841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים

מצב
הנושא נעול.
היכן הם חונים היום?

איפה כל הקוים לבני ברק יחנו בכלל?
בקניון איילון כבר אין מקום,על קהילות אין מה לדבר. ובאלוף שדה יש מקום לאולי קו או שניים.
היכן הם חונים היום?
3 מתוך 4 הקווים קיימים גם היום ו-979 פועל רק ביום שישי.
אני לא מבין מה עושים עניין כזה גדול מקווים שהם לא חידוש גדול.
 

אורי404

New member
הוסיפו קווים חדשים לגליל

הזאב אומר שאלה קוים חדשים
הוסיפו קווים חדשים לגליל
רק 2 בבני ברק - 978 ו-979. האחרון, כפי ש"עמוד השדרה" כתב פועלים בסופי שבוע.
יתר הקווים החדשים הם לערים אחרות, כמו נתניה, קרית גת ועוד.
 

נתנאל531

Well-known member
מה הרווח לנוסעים מהשינוי?

841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים


החל מ 4.4
מה הרווח לנוסעים מהשינוי?
הפסד בוודאי יש - צורך בהחלפה בעפולה, לנוסעים שעלו בתחנות איסוף מהם אין קווים מהירים. מה הרווח שיש, אם בכלל?
 
לנוסעים מקרית שמונה ומטבריה יש רווח גדול של

מה הרווח לנוסעים מהשינוי?
הפסד בוודאי יש - צורך בהחלפה בעפולה, לנוסעים שעלו בתחנות איסוף מהם אין קווים מהירים. מה הרווח שיש, אם בכלל?
לנוסעים מקרית שמונה ומטבריה יש רווח גדול של
קווים מהירים בתדירות גבוהה יותר לתל אביב ולירושלים.
לנוסעים מעפולה יש רווח של קווים מהירים בתדירות גבוהה היוצאים מעפולה ולא תלויים בתנאי הדרך בין קרית שמונה וטבריה לעפולה.
לנוסעים מרמת ישי, קרית טבעון ויקנעם יש רווח גדול של קווים מהירים בתדירות הרבה יותר גבוהה לתל אביב ולירושלים.
כך שנראה שהמסה הגדולה של הנוסעים מרוויחה.
 
ומה בדבר הגברת תדירות קו 500 ?

לנוסעים מקרית שמונה ומטבריה יש רווח גדול של
קווים מהירים בתדירות גבוהה יותר לתל אביב ולירושלים.
לנוסעים מעפולה יש רווח של קווים מהירים בתדירות גבוהה היוצאים מעפולה ולא תלויים בתנאי הדרך בין קרית שמונה וטבריה לעפולה.
לנוסעים מרמת ישי, קרית טבעון ויקנעם יש רווח גדול של קווים מהירים בתדירות הרבה יותר גבוהה לתל אביב ולירושלים.
כך שנראה שהמסה הגדולה של הנוסעים מרוויחה.
ומה בדבר הגברת תדירות קו 500 ?
קרית שמונה - חיפה ?
 
כמו כן, ייתכן שייפגע הקשר בין טבריה לת"א -

מה הרווח לנוסעים מהשינוי?
הפסד בוודאי יש - צורך בהחלפה בעפולה, לנוסעים שעלו בתחנות איסוף מהם אין קווים מהירים. מה הרווח שיש, אם בכלל?
כמו כן, ייתכן שייפגע הקשר בין טבריה לת"א -
צריך לחכות ולראות אם התדירות של 836 תהיה דומה לתדירות הנוכחית של 830 ו-835.

בין הקישורים הישירים שתמבטלים - הקישור בין חדרה לטבריה, בין חדרה לקרית שמונה ובין ישובי כביש 65 (כגון כפר תבור) לכל מה שמדרום לעפולה. נראה לי שכפר תבור הוא הישוב הגדול ביותר שייפגע הכי הרבה.

אבל נחכה ונראה מה יהיו לוחות הזמנים. ייתכן שהחסרונות האלה יפוצו ע"י תדירות טובה יותר.
 
