7/11 בהיסטוריה: "הרסלינג קלאסיק"

dannyb11

New member
7/11 בהיסטוריה: "הרסלינג קלאסיק"

תודה לגורדון שתיקן שגיאות. ה8/11 וה9/11 יגיעו עוד מעט. 1901 - טום ג´נקינס ניצח את דון מקלוד בשביל לזכות באליפות אמריקה. 1968 - דיק מורדוך ודאסטי רודס ניצחו את טומי וטרי מרטין וזכו באליפות הזוגות הצפון אמריקאית של NWA. 1984 - ביל דאנדי ניצח את אדריאן סטריט בשביל לזכות באליפות הטלווזיה של הMSWA. 1985 - הWWF ערכו את את הPPV "רסלינג קלאסיק" ובו נערך טורניר ללילה אחד ואלו התוצאות: סיבוב ראשון: - אדריאן אדוניס ניצח את קורפורל קירשנר. - דינאמייט קיד ניצח את ניקואלי וולקוף ב6 שניות. - רנדי סאבאג´ ניצח את איוון פוטסקי. - ריקי סטימבוט ניצח את דייבי בוי סמית´. - ג´אנק יארד דוג ניצח את שייך הברזל. - מונדוג ספוט ניצח את טרי פאנק כתוצאה מספירה לעשר. - טיטו סנטנה ניצח את דון מוראקו. - פול אורנדורף ניצח את "קאובוי" בוב אורטון ע"י פסילה. רבע הגמר: - דינאמייט קיד ניצח את אדריאן אדוניס. - רנדי סאבאג´ ניצח את ריק סטימבוט. - ג´אנק יארד ניצח את מונדוג ספוט. - הקרב בין טיטו סנטנה ופול אורנדורף נגמר בספירה לעשר כפולה. חצי הגמר: - רנדי סאבאג´ ניצח את דינאמייט קיד. - ג´אנקיארד דוג קיבל עלייה לגמר. גמר: - ג´אנק יארד דוג ניצח את רנדי סאבאג´ כתוצאה מספירה לעשר וזכה בטורניר של הרסלינג קלאסיק. - בקרב שלא נערך במסגרת הטורניר: אלוף הWWF האלק הוגאן ניצח את רודי פייפר בפסילה. 1997 - באדי לאנדל ניצח את בול פיין בשביל לזכות באליפות הMid South של הIWA.
 

t-man

New member
תודה לך על התירגום ולגורדון

על התיקונים
 

dannyb11

New member
ה8.11 בהיסטוריה: אלוף ארה"ב חדש

8/11 1975 - ניק בוקווינקל ניצח את ורן גאנייה וזכה באליפות העולם של הAWA. 1975 - טוני פאריסי ולואיס סרדן ניצחו את בלאקג´ק לנזה ובלאקג´ק מאליגן וזכו באליפות הזוגות של הWWF. 1980 - טוני גארייה וריק מרטל ניצחו את הסמואים וזכו באליפות הזוגות של הWWWF. 1993 - ברייאן כריסטופר וג´ף ג´ארט ניצחו את רקס הארגרוב וקוקו בי. וור וזכו באליפות הזוגות של הUSWA. 1999 - סקוט הול ניצח את ברט הארט, סיד וביל גולדברג בקרב מרובע וזכה באליפות ארה"ב של הWCW. 2003 - ג´רי לולר ניצח את אל סנו וזכה באליפות העולם של Jersey All Pro.
 

dannyb11

New member
9/11 בהיסטוריה: הדפיקה הגדולה

1956 - לו ת´ז ניצח את וויפר בילי וואטסון וזכה באליפות העולם של הNWA. 1986 - One Man Gang ניצח את טרי גורדי וזכה באליפות הUWF. 1991 - אריק אמברי ניצח את טום פריצ´רד וזכה באליפות הדרומית של USWA. 1996 - האחים ברוז ניצחו את ברייאן כריסטופר ווולפי די בשביל אליפות הזוגות של USWA. 1997 - הWWF ערכו את הPPV "סדרת ההישרדות" 1997, האירוע ידוע במיוחד בגלל המיין איבנט שלו בין ברט הארט ושון מייקלס עליו נפרט בהמשך ואלא התוצאות של האירוע: - בילי גאן, ג´סי ג´יימס הנרי ופינייס גודווין ניצחו את ההדבאנגרס והניו בלאקג´קס בקרב הדחות. בילי גאן וג´סי ג´יימס היו השורדים. - הTruth Commission ניצחו את הDOA בקקרב הדחות. - צוות קנדה(דייבי בוי סמית´, ג´ים ניידהארט, פיל לאפון ודאג פרנס) ניצחו את צוות ארה"ב (ויידר, גולדאסט, מארק מרו וסטיב בלקמן). סמית´ היה השורד היחיד. - קיין ניצח את מנקינד. - LOD, אחמד ג´ונסון וקן שאמרוק ניצחו את הNation Of Domination בקרב הדחות. שאמרוק היה השורד היחיד. - סטיב אוסטין ניצח את אוון הארט וזכה באליפות הבין יבשתית של הWWF. - שון מייקלס ´ניצח´ את ברט הארט בשביל לזכות באליפות הWWF. השופט באותו קרב-ארל הבנר-כפוף להוראות מוינס מקמאן, הכריז שברט הארט נכנע לשראפשוטר של שון מייקלס בזמן שהוא לא נכנע. המקרה הזה ידוע יותר בתור: "הדפיקה הגדולה". ומי שרוצה לדעת יותר יש עליו מאמר במאמרים. 2002 - צ´ט ג´אבלונסקי ניצח את מאט סטרייקר בשביל אליפות העולם של HWA.
 

Ziv009

New member
יש לי היום יומהולדת !

בגיל 10 בדיוק בשבילי,שון דפק את ברט
 

Raz Bob Marley

New member
מצוין כמו תמיד!

אחלה עבודה אתה עושה,באמת כל הכבוד לך,רק תמשיך כך!
 

yauli747

New member
../images/Emo45.gif + המלצה

אני מציע לך לכתוב את השמות הפחות מוכרים באנגלית בסוגריים אחרי השם העברי... אני לא מדבר על מתאבקים כמו ברט הארט או טייקר שכולם ידעו על מה מדובר אלה על המתאבקים שפחות קוראים את השם שלהם כול יום!
 
למעלה