81 משתתפים! העם אוהב אינדורו אמיתי

a c t i v e X

New member
81 משתתפים! העם אוהב אינדורו אמיתי

מסתבר היה מרוץ פצצה. מסלול חזק וטוב. כל הכבוד לדרזנר ודידי שסימן. שאפו גם ל"גרמשוקות סגולות" על הפודיום אפילו לקקני הזרוע האחורות היו מבסוטים. אולי אפשר להשאיר את ה"סופרמוטו/מוטוקרוס לעניים" בצד ולחזור לשורשים?
 

a c t i v e X

New member
מסכן- עזרא אידור 604

רכב טוב ורק בסוף קיבל הודעה שהחיישן שלו לא נקלט במערכת. למרות שעבר בשער בהקפת ההיכרות וקיבל OK שנבדק.
 

hananlv

New member
תפסיק לזיין את השכל בדברים שאתה לא

יודע.. אידור עזרא לא בא לעמדת המחשב על מנת להרשם וזאת למרות שקראנו ברמקול 5 פעמים לכל מי שלא נרשם שיבוא להרשם... (ידענו שמישהו נרשם אצל אמיר ולא הגיע למחשב) הגיעו 10 שכן נרשמו ולא היו בטוחים - אידור לא היה בינהם מה שהכי מדהים - שמר עזרא עושה את התרגיל הזה כבר פעם שניה!!!! בפעם הקודמת - אמרתי לעצמי - טוב נו - יכול לקרות - ושחזרתי את התוצאות שלו באופן ידני - וזה לקח לי שעתיים עבודה... הפעם החלטתי שיש גבול לכל תעלול - ואידור ישלם אחת ולתמיד על הרחפנות שלו.
 

a c t i v e X

New member
צודק, אבל למה זה לא התגלה בביקורת

בהקפת ההיכרות? גם אני ריחפתי ו"נתפסתי" על ידיך (תודה!), אבל הפקק בעמדת המחשב בסוף ההיכרות נועדה לבדוק שהשער קורא את החיישן, לא?
 

hananlv

New member
מכיוון שהאדון הנכבד יחד עם עוד 20

אחרים החליטו לחזור לפיטס לפני שהם השלימו את הקפת ההכרות (הכניסה לפיטס הייתה מיד לפני הכניסה לקטע שהיה מעין ספייסל טסט - זוכר?)
 

enigo

New member
נשמע כמו מר ישראלי קלאסי

זה שבטוח שיהיה בסדר והחוקים כבר יסתדרו סביבו. מזמן אמרתי שהרצון ללכת לקראת המתחרים ולעגל פינות כדי לא "לבעס" מתחרה שהשקיע עובד כבומרנג. הגיע הזמן שזה יפסק, ונראה לי שאתה בכיוון הנכון.
 
למעלה