה. ואז, בלילה, הם התחבקו והתקרבו אחד לשני. ואבא כל כך אהב את אמא עד שהפין שלו (זה מה שאתה משתמש בו לעשות פיפי) התמתח ונכנס לתוך חור מיוחד שיש אצל אמא שלך. וכאשר אבא ממש אהב את אמא, יצאו מהפין זרעונים קטנים, ונכנסו לתןך מקום מיוחד בתוך הגוף של אמא שלך. שם חיכתה לזרעונים ביצית (זה כמו ביצה של תרנגולת אבל הרבה יותר קטנה). הזרעונים עשו תחרות והראשון שהגיע לביצית הפרה אותה. הביצית המופרית התחברה לגוף של אמא שלך (מבפנים) וגדלה וגדלה עד אשר אחרי תשעה חדשים היתה לעובר גדול. אבא לקח את אמא לחדר לידה ואחרי כמה שעות יצא GOVERNORואבא ואמא החליטו לקרוא לתינוק הזה ירון! אני יודע שהסיפור הזה נראה לך דמיוני. אבל זו האמת! השאלה בכל אופן היא,איך נולד הראשון כדי שירון יבא לעולם?
 
גם אני רוצה לגלות לך סוד

אני לא גוברנור, אידיוט. ואת אמרות השפר הלועזיות אני יודע ממי לקחת.
 

L7

New member
ואיך נוצר ה' כבר הבנת? כי לכל מסדר

יש מסדר.
 
יהודי יקר.

מסתמן שהנך בדרך הנכונה להגיע אל יעד חקירתך ולכל המשמעויות הנלוות מכך. יישר כוח. קח נא מעט אויר לנשימה והתכונן לצלילה העמוקה... אצייד אותך בזוג סנפירים ובבלון חמצן חדש ומרענן, ומכאן מובטח (בעהי``ת) שתגיע בשלום למעוז חפצך האמיתי... דרך צלחה. כעת, נא אחוז מהשאלה לקמן לעניין כל ההתעסקות הלוגית בנוגע לתפיסת היסוד (או להפיכין, מעניין אי היכולת האנושית לתפוס) מציאות של בורא לעולם: נשאל: האם ייתכן שבורא עולם הוא מוגבל? יהיה זה שיאמר: כמובן שאינו מוגבל! הרי הוא כל יכול, בורא עולם ומלואו! נענה לאותו האחד: האינך חושב שאתה מגביל במחשבתך את בורא-העולם בכך שקבעת שאינו יכול להיות מוגבל? משמע: בתור הכל-יכול, הקב``ה מוגבל ואינו מוגבל גם יחד... אינו מוגבל במוגבלותו, ומוגבל באי מוגבלותו. אינו מוגבל באי מוגבלותו, ומוגבל במוגבלותו. הקב``ה הוא הכל והכל הוא, ואין עוד מלבדו בכל הרבדים של היקום, והכל עומד כלא חשוב בהשוואה אליו יתברך: אחד! אלופו של עולם בכל ח` הרקיעים, הארץ וארבע רוחות שבעולם. ``אל עולם``: שהוא העולם והעולם זה הוא!, ואין שום דבר נפרד ממנו; שגם הנבראים הם אחד עמו. ולא חלילה וחס, ``אל העולם``, לאמור: שיש עולם וישנו הקב``ה, ושהוא האל (מלכו) של העולם המופרד כביכול ממנו... ורק הוא להחליט האם לחשוף את הדרו בפני יצירי כפיו או להיות נמצא ואך בהסתר מהם! נבין: א.למי שיש סוֹף -- יש לו התחלה •התחלה שהייתה מאז ומעולם -- לא הִתחילה את עצמה -- שהרי כבר הייתה קיימת מלכתחילה ואין צורך בּהתחלתה •התחלה שמעולם לא הייתה-- לא התחילה את עצמה -- שהרי לא הייתה קיימת מלכתחילה כדי להתחִיל את עצמה » אין התחלה שהתחילה את עצמה » כל התחלה החלה ע``י מתחִיל (שקדם לה) » למתחיל אין התחלה -- שאם לא כן, יהיו מוּתחלִים בלי מתחיל » למי שאין התחלה -- אין לו סוף ב.למי שהוא נִברא -- יש לו בּרִיאה •בריאה שהייתה מאז ומעולם -- לא בּראה את עצמה -- שהרי כבר הייתה קיימת מלכתחילה ואין צורך בּברִיאתה •בריאה שמעולם לא הייתה -- לא בראה את עצמה -- שהרי לא הייתה קיימת מלכתחילה כדי לִברוא את עצמה » אין בריאה שבראה את עצמה » כל בריאה החלה ע``י בּוֹרא (שקדם לה) » לבורא אין בריאה -- שאם לא כן, יהיו בּרוּאים בלי בורא » למי שאין בריאה -- אינו נברא ג.למי שהוא מוּגבל -- יש לו מוּגבלוּת •מוגבלות שהייתה מאז ומעולם -- לא הִגבילה את עצמה -- שהרי כבר הייתה קיימת מלכתחילה ואין צורך בּהגבלתה •מוגבלות שמעולם לא הייתה -- לא הגבילה את עצמה -- שהרי לא הייתה קיימת מלכתחילה כדי להגבִּיל את עצמה » אין מוגבלות שהגבילה את עצמה » כל מוגבלות החלה ע``י מגבּיל (שקדם לה) » למגביל אין מוגבלות -- שאם לא כן, יהיו מוּגבלים בלי מגביל » למי שאין מוגבלות -- אינו מוגבל כל טוב...
 

