[...]

[...]

אני מתגעגעת לקיקבוקסינג להוציא את האגרסיות. את הטינופת. להשתחרר מחוסר השקט הזה שאוכל מבפנים אבל אסור. נגזר עלי להיות מרותקת. בלי פעילות. לתת למחול השדים לכרסם בי בנחת מעושה. נותרו 6 חודשים לספירה.
 

נשמת

New member
../images/Emo23.gif

אוהבת אותך וליבי מחזיק את ידך חזק. חזק חזק.
 

מייפלס

New member
אני חושבת

שהסיבה שווה את זה . אני חושבת שההודעה הזו צריכה להיות קצת יותר שמחה . אני חושבת שאלו 3 חודשים של גאווה כי הכל בסדר (
) ! ואני חושבת שאת חזקה מאוד מאוד ויכולה לעמוד בחוסר פעילות הזה . את יכולה להוציא את כל האגרסיות והטינופת שבפנים בדרך אחרת שמותרת . אל תתני למחול השדים לכרסם בך - נפשי מספיקה על פיזי ... בקיצור אני דואגת !
 
שישה חודשים.

אני מקווה שהחודשים האלו יהיו קלים ויעברו בשלום. שולחת לך מכאן כוח עבורם. אני מתארת לעצמי שיש דברים שניתן לעשות גם כשאת בשמירה, אמנם לא קיקבוקסינג, אבל עבודות יצירה, כתיבה, ועוד- שמשחררות גם הן אנרגיות נפשיות. לא?
 

היתולית

New member
שיעברו מהר

מחזיקה אצבעות שהזמן יעבור מהר ובצורה הטובה ביותר כמובן, כי זה מה שחשוב. מכירה את ההרגשה כי גם אני ללא הספינינג שלי וזה קשה, אבל - יש לך למה לחכות
אוהבת
 

adi948

New member
אהובה שלי.

יקרה שאת, חוסר השקט הזה, מכרסם בך במקום בו מתנקזים כל החששות, הדאגות, הפחדים. ואפשר לתת להם לצאת, גם בדרכים אחרות, פעלתניות, אגרסיביות פחות. הכל עניין של ללמד את עצמך. ועכשיו תלמדי את עצמך מקומות חדשים, דרכים חדשים. חוץ מזה, שאת כל כך מוכשרת, שאפשר לנתב את אי השקט הזה שלך ליצירות מופלאות כל כך!!! 6 חודשים לספירה- סופרה איתך, מקווה איתך, מתפללת, מחבקת, חושבת. כל יום. אוהבת אותך אהבה גדולה.
עדי
 
../images/Emo20.gif

טינופת? כמה טוהר יש בתוכך עכשיו... שיהיו שישה חודשים קלים, יפים. תנוחי הרבה. מגיע לך - הרי תהיה הרבה עבודה אחר כך.
 
למעלה