7 חמושים חוסלו בהריסות נווה דקלים

7 חמושים חוסלו בהריסות נווה דקלים

7 חמושים חוסלו בהריסות נווה דקלים
נכתב ע"י: יואב יצחק

במוצ"ש נורה טיל לעבר מחנה אימונים של גדודי אבו-ריש והרג שיבעה * שני חמושים נהרגו בשבת בצהריים מטיל ששוגר לעבר רכבם * בשישי חוסל בכיר בועדות ההתנגדות

יום של חיסולים ברצועה: חיל האויר תקף שוב במוצ"ש (יום שבת, 8.4.06), וירה טילים לעבר מחנה אימונים של הפתח סמוך לחאן יונס. הפלשתינים מדווחים על שיבעה הרוגים בהתקפה. מחנה האימונים מופעל על-ידי גדודי אבו-ריש וממוקם בתוך הריסות היישוב נווה דקלים.

בשעות הצהרים (יום שבת) נורו שני חמושים שנמנו עם חוליית משגרי רקטות קסאם, ונהרגו בצפון רצועת עזה. חמוש נוסף נפצע קשה. הירי לעברם בוצע על-ידי חיל האויר. רכב שבו נסעו נפגע מטיל ששוגר לעברם.

חוליית משגרי הקסאמים אשר משתייכת לגדודי חללי אל-אקצה, הזרוע הצבאית של הפת"ח, נסעה ברכב אל אתר השיגור, באזור שכונת סאג´עייה, במזרח הרצועה. כבר עם צאתה היא התגלתה על-ידי צה"ל. חיל האויר הזניק לעברם כלי טיס ופגע בהם.

הפלשתינים דיווחו, כי ההרוגים נמנים עם אנשי גדודי חללי אל-אקצה: סמי אבו-שריעה ומחמוד עג´ור. אדם נוסף שהיה איתם ברכב נפצע קשה. לדברי הפלשתינים, אבו שריעה היה דובר גדוד אל-מוג´אהדין של גדודי חללי אל-אקצה, ועג´ור היה פעיל טרור בארגון.

צה"ל מגביר את פעילותו באזור, כדי למנוע המשך ירי הקסאמים לעבר ישובי הדרום. בסך-הכל נורו במהלך השבת כ-1,000 פגזים לעבר מרחבי השיגור של הקסאמים ברצועה. במסגרת זו חוסל (יום ו´) בכיר בוועדות ההתנגדות. טיל נורה לעבר רכבו על-ידי חיל האויר. יחד עימו נהרגו בתו ועוד ארבעה חמושים.

שר הביטחון, שאול מופז, הורה להגביר את הפעילות ההתקפית, וזאת נוכח הסיכון שמהוות הרקטות למתקנים אסטרטגיים באזור אשקלון. החשש במערכת הביטחון הוא מפני פגיעה ישירה במתקנים אלה, דבר העלול לגרום לאסון גדול באזור זה. המשטרה הודיעה על הגברת הכוננות, וזאת מחשש לפיגועי נקמה.

ארגוני הטרור: נגיב בפיגועים בנתניה וחדרה


ראש הממשלה הפלשתיני, איסמעיל הנייה, מתח ביקרת על ישראל ועל ארה"ב, וזאת שני החיסולים האחרונים. בנאומו בפני פלשתינים אמר הנייה, כי ישראל וארה"ב פועלות במשותף כדי לשלול מהפלשתינים את זכויותיהם.

בעקבות פעילות צה"ל ברצועת עזה בה חוסלו בימים האחרונים שיבעה חמושים, הודיע דובר מטעם ארגון הטרור "ועדות ההתנגדות העממית", כי הארגון יבצע פיגועים גם בתוך "העומק הישראלי". לדבריו, ארגוני הטרור ברצועת עזה הקימו חדר מבצעים משותף על- מנת לתאם את התגובה לחיסולים מצד ישראל.

גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של הג´יהאד האיסלאמי, פירסמה גם היא הודעה רשמית בה איימה להגיב על החיסולים. "לא נישן על דמם של המוג´אהדין הפלשתינים, והתגובה תהיה מהירה בחדרה ונתניה. הכיבוש ישלם על פשעיו", הם הודיעו.

עודכן ב- 09/04/2006 07:26:00
 

סוהי

New member
הוא לא אמר שהם זבובים.

הוא אמר כמו זבובים. זה לא נחשב לגזענות.זו רק השוואה לשם המחשה.
 

ElvisAlive

New member
לא דיברתי על הזבובים

ההכללה הזאת של עם שלם שהם מטומטמים זה גזענות לשמה. ככה זה אצל הכזענים האלה, כל מי שהוא ערבי הוא מטומטמם. וכל היהודים חכמים.
 

סוהי

New member
זאת לא הכללה...

הוא אמר "פלשתינאים" ולא הפלשתינאים...ובלי ה' הידיעה זו לא הכללה. כך לימדה אותי לימור המורה.
 

ElvisAlive

New member
הוא כתב: "עם פלשתינאי מטומטם"

תשאל את המורה שלך בקשר לזה ותעדכן אותי.
 

davemen

New member
כעם ההתנהגות שלהם מטומטמת

זה לא אומר שכל פרט בעם מטומטם.
 

סוהי

New member
שוב,המורה חזרה ואמרה...

בלי ה' הידיעה לפני שם התואר - זו לא הכללה.
 

mangoyarok

New member
../images/Emo10.gif נעלבתי, עד עמקי נשמתי

אהבל הזוי זה יותר גרוע מ"גזען מחליא" ? או לא ? אני חוזר וכותב: עם פלשתינאי מטומטם תסתכל 100 שנים אחורה ותחליט אם "הישגיו" של העם הפלשתינאי מצדיקים תואר אחר. אין לזה כל קשר לגזענות קטעים איתך - תתנהג יפה לפני שאני קורא לעמיש ש"יטפל" בך, הא ?
 

סוהי

New member
לא בדיוק...

זבובים אנחנו הורגים במיליונים...ובזמן קצר...
 
למה רק 6 למה לא 6000 ערבים

הכלבים המזוהמים החמאס האלה רק מוות מגיע להם וכמה שיותר יותר טוב לנו.
 
יש מי שמבין דרך הראש ויש שלא..

העם הזה לא מבין שמה שהוא עשה זה מזוכיזם..זבש"ו וגם זבשנו.. הבעיה היא בקיצוניות.. הערבים בכל העולם קיצוניים מאד בתקופה האחרונה בכל העולם מתקשים להתמודד עם הבעיה הזו של הערבים...
 
למעלה