..

י י ג ר

New member
..

לכול ילד וילד היא מקדישה תשיר הזה הילד שביקשתי ביצוע: סטאלוס ואורן חן מילים: יוסי גיספן לחן: לא ידוע להביט בשתי עיניך לחבק אותך אלי ולנשום את התמימות המתוקה ללחוש לך סיפור רוגע על שילגיה או סינדרלה ולחתום בלילה טוב נשיקה אתה הילד שביקשתי שעליו תמיד חלמתי זה אני שמחייך בקטן בחיי אגן עליך ואשמור את צעדיך שתמיד תהיה בטוח כל הזמן אני מביט בך בלילה אתה צוחק מתוך חלום מתמתח וזורק את השמיכה אבל כשעולה הבוקר אתה מעיר לי את היום עושה לי טוב בלב עם החיוך שלך אתה הילד שביקשתי... להביט בשתי עיניך לחבק אותך אלי ולנשום את התמימות המתוקה ולנשום את התמימות המתוקה ________________________________________________ איך אפשר לדעת שאתה כל כך אוהב ילד והוא הדבר הכי יקר לך בעולם ולפגוע בו ולזלזל בו בצורה יהירה מתנשאת צורה שלא אאחל לשונאים שלי למה? כי אמרתי , כי סיפרתי דבר שקשה לקבל ? דבר שהם חושבים שזה שקר? לרמוס בן אדם אפשר בשנייה לתת לאדם לבכות אפשר בשבריר השנייה וזה נעלם אבל הפגיעה בלב נשארת ואולי לעולמים אני לא יודעת לקחים אני לומדת כל יום אבל הערב למדתי לקח חשוב לא לדבר לשתוק , לשחות בבכי של הדמעות עד שייגמר , הכאב ייפוג בסוף גם בזה יש התחשלות גם בזה גם אם אלו האנשים היקרים לי מכול האנשים שמחזיקים אותי שגורמים לי להיות מאושרת תמיד. אבל לא , הלב כואב הבטן מתהפכת הרצון להעלם גובר הדחיקה לעולם שלי גוברת נחמד שם
 

הילהאחת

New member
ייגר

השתיקה? השתיקה היא עולם מסריח. זאת הבטחה. לעולם תגידי את שלך. תגידי ואם לא יקבלו תדעי לעצור בזמן אבל אל תשתקי ואל תשתיקי לא את עצמך. אני לא יודעת מה קרה היום רק יודעת שהילדה שבך נפגעה מאוד וללב לוקח זמן להרפא אחרי פגיעות במיוחד כשהן באות מהאנשים שאתה אוהב ואוהבים אותך אבל ילדה? אל תשתקי תדברי תגעי אל תשתיקי שולחת לך חיבוק עוטף ומרגיע.. אם מותר..
 
...

אם הייתי חושבת שאת אחראית למילותייך כרגע... הייתי בוכה יחד איתך על- " הדחיקה לעולם שלי גוברת נחמד שם" כי זה לא העולם שלך. זה לא. וממש, אבל ממש לא נחמד שם. להזכירך, היה לך ממש ההיפך מנחמד שם. אבל מכיוון שאני יודעת שיש עוד שפיות במחשבותייך ואת תהיי אחרת מחר כשתזרח עלייך השמש. אני מחכה. מחכה איתך ומחבקת. זה היה קשה ופוגע אבל זו לא האמת. תזכרי את זה.
 
כל כך לא נחמד שם. כל כך לא.

והכאב לא עובר אם שותקים. הוא מתגבר ומתעצם, והוא נהיה כלי משחית פנימי שאת נושאת איתך תמיד. הוא הורג מבפנים. את הרי יודעת את זה.
אני אוהבת.
 

ב ל

New member
../images/Emo23.gif

אני אוהבת... מחר בוקר חדש מקווה שיהיה יותר קל
 

נשמת

New member
אם נחמד שם,

למה את כ"כ סובלת? וילד. הוא באמת שברירי. ויש בכל אחד ואחת מאיתנו את הילד הזה, בכל גיל שהוא. אבל ההבדל בין ילד לילד-מבוגר, זה שילד-מבוגר יודע לקחת אחריות על החיים שלו, על המילים של הסביבה (גם הקרובה לו), על המעשים שלהם ושל עצמו. שתיקה? היא לא משרתת את המטרה. אז מהי המטרה שלך בעצם? וטוב לראות אותך פה
.
 
למעלה