841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים

מצב
הנושא נעול.

orenhz

Member
מפתיע אותי שלא הייתה שם תחנה עד היום...

עוד שינוי קטנטן ממחר בקווים שבין ת"א לצפון:
קווים 846, 848. תוספת תחנה בתל אביב 27/03/2014
החל מיום שישי 28/03/14 תתווסף תחנה בתל אביב בצומת הרחובות דרך נמיר/ איינשטיין לקווים 846, 848 על פי הפרוט הבא:

בכיוון הנסיעה לצפון (לצפת/ כרמיאל) – תחנה לאיסוף נוסעים בלבד!
בכיוון הנסיעה לדרום (לתל אביב) – תחנה להורדת נוסעים בלבד!
מפתיע אותי שלא הייתה שם תחנה עד היום...
 

ירון כץ

New member
בשנות השמונים, שודרה בגלי צה"ל מעין תסכית

841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים


החל מ 4.4
בשנות השמונים, שודרה בגלי צה"ל מעין תסכית
שנקראה "841 נוסע צפונה צפונה" ובו הופיעה כל פעם דמות אחרת של מישהו שנוסע בקו המספר את הרהורי לבו.
הדמויות היו פיקטיביות.
בעקבות התסכית, המצאתי מעין חמשיר:
"שמונה ארבע אחת נוסע צפונה צפונה,
מתחיל בתל אביב ומסיים בקריית שמונה.
אך אם אצטרך לנסוע מתל אביב לקריית שמונה,
אודה ולא אתבייש,
אעדיף לנסוע בשמונה ארבע שתיים או בשמונה ארבע חמש."
 
מדוע קו 829 מבית שאן לתל אביב מתבטל?

841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים


החל מ 4.4
מדוע קו 829 מבית שאן לתל אביב מתבטל?
מה יהיה במקומו או שלא יהי בכלל כי גם ככה התדירות של אגד מבית שאן לתל אביב הוא פעם אחת ביום

לגבי קו 841 זה בהחלט הגיע זמן וטוב שכך
 

אוהדא11

New member
829 בוטל כפי שבוטל בזמנו 828 שנסע דרך פ"ת

מדוע קו 829 מבית שאן לתל אביב מתבטל?
מה יהיה במקומו או שלא יהי בכלל כי גם ככה התדירות של אגד מבית שאן לתל אביב הוא פעם אחת ביום

לגבי קו 841 זה בהחלט הגיע זמן וטוב שכך
829 בוטל כפי שבוטל בזמנו 828 שנסע דרך פ"ת
וכפי שבוטלו 401 ו- 402 מבית שאן לחיפה. כנראה שמספר הנוסעים לא הצדיק את הפעלת הקווים הללו, למרות שגם למיעוט נוסעים מגיע השרות
 

אורי404

New member
בעוד מספר שנים, אולי רכבת תיתן לזה מענה

829 בוטל כפי שבוטל בזמנו 828 שנסע דרך פ"ת
וכפי שבוטלו 401 ו- 402 מבית שאן לחיפה. כנראה שמספר הנוסעים לא הצדיק את הפעלת הקווים הללו, למרות שגם למיעוט נוסעים מגיע השרות
בעוד מספר שנים, אולי רכבת תיתן לזה מענה
רכבת העמק המחודשת בקטע בית שאן-חיפה. נקווה, שזמן הנסיעה יהיה הגיוני וכך גם מחיר הנסיעה והאפשרות של כרטיס משותף.
 
מבית שאן לתל אביב לא יהיה כדאי ליסוע ברכבת

בעוד מספר שנים, אולי רכבת תיתן לזה מענה
רכבת העמק המחודשת בקטע בית שאן-חיפה. נקווה, שזמן הנסיעה יהיה הגיוני וכך גם מחיר הנסיעה והאפשרות של כרטיס משותף.
מבית שאן לתל אביב לא יהיה כדאי ליסוע ברכבת
דרך חיפה. הרכבת יכולה לתת מענה בקטע בית שאן - עפולה, אבל השאלה הגדולה (שרלוונטית ליותר מדי מקומות בישראל) היא האם ישכילו להקים בעפולה מרכז תחבורתי משולב שמשלב את תחנת הרכבת ואת התחנה המרכזית.
אם לא, אז 411/412+825 יהיו האופציה העדיפה גם כאשר תהיה רכבת.
רק אם וכאשר תוקם מסילת עירון, הרכבת תהיה האמצעי היעיל לנסיעות בין עפולה ובית שאן למרכז ודרום המדינה.
 
מה שכן, אם יוקם מרכז תחבורתי בחדרה ליד

מבית שאן לתל אביב לא יהיה כדאי ליסוע ברכבת
דרך חיפה. הרכבת יכולה לתת מענה בקטע בית שאן - עפולה, אבל השאלה הגדולה (שרלוונטית ליותר מדי מקומות בישראל) היא האם ישכילו להקים בעפולה מרכז תחבורתי משולב שמשלב את תחנת הרכבת ואת התחנה המרכזית.
אם לא, אז 411/412+825 יהיו האופציה העדיפה גם כאשר תהיה רכבת.
רק אם וכאשר תוקם מסילת עירון, הרכבת תהיה האמצעי היעיל לנסיעות בין עפולה ובית שאן למרכז ודרום המדינה.
מה שכן, אם יוקם מרכז תחבורתי בחדרה ליד
תחנת הרכבת חדרה מערב, אז תהיה אפשרות לעבור מ-825 לרכבת ולהמשיך לתל אביב.
אבל גם כאן עולה השאלה האם ישכילו באמת להקים בחדרה מרכז תחבורתי כזה.
לחדרה יש פוטנציאל כמרכז תחבורתי הרבה יותר גדול מאשר לעפולה.
 

