:cool: היי אני טל-משתמשת חדישה!~@

:cool: היי אני טל-משתמשת חדישה!~@

אני טל ומוצאים אותי בצ`אט בחדרים:הארי פוטר,12-11 בלבד וחדר 1. אמממ... אני גרה בנס ציונה ומזמינה את כל מי שבא לו לחדר הארי פוטר בין השעות 9 ל-10 בערב כי אנחנו עושים שם ס22יה של הארי פוטר.. ממני לבנדר או אפשר גם טל..
 

S.tal

New member
שלום!

ברוכה הבאה! גם לי קוראים טל! ואני בת 13 מירושלים. נראה לי שפעם הייתי איתך בחדר הארי פוטר בצ`אט... -לא מזמן. בינתיים ביי ביי טל, t@l
 

זוהי

New member
היי טל..... :)

פורום אחלה תהני זוהי עוד עוקבת אחרי החתימות של כו-לם בפורום עכשיו אחרי הפוצי מוצי שאלה - איך אתם עומדים בזה.....אני כאן שלושה ימים וכבר.....6 משתמשים חדשים - כולם נחמדים - ואי איזה עומס.... ענבל...גוד-לאק
 

LuNaTiC

New member
תודה רבה!

וכן, יש לנו פה עומס בימים האחרונים... תוך שבועיים הצטרפו בטח עשרים:) אבל עזבו מספרים, אתם כולכם מוזמנים לכאן! כל עוד.. שומרים על הכללים -בטון חינוכי- :)) סיונרה -ענבל-
 

שי!!!

New member
סחטן על ה-HTML...

גם אני עשיתי את זה פעם-אולי זה הזמן לשנות שוב לירוק?
 

sarah

New member
hello!!

and welcom... *sad that thes forom is becoming a ``hp yoyo forom``///* and well you all stop egnoring me all the time? flasssssss??????????????????? good luak/ luna!!! das any one know why he lapt? and here`s somthinng itrasting- a want to a reatrant t\one a st. calld ``draco`` and a fund a store cald ``hermon`` wall... that`s not soooo ietraistind but...wall...a don`t heve any thing bater to write... (and-sorry fore my englidh( *sarah/ in some hostells net-cafe athens...*
 
ברוכה הבאה! ו...

אני בשוק! אף 1 לא תרח לעדכן אותך בקשר לאי שפיות שלנו? טוב, אם חושבים על זה, את כבר בטח שמת לב אז לא נורא... ביי מאי. :p
 
למעלה