מצטרף לשאלה

מה הרווח לנוסעים מהשינוי?
הפסד בוודאי יש - צורך בהחלפה בעפולה, לנוסעים שעלו בתחנות איסוף מהם אין קווים מהירים. מה הרווח שיש, אם בכלל?
מצטרף לשאלה
לדעתי בעקבות השינוי והפיכת התחנה המרכזית בעפולה לתחנת מעבר מתבקשת גם תוספת של יעדים באזור המרכז/דרום. (אשדוד, ראשל"צ, כפ"ס דרך כביש 6)
 
עד עכשו הייתה הפסקה של 10 דקות

מה הרווח לנוסעים מהשינוי?
הפסד בוודאי יש - צורך בהחלפה בעפולה, לנוסעים שעלו בתחנות איסוף מהם אין קווים מהירים. מה הרווח שיש, אם בכלל?
עד עכשו הייתה הפסקה של 10 דקות
דומה להחלפה
 
כתבה של עידן יוסף על השינויים עם רמז לגבי

841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים


החל מ 4.4
כתבה של עידן יוסף על השינויים עם רמז לגבי
עתידו של 947.
"ל-News1 נודע כי פיצול הנסיעה לשניים צפוי בחודשים הקרובים לפחות בקו ארוך אחד נוסף של אגד - קו 947 ירושלים-חיפה. הקו יפוצל לשניים - קו ירושלים-נתניה וקו נתניה-חיפה, עם נסיעת המשך ביניהם."
(מ NEWS1)
 
פיצול שכבר התבקש מזמן

כתבה של עידן יוסף על השינויים עם רמז לגבי
עתידו של 947.
"ל-News1 נודע כי פיצול הנסיעה לשניים צפוי בחודשים הקרובים לפחות בקו ארוך אחד נוסף של אגד - קו 947 ירושלים-חיפה. הקו יפוצל לשניים - קו ירושלים-נתניה וקו נתניה-חיפה, עם נסיעת המשך ביניהם."
(מ NEWS1)
פיצול שכבר התבקש מזמן
940 960 נותנים את השירות הישיר.
ובהחלט אין סיבה ש947 יעשה את כל המסלול
 
ומה לגבי הקישור בין פתח תקוה וצומת רעננה

פיצול שכבר התבקש מזמן
940 960 נותנים את השירות הישיר.
ובהחלט אין סיבה ש947 יעשה את כל המסלול
ומה לגבי הקישור בין פתח תקוה וצומת רעננה
לחיפה?
תדירות קווי אגד (קו אגד) בין פתח תקוה וצומת רעננה לתחנה המרכזית בנתניה נמוכה ומסתמכת על קו שמוצאו בירושלים.
מצומת רעננה אין רכבת לחיפה וליסוע מתחנות הוד השרון או כפר סבא דרך תל אביב זה לא ממש יעיל.
משרד התחבורה מסרב לקשר את העיר פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה וכן אין קווים מהירים וישירים בין פתח תקוה לתל אביב.
לא תהיה נסיעת המשך בין 641 של קווים לקו נתניה-חיפה של אגד אלא רק בין 950 לקו נתניה-חיפה.
זה מה שמתבקש?
זה נקרא שיפור התחבורה הציבורית בישראל?
בבקשה - שמשרד התחבורה יאריך את קו נתניה-חיפה עד צומת רעננה ויחבר במקביל את פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה ויצור קווים יישירים בין פתח תקוה לתל אביב שלא עוצרים בבני ברק וברמת גן - זה מה שמתבקש כבר המון המון זמן...
 


ומה לגבי הקישור בין פתח תקוה וצומת רעננה
לחיפה?
תדירות קווי אגד (קו אגד) בין פתח תקוה וצומת רעננה לתחנה המרכזית בנתניה נמוכה ומסתמכת על קו שמוצאו בירושלים.
מצומת רעננה אין רכבת לחיפה וליסוע מתחנות הוד השרון או כפר סבא דרך תל אביב זה לא ממש יעיל.
משרד התחבורה מסרב לקשר את העיר פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה וכן אין קווים מהירים וישירים בין פתח תקוה לתל אביב.
לא תהיה נסיעת המשך בין 641 של קווים לקו נתניה-חיפה של אגד אלא רק בין 950 לקו נתניה-חיפה.
זה מה שמתבקש?
זה נקרא שיפור התחבורה הציבורית בישראל?
בבקשה - שמשרד התחבורה יאריך את קו נתניה-חיפה עד צומת רעננה ויחבר במקביל את פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה ויצור קווים יישירים בין פתח תקוה לתל אביב שלא עוצרים בבני ברק וברמת גן - זה מה שמתבקש כבר המון המון זמן...
 

