לבנדר בראון
New member
אני טל ומוצאים אותי בצ`אט בחדרים:הארי פוטר,12-11 בלבד וחדר 1. אמממ... אני גרה בנס ציונה ומזמינה את כל מי שבא לו לחדר הארי פוטר בין השעות 9 ל-10 בערב כי אנחנו עושים שם ס22יה של הארי פוטר.. ממני לבנדר או אפשר גם טל..
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.