Aאלה

wil

New member
אתה לא סותר אותי.

בחלק הראשון של ההודעה פירטתי את העניין החוקי. כאן יש הבדל בין 50 ל125, כאשר האחרון כמובן מותר בנסיעה בכביש מהיר. וכן, שותף שלי לדירה (לשעבר) קיבל קנס על נסיעה באיילון על הטוסטוס 50 סמ"ק (NRG) שלו. כך שהעבירה נאכפת, לפחות לפעמים. ולצד הבטיחותי: נסיעה על כלי שמסוגל 80-90 (NRG לדוגמא) אמיתיים, בנתיב הימני - שיהיה לבריאות. אבל ציינתי את הכניסה הגאונית בהולץ מצד שמאל - לדעתי לא בריא להגיע לשם עם טוסטוס, כי צריך לעבור 4 נתיבים ימינה עד ההגעה לימני. וכמובן שבשעות הלחץ בבוקר / אחה"צ כשהמהירות הממוצעת שם היא 30 אין בעיה לנסוע שם גם עם הטוסטוס הכי חבוט.
 

tygger

New member
110 קמ"ש באיילון?

מתי נסעת שם בפעם האחרונה? המהירות שם לרוב היא אולי 30 קמ"ש...
 

BB bsot

New member
זה מה שגם אני אומרת

גם ככה רוב הזמן עמוס שם. ואם נוסעים לעבודה בבוקר (בשעות העומס) וחוזרים בסביבות - 17:00 (גם עומס) עם 50 סמ"ק ועם אופניים (אולי אפילו גם ברגל) אתה הכ מהיר שם. בשבוע שעבר עמדתי שם בפקק עם רכב וחשבתי שאני מתפחלצת. יאק!
 

tygger

New member
אמרתי לך אבל כבר!

ברכב יושבים.
 

BB bsot

New member
אז זהו...שלא!

הפדלים היו כ"כ רחוקים ממני שהייתי פרקטקלי במצב עמידה!
אבל הכי יפה היה, כשהגעתי למחוז חפצי וגיליתי שכל הדרך נסעתי בלי אורות
 

פיני007

New member
הקנה מתייחסת לרכב בעל מנוע עד

50 סמ"ק. על כן תבדוק ברשיון הרכב איזה סמ"E רשום: אם 51 אז אתה יכול לזרום באיילון. מתחת לא. הקנס על כניסת רכב כנ"ל לדרך מהירה (ולא חשוב מהיא המהירות המותרת באותה רגע), היא עבירה על אי-ציות לתמרור ב-54 בגינה תשלום קנס של 250 ש"ח (תקנה 22(א) לתקנות התעבורה).
 
למעלה