אוהדא11

New member


ומה לגבי הקישור בין פתח תקוה וצומת רעננה
לחיפה?
תדירות קווי אגד (קו אגד) בין פתח תקוה וצומת רעננה לתחנה המרכזית בנתניה נמוכה ומסתמכת על קו שמוצאו בירושלים.
מצומת רעננה אין רכבת לחיפה וליסוע מתחנות הוד השרון או כפר סבא דרך תל אביב זה לא ממש יעיל.
משרד התחבורה מסרב לקשר את העיר פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה וכן אין קווים מהירים וישירים בין פתח תקוה לתל אביב.
לא תהיה נסיעת המשך בין 641 של קווים לקו נתניה-חיפה של אגד אלא רק בין 950 לקו נתניה-חיפה.
זה מה שמתבקש?
זה נקרא שיפור התחבורה הציבורית בישראל?
בבקשה - שמשרד התחבורה יאריך את קו נתניה-חיפה עד צומת רעננה ויחבר במקביל את פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה ויצור קווים יישירים בין פתח תקוה לתל אביב שלא עוצרים בבני ברק וברמת גן - זה מה שמתבקש כבר המון המון זמן...
 
כרטיסי המשך בין 641 לבין 947 גם מתבקש

ומה לגבי הקישור בין פתח תקוה וצומת רעננה
לחיפה?
תדירות קווי אגד (קו אגד) בין פתח תקוה וצומת רעננה לתחנה המרכזית בנתניה נמוכה ומסתמכת על קו שמוצאו בירושלים.
מצומת רעננה אין רכבת לחיפה וליסוע מתחנות הוד השרון או כפר סבא דרך תל אביב זה לא ממש יעיל.
משרד התחבורה מסרב לקשר את העיר פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה וכן אין קווים מהירים וישירים בין פתח תקוה לתל אביב.
לא תהיה נסיעת המשך בין 641 של קווים לקו נתניה-חיפה של אגד אלא רק בין 950 לקו נתניה-חיפה.
זה מה שמתבקש?
זה נקרא שיפור התחבורה הציבורית בישראל?
בבקשה - שמשרד התחבורה יאריך את קו נתניה-חיפה עד צומת רעננה ויחבר במקביל את פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה ויצור קווים יישירים בין פתח תקוה לתל אביב שלא עוצרים בבני ברק וברמת גן - זה מה שמתבקש כבר המון המון זמן...
כרטיסי המשך בין 641 לבין 947 גם מתבקש
אבל כמו שהכתב רשם, זה עוד כמה חודשים. נראה מה יהיהי
 
עוד 2 יוכלו לנסוע מרעננה כפר סבא לחיפה

ומה לגבי הקישור בין פתח תקוה וצומת רעננה
לחיפה?
תדירות קווי אגד (קו אגד) בין פתח תקוה וצומת רעננה לתחנה המרכזית בנתניה נמוכה ומסתמכת על קו שמוצאו בירושלים.
מצומת רעננה אין רכבת לחיפה וליסוע מתחנות הוד השרון או כפר סבא דרך תל אביב זה לא ממש יעיל.
משרד התחבורה מסרב לקשר את העיר פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה וכן אין קווים מהירים וישירים בין פתח תקוה לתל אביב.
לא תהיה נסיעת המשך בין 641 של קווים לקו נתניה-חיפה של אגד אלא רק בין 950 לקו נתניה-חיפה.
זה מה שמתבקש?
זה נקרא שיפור התחבורה הציבורית בישראל?
בבקשה - שמשרד התחבורה יאריך את קו נתניה-חיפה עד צומת רעננה ויחבר במקביל את פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה ויצור קווים יישירים בין פתח תקוה לתל אביב שלא עוצרים בבני ברק וברמת גן - זה מה שמתבקש כבר המון המון זמן...
עוד 2 יוכלו לנסוע מרעננה כפר סבא לחיפה
במסילת השרון דרך הרצליה.
 
נכון, אבל לא מחכים עם פיצול 947 עד שתהיה

עוד 2 יוכלו לנסוע מרעננה כפר סבא לחיפה
במסילת השרון דרך הרצליה.
נכון, אבל לא מחכים עם פיצול 947 עד שתהיה
מסילת השרון.
בינתיים צריך לתת מענה.
והחלפה בין 950 ל-947 (או קו חדש עם מספר אחר) בנתניה, זה לא מענה ראוי.
עד שתהיה מסילת השרון הקו לחיפה צריך להתחיל בצומת רעננה ועד שיהיה חיבור של רחבי פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה ו/או קווים ישירים בין רחבי פתח תקוה לתל אביב, הוא צריך להתחיל בפתח תקוה או דרומית לפתח תקוה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה