@#$(@)$(@)(.....

תרנגולת

New member
@#$(@)$(@)(.....

רק קצת שקט, רוצה קצת שקט שמישהו יתן לי שקט, בבקשה? נמאס לי.. שונאת! שונאת! שונאת! שונאת! הכל סתם.. סתם #%#$%#@$%.. שאף אחד לא יגיד לי שאני עושה את זה בשביל עצמי, כי אני לא. רע לי, ורע לי, ורע לי, ונמאס לי, ונמאס לי, ואני פרה שמנה ומכוערת שתלך לעזאזל!! שונאת ת´גופה המזורגגת והשמנה הזאת!! מישהו אכפת שזה חונק אותי?? למישהו הנכון אולי!?! אני סובלת!! ואני שונאת את זה!! ונמאס לי לאכול כמו פרה שמנה כזאת!! אני כזאת פרה שמנה!! ונמאס!!!! ואני שונאת אוכל מ#T$%W#TYS RDGI#$T%I)(W#$%)@#$(%)@#$(%)@#$% @#$% ונמאס! ונמאאאאאאאאאאאאאססס!!!!! מישהו אכפת לו שאני נחנקת לעזאזל?!!?! מישהו מוכן לעזור לי~!~!?!??! !RERGדגרעיד34^$%^)E*GTNE$Iעירלאעיה ם4נ ןךרי345 די. לא מסוגלת לאכול כ"כ הרבה. לא מסוגלת. נמאס לי . אני רוצה להקיא את כל הזבל הזה שדוחפים לי לפה!! מלוכלך לי!! ומגעיל לי!! ומזוהם!! ומגעיל!! והרבה לי מדי!! ודי! @$%W#)54ם6756#% ^#%^)*#$%^)( *#$$%^)#$&^#$^ 3$%)^*$% ^)(RGKLJER"% U NY)E5טוקר8ם אוןני ]ט6%&#%^*&$%& $%&^$%U^BRHU^ $%^*)#$% &*)!@!!@@!!!!!!! נמאס לי לשמוע שקוראים לי לאכול!! ואני שונאת את כל מי שעושה לי את זה!! והלוואי והעולם יקפוץ!!! ! ונמאס לי מכל העניין הזה!! נמאס לי !! נמאס לי מלחשוב בכלל מה עושה לי האוכל הזה או הזה! @אאוינ ונמאס לי מהכל!! אין לי כוח לכלום! אין ליכ וח!! אין ךלחי כו ח לכלון ןונמאס לי להיות הילדה הטובה שלהם. כל הדאבות האלה נכנסים בי ודופקים אותי לא משנה כמה אני מתאמצת, ולא משנה כמה אני מנסה, כי אני.. אני ילדה מטומטמת!! אני בטח צריכה שיחליטו לי, שיחליטו לי בכוח מה אני אעשה! @ושהרצונות שלי ילכו לעזאזל!! אבל סבבה.. מה שהם רוצים, והכל בכיף!! רק שנמאס לי והלוואי ויכלתי לחנוק כל אחד מהא נשים האלה בחבית שמן לקיבה#T#WT$%(IW #$Nאהטא9פ85אוC WY&"E$%T&?VY#T%CW)&%VN !!!! 356[ 58 5וט ט 495טוק9 6ט9פ-ור6 ק45ט קט8רע549ו5ט ע 94טע5 ק084טע5 ק495טע ק4ט85 ע ק4ט8ע5ק4ט85ע קראט ר9-עטו 4ע5ט ט5הק4עט8 עהקר9 5ועמ הק45 או0 ע5ח9ק עו דק95ערח ´49ע5ו ´95וע ´495טו´םקרח9´45וםכחה 9-5טו ק9האט ´45ט9 ´4ע59ט 58ט ´4ע5ו9ק 95טע ´ע5ט9 9´קהאו ´359-וע ע5ו ´95ו3 כ 9´ע5ו ´94ע5ו ´395ו ע ´49ע5ו ע5ו7 4ע5ו 9´45ו ע 49ע5ו ´9קעו ´ק59וע ו954 9-ו745 45ע ע45 45 ק4ע5 4ע5 4ע5 54 45יע´א5 ע9 0ו5 ע9ו קר9עו 945ו ורק 9וע ו9 9ור עו9´ ק רפ9עו ´59ו ´45עו9 ´פו9קר עו9 ´ 5 רוצה.. קצת.. שקט.. בבקשה.
 
היי היי היי א-תתתתתת!!!!!!

בואי, בואי....התקרבי.. קורב מידי קרוב מידי...
חומד,
אני יודעת שזה לא עוזר, אבל אבל זה מה שאפשר לתת כרגע. תוגי צריך להחזיק מעמד, לא נשאר עוד הרבה זמן להחזיק מעמד, להיות חזקה... להגיד ד-י! להיות בריאה! זה מה שחשוב!!!!! לכי תשמעי לך משהו, תמצאי את השקט שלך.. תסתכלי על הצדדים האחרים תחשבי שאת יכולה לראות עתיד! תחשבי שיש לך אחד כזה! אני
ואני שולחת לך
ועוד אלפים.. באמת שאני אוהבת.. אם אני יכולה לעשות יותר מזה.. תגידי. אוהבת, אני.
 

תרנגולת

New member
מי אמר שיש לי?

לא שקט, אני לא פגשתי אותו כבר הרבה זמן, והוא לא יגיע בשום דרך. לא שקט לי, ואני לא יודעת איפה נמצא השקט. ולא.. לא בטוח שיש לי "עתיד".. מה אני אגיד.. נ-ד-פ-ק-ת-י, מבינה?! להיות בריאה זה מה שחשוב למי? לי??? לא בטוחה. אולי להורים שלי (רק שהם מעשנים בשרשראות.. ומזהמים לי את הריאות, אבל כשזה נוגע אל מה שאני עושה- אז שאני אקרע את עצמי כדי שיהיה בסדר. ואני? אני לא פוגעת באחרים! רק בי!). לא נראה לי שזה חשוב לי. אני יגיד לך מה את יכולה לעשות. את יכולה לבוא ולאכול במקומי כמה ארוחות, וזה יהיה נהדר. תודה רבה. ולילה טוב, הלכתי לעצום עינים ולחלום על חולצה מרזה, או אולי מחלאה (שתעשה אותי יותר רזה). והלוואי שעצמותיי יבלטו לתפארת מדינת ישראל במהרה! ושכל העולם ילך לעזאזל!! ושכל המפטמים המזורגגים יבלעו 10 בקבוקי שמן ליום, ואולי הם יבינו מה אני מרגישה.. בברכת WQ#$T%@#$%@$%@#$%.. אני. אני אהיה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה רזה !!! חכו.. זה יקרה!
 
אני שומעת אותה...

את המחלה הארורה הזאת מדברת ממך! זאת לא את! לכי לישון ותתפקחי ילדה! אז תיהי רזה ומה הלאה!? בי"ח? נו ו...? את יודעת יגיע שלב שתרצי להיות נורמאלית.. ואז?... יהיה יותר קשה מעכשיו תגיעי לנקודה כזאת נמוכה... שלא תדעי מאיפה זה בא לך פתאום תפקחי את העיניים ותביני שאת בצרות עמוק עמוק בתוך אנורקסיה מחורבת, או איזו בולמיה מזדיינת.. ואז תתחילי לטפל אבל מנקודה יותר נמוכה! ואז זה יותר יכאב! ומה עם כל התיכנונים? שיילכו