85-350-01 הפתעה

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

gen1

New member
85-350-01 הפתעה

85-350-01 הפתעה
שלום! דברתי בעבר על אוטובוס רוכן ז"א מוריד את צידו הימני כלפי המדרכה ,היום נסעתי בקו 64 ב8535001 לקרית אתא ושמתי לב שלפחות ב2 תחנות שירדו או עלו אנשים מבוגרים ,זקנים הנהג הרכין את הרכב ,נסעתי מס פעמים במאנים ופעם ראשונה ראיתי את התכונה הזאת מופעלת ,מבפנים אתה רואה שהרכב מקבל שיפוע לכיוון המדרכה ,וביציאה מהתחנה רק לאחר היישור הרכב מתחיל לנסע
 

אורי404

New member
אני זוכר שכאשר נכנסו לקו 29 בשרון

85-350-01 הפתעה
שלום! דברתי בעבר על אוטובוס רוכן ז"א מוריד את צידו הימני כלפי המדרכה ,היום נסעתי בקו 64 ב8535001 לקרית אתא ושמתי לב שלפחות ב2 תחנות שירדו או עלו אנשים מבוגרים ,זקנים הנהג הרכין את הרכב ,נסעתי מס פעמים במאנים ופעם ראשונה ראיתי את התכונה הזאת מופעלת ,מבפנים אתה רואה שהרכב מקבל שיפוע לכיוון המדרכה ,וביציאה מהתחנה רק לאחר היישור הרכב מתחיל לנסע
אני זוכר שכאשר נכנסו לקו 29 בשרון
הנידרפלורים (בקו 29, אגב, יש את הנידרפלורים המורכבים הראשונים כמו 87-000-01, 87-002-01, 87-004-01 ועוד), הנהגים השתמשו רבות במערכת הזו. כנראה, שעם הזמן הם 'מיצו' את זה, וכיום, אני, כמעט ולא רואה זאת.
 
פאר הטכנולוגיה האירופית!

85-350-01 הפתעה
שלום! דברתי בעבר על אוטובוס רוכן ז"א מוריד את צידו הימני כלפי המדרכה ,היום נסעתי בקו 64 ב8535001 לקרית אתא ושמתי לב שלפחות ב2 תחנות שירדו או עלו אנשים מבוגרים ,זקנים הנהג הרכין את הרכב ,נסעתי מס פעמים במאנים ופעם ראשונה ראיתי את התכונה הזאת מופעלת ,מבפנים אתה רואה שהרכב מקבל שיפוע לכיוון המדרכה ,וביציאה מהתחנה רק לאחר היישור הרכב מתחיל לנסע
פאר הטכנולוגיה האירופית!
חבל שלא מסבירים לנהגים איך להנמיך את האוטובוס לרווחת הנוסעים, הרי לכך הוא נועד. בדן רוב הנהגים משתמשים בתכונת הרכינה, וחברנו דרור משתמש בתכונה זו דרך קבע. מקווה לראות אותך בסיור במרכבים ב-4.03.2005!
 

אוהד11

New member
בברצלונה נסעתי לטיול באוטובוס

פאר הטכנולוגיה האירופית!
חבל שלא מסבירים לנהגים איך להנמיך את האוטובוס לרווחת הנוסעים, הרי לכך הוא נועד. בדן רוב הנהגים משתמשים בתכונת הרכינה, וחברנו דרור משתמש בתכונה זו דרך קבע. מקווה לראות אותך בסיור במרכבים ב-4.03.2005!
בברצלונה נסעתי לטיול באוטובוס
תיירים. אשתי התקשתה לעלות ולרדת והנהג לא היסס, הרכין את האוטובוס לכיוון העליה והירידה. הוא גם דאג לפתוח את תא המטען מתחת לאוטובוס כדי להטעין עליו את הכסא שבו היא השתמשה. משום מה לא נתקלתי כאן בארץ שמפעילים את הטכנולוגיה הזו, לא בנסיעות מיוחדות ולא בנסיעות עירוניות רגילות. מסקנה ..... ?!
 
רכינה באוטובוסי תיירים

בברצלונה נסעתי לטיול באוטובוס
תיירים. אשתי התקשתה לעלות ולרדת והנהג לא היסס, הרכין את האוטובוס לכיוון העליה והירידה. הוא גם דאג לפתוח את תא המטען מתחת לאוטובוס כדי להטעין עליו את הכסא שבו היא השתמשה. משום מה לא נתקלתי כאן בארץ שמפעילים את הטכנולוגיה הזו, לא בנסיעות מיוחדות ולא בנסיעות עירוניות רגילות. מסקנה ..... ?!
רכינה באוטובוסי תיירים
לגבי מ.א.ן - אני יודע שבHOCL יש כפתור שמוריד את כל האוטובוס מספר סנטימטרים מטה. ע"מ לעלות חזרה פשוט לוחצים על הגז בניוטרל. איני יודע לגבי שאר היצרנים. במרכבים רבים היום ניתן גם לפתוח את דלת תא המטען משולחן העבודה של הנהג.
 

אוהד11

New member
עד כמה שזכור לי זה היה מרצדס

רכינה באוטובוסי תיירים
לגבי מ.א.ן - אני יודע שבHOCL יש כפתור שמוריד את כל האוטובוס מספר סנטימטרים מטה. ע"מ לעלות חזרה פשוט לוחצים על הגז בניוטרל. איני יודע לגבי שאר היצרנים. במרכבים רבים היום ניתן גם לפתוח את דלת תא המטען משולחן העבודה של הנהג.
עד כמה שזכור לי זה היה מרצדס
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה