.................................

srullli

New member
.................................

rshilkrot , אולי אני פשוט לא יודעת מספיק ולא מכירה את כל האפשרויות ...... אולי אתה צודק....... אין לי מושג בעצם ....... סתם לא נראה לי כל שיגרת העבודה הזאת...... אבל ..... טוב..... נראה כבר מה יהיה..... ועכשיו בלי קשר לכלום , לכל העירניים שבינינו , הינה משהו דבילי לשעת לילה סהרורית....... :
 

srullli

New member
והרי עוד משהו סתמי מאותו איזור.....

סתם כי היה לי משעמם, ולא בגלל שיותר מדיי התעמקתי בזה...... אם בא לכם תקראו , ואגב , רדסטורם, יש שם קטע שבו נאמר : "כוחו של המוח אינסופי בקליטתו ובהשפעתו אך אנו מגבילים אותו מכוח הרצון האישי או מעצלות" (שמתם לב שיש קצת לאחרונה בעייה בשליחת הודעות...... ? לפעמים רואים בכרטיס האישי כאילו שזה נשלח, וזה בעצם לא נשלח......)
 

srullli

New member
טוף

לסיכום היום אני חושבת שאלך לי להכין קצת
ולאחר-מכן אזוזה לי לישון אם לא תקראו את מה שקישרתי קודם , קשה לי להאשים אתכם......... לי אישית אין הרבה סבלנות לדברים ארוכים........ , אבל זה דווקא משהו כזה יחסית קליל ...... למרות שלא הייתי במיוחד מרוכזת כשקראתי אותו....סתם שלחתי לצורך השליחה...... דיי שרולי, מספיק לדבר למסך ! ליל מנוחה, חלומות ורודים :)
 

srullli

New member
אני כבר הולכת למיטה.......

וברור לי שאני מעט מחוסרת חיים....... :) אבל רציתי רק לדבר לגביי הטענה שלי שיש בעייה בשליחת הודעות : הצצתי קצת בכרטיסים אישיים שונים , וגיליתי ש- hsotrt רשם משהו שלא עלה בפורום : "חדשות מרעישות!!!! לאחר שפישפשתי בארכיון הפורום החלטתי לבלוש אחר המנהל האמתי! זחלתי בין הומלסים ופסולת רדיאוקטיבית, החלפתי מידע תמורת סכומים אדירים של כסף וקיבלתי סוף סוף סנאפ-שוט של המחשב של המנהל האמיתי בשעת מעשה!! בתמונה זאת מסתתרים כמה דברים: שפת האם של המנהל, תוכנת התחברות שלו למאטריקס החיצוני, שמו של הקורבן הבא שלו והוספתי גם משחקון קטן: מצא את שמוליק!! למוצא את כל הפריטים האלה ועוד אחרים אביא...טם טם טם טם בננה" (כמובן שעשיתי לצורך העניין copy ו-paste , שלא תהיינה אי הבנות חס וחלילה....... ונקווה שהפעם ההדגשה יצאה) ואגב, גם לרדסטורם היה איזה הודעה שלא זכרתי, ואם פותחים את ההודעה מגיעים בכלל לאיזו הודעה של איזה milk אחד לגבי דיו לבן (משהו מהימים היותר קדומים של הפורום......) שמתם לב שמנהל הפורום לא נכח היום........ ? לילה.......
 

hsotrt

New member
חיים על פני הכוכב!!!

אנשים!!! אנחנו ללא לבד!!! סרולוי!! אהובתי, את מקשיבה לי!!! כל הפרום הזה הוא קונספירצייה אחת גדולה!!! הפורם עצמו הוא ה Head Master!!! הוא משטה בנו!! הוא לא אנושי!!!!!! הוא שולט בנו!!! טוב נרגעתי... ודרך אגב התמונה לא עולה לי והכנתי קצת דברים פה ושם... אבל זה הפורום!!! אני חייב להוציא את האמת לאור!!! יחד ננצח את הצורר האלקטרוני!!! Mars, Venus...the depth of hell!! no matter where!!! we stay free!!!
 
למעלה