אורי404

New member
כוונתי הייתה לחיפה

מבית שאן לתל אביב לא יהיה כדאי ליסוע ברכבת
דרך חיפה. הרכבת יכולה לתת מענה בקטע בית שאן - עפולה, אבל השאלה הגדולה (שרלוונטית ליותר מדי מקומות בישראל) היא האם ישכילו להקים בעפולה מרכז תחבורתי משולב שמשלב את תחנת הרכבת ואת התחנה המרכזית.
אם לא, אז 411/412+825 יהיו האופציה העדיפה גם כאשר תהיה רכבת.
רק אם וכאשר תוקם מסילת עירון, הרכבת תהיה האמצעי היעיל לנסיעות בין עפולה ובית שאן למרכז ודרום המדינה.
כוונתי הייתה לחיפה
אוהד כתב על כך, שאין קווי אוטובוסים מבית שאן לתל אביב. מה שכתבתי על הרכבת, הייתה כתגובה לחיפה ולא לתל אביב.
 
במקום 829 אפשר ליסוע עם 843 או עם 411/412

מדוע קו 829 מבית שאן לתל אביב מתבטל?
מה יהיה במקומו או שלא יהי בכלל כי גם ככה התדירות של אגד מבית שאן לתל אביב הוא פעם אחת ביום

לגבי קו 841 זה בהחלט הגיע זמן וטוב שכך
במקום 829 אפשר ליסוע עם 843 או עם 411/412
לעפולה ולהחליף שם ל-825.
 

LENAFAN

New member
מה זה "תדירות מוגברת"?

841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים


החל מ 4.4
מה זה "תדירות מוגברת"?
האם זה אומר שתל אביב לקריית שמונה ולהיפך ייצאו אותה כמות נסיעות כמו כעת (845 או 842) או מדובר על הוספה מינימלית של נסיעות בודדות?
מה תהיה התדירות של הקווים מקריית שמונה לעפולה? על איזו תדירות מדובר?
האם מת"א אביב לטבריה או מטבריה לת"א ייצאו יותר נסיעות או פחות נסיעות בקו 836 יחסית ל-835 או שמא התדירות תהיה נמוכה ולמעוניינים תהיה נסיעה בשני קווים?
מה תהיה התדירות של 825?

כל הרפורמה הזאת תלויה בשאלת תדירות הקווים, לא בהכרח במספר שלהם. נסיעה בשני קווים היא סבירה בנסיעה עירונית או בשילוב עם רכבת (מדוייקת). נסיעה בשני קווים למרחקים ארוכים היא כאב ראש די רציני אלא אם כן התדירות תהיה ממש גבוהה.
 
האמת שפחות אנשים יצטרכו לעבור בעפולה

חלומו של יוסף מתגשם? (עפולה שולתתת!!!!!11)
האמת שפחות אנשים יצטרכו לעבור בעפולה
כי רוב הנוסעים מהמרכז צפונה יסעו מעכשיו דרך יקנעם.
האמת היא שלהגיע מת"א לחיפה דרך יקנעם זה אפילו יותר קצר מאשר דרך עפולה.
 
באתר כל קו יש לו"ז ליום שישי ה-4/4!

841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים


החל מ 4.4
באתר כל קו יש לו"ז ליום שישי ה-4/4!
קו 845: מת"א 17 נסיעות, רוב היום כל 30 דקות. מק"ש 14 נסיעות, רוב היום כל 40 דקות.
קו 836: מת"א 13 נסיעות, כל 40-45 דקות. מטבריה 8 נסיעות, רוב היום כל שעה.
קו 442 (עפולה-טבריה) יסע כל 30-50 דקות.
קו 541 (עפולה-טבריה-קרית שמונה) יסע בערך כל שעה.
קו 542 (עפולה-קרית שמונה) יסע כל 20-55 דקות.
 
וקווים 825, 821:

באתר כל קו יש לו"ז ליום שישי ה-4/4!
קו 845: מת"א 17 נסיעות, רוב היום כל 30 דקות. מק"ש 14 נסיעות, רוב היום כל 40 דקות.
קו 836: מת"א 13 נסיעות, כל 40-45 דקות. מטבריה 8 נסיעות, רוב היום כל שעה.
קו 442 (עפולה-טבריה) יסע כל 30-50 דקות.
קו 541 (עפולה-טבריה-קרית שמונה) יסע בערך כל שעה.
קו 542 (עפולה-קרית שמונה) יסע כל 20-55 דקות.
וקווים 825, 821:
825:
27 נסיעות מעפולה לתל אביב, תדירות של 20-30 דקות.
29 נסיעות מתל אביב לעפולה - כל 20-30 דקות
821:
11 נסיעות מעפולה לתל אביב - כל שעה עגולה.
12 נסיעות מתל אביב לעפולה - ברוב היום כל שעה עגולה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה