גם אם זה לא רלוונטי במטרונית, זה עדיין
לגבי נסיעת המשך בתוך חיפה
אני חושב, שזה רלוונטי בקווי "אגד". לא ב"מטרונית". בעבר היה ניתן להמשיך בקו 103.
במובן מסויים קו 1 של ה"מטרונית" החליף את 103 ואינני בטוח, האם יש נסיעות המשך בין קווי "אגד" מחוץ לחיפה ול"מטרונית".
גם אם זה לא רלוונטי במטרונית, זה עדיין
רלוונטי בהרבה מאוד קווים של אגד היוצאים ממרכזית חוף הכרמל לרחבי חיפה ומגיעים למרכזית חוף הכרמל מרחבי חיפה (3, 29, 43, 45, 46, 47, 49, 101, 112, 115, 123, 132, 133, 146).
ואגב, זה מה שמופיע באתר דן בצפון:
"
קיימים גם חוזים משותפים למטרונית ולמפעילי תחבורה ציבורית אחרים:
מה זה חוזה משותף? חוזה משותף הוא חוזה שמוכר ומכובד על ידי מספר מפעילים. החוזים המשותפים למטרונית ולמפעילי תחבורה ציבורית אחרים, הם חוזי נסיעה בין-עירונית ולמעשה מאפשרים לבצע את נסיעת ההמשך – במטרונית.
היכן רוכשים חוזה משותף? חוזי נסיעה בין-עירוניים אלה, נרכשים אצל מפעילי התחבורה הציבורית הבין-עירונית בלבד, ולא בעמדות הרכישה והטעינה שברציפי המטרונית. רכישת חוזה נסיעה בין-עירוני (אצל המפעיל הבין-עירוני), יכולה להיות בצורת כרטיס נייר או טעינה לרב-קו.
איך מנצלים את נסיעת ההמשך? נסיעת המשך מיוחסת תמיד לנסיעה בין-עירונית. לכן, אם נסיעת ההמשך מתבצעת (על פי בחירת הנוסע) לפני קטע הנסיעה הבין-עירוני, היא כרוכה ב"ניקוב" – כלומר שימוש – של חוזה הנסיעה הבין-עירוני. גם אם הנוסע בוחר לנצל את נסיעת ההמשך אחרי קטע הנסיעה הבין-עירוני, היא כמובן כרוכה ב"ניקוב". כלומר, הזכות לנסיעת המשך מקנה אפשרות לעלייה בודדת (לא נסיעת אזור מעבר ל- 90 דקות) למטרונית או אוטובוס בתוך אזור חיפה בלבד, לפני או אחרי הנסיעה הבין עירונית בכל מקרה, זכות זו מוקנית רק לגבי חוזים שנטענו לרב-קו.
שימו לב – קטע הנסיעה הבין-עירוני ונסיעת ההמשך חייבים להתבצע באותו היום.
"
אז לפחות באופן פורמלי - נסיעת המשך ללא תשלום אמורה לחול גם במטרונית.