L7

New member
המוגבל אינו מבין את המגביל בהיות

המוגבל מוגבל והמגביל בלתי מוגבל. לכן הדתי כל כך טועה בפולחנו האלילי.. אין לו מושג קלוש מה ה' רוצה.
 
לא, אידיוט חרדי מצוי

אגלה לך סוד: בהתחלה היה התא הראשון, ממנו התפתחו צורות החיים המורכבות יותר. ובשלב הסופי התפתחו 3 זנים של קופי אדם מהפרימאט הראשון: א. קופי האדם, שימפנזה, גורילה, גאבון ואוראנג-אוטאנג. ב. הומו-אוסטרלו-פיטקוס, הומו-האביליס, הומו-ארקטוס, הומו-ניאנדרטל והומו-סאפיינס. ג. מתרומם חרדי מצוי הידוע גם בשם homo-imbecillius ידוע שמין זה, עקב נטייתו להתרבות בתוך עצמו סובל ממידה רבה של מומים מוחיים.
 

גוּפי

New member
איזה אידיוט

אם המתרומם החרדי(homo-imbecillius) מסווג מחוץ למשפחת ההומינידים, אז הוא בטח לא שייך לסוג "homo"(אולי התכוונת לסוג "מתרומם"). נסה משהו אחר
 
אידיוט הוא שמך האמצעי

הומינידים, התפצלו לתת-קבוצות. הניאנדרטלים, וההומו-סאפיינס למשל. ההומו-סאפיינס והמתרומם החרדי המצוי. קרא קצת על הומינידים לפני שאתה משפריץ שטויות בדברים שאינך מבין.
 

גוּפי

New member
שיא הטמטום לחודש מרץ עד כה!../images/Emo124.gif

האידיוט מסווג לי 3 "זנים"(אני מניח שהוא התכוון ל"משפחות" אבל שיהיה) של פרימאטים: א. מינים ששייכים למשפחת קופי האדם ב. מינים ששייכים למשפחת ההומנידים(ביניהם מינים ששיכים לסוג "homo") ג. "זן" שלישי שבו מין בודד: homo-imbecillius לפי צורת החלוקה של האידיוט, ה-homo-imbecillius לא שייך לסוג homo, ואפילו לא למשפחת ההומונידים, אבל האידיוט בכל מחליט שהוא שייך לסוג homo למרות שהוא לא שייך למשפחת ההומידינים! בהודעה הבאה הוא כבר "תיקן" את השגיאה כשהסביר שה-homo-imbecillius הוא כן הומוניד, בלי להודות בטעותו.
 
הטמטום, הטמטום.

אגלה סוד קטן, קופי האדם גם הם הומינידים. חרדי מטומטם מה לא הבנת בחלוקה ?
 

Btvs69

New member
אינגהלה מנגלה לקחת טריפ רע ../images/Emo22.gif

אין טיפול בשבילך תמשיך להתאמן בקללות. רק תקפיד להסתכל בראי כשאתה מקלל.
 

Btvs69

New member
חוץ מזה שרצית לפגוע מה רצית לומר

במשך חודשים שיחקת איתם במשחקי פולין והבאת עשרות ציטוטים מהמלחמה עד שבסוף גילית את פרצופך האמיתי .אז עכשיו מה שנשאר זה שתראה לנו את המוסר שלך במקום לשפוט אחרים ועדיין אם התמונה הפרצוף העצוב על מה אתה עצוב בדיוק על המוסר המזוייף שלך.
 

Btvs69

New member
זאת מלכודת לעכברים טפשים נכשלת

כל החלטה כרוכה בהכרח בקורבן והמסקנה המתבקשת שאם החלטת להרוג את אלוהים בהכרך אתה הקרבת אותו לטובת עכבר והעכבר הוליד הר ולכן הערבים אומרים אלה הוא עכבר. אפילו ילדים קטנים יודעים את זה וזה כתוב במפורש בהודעה הראשונה.
 
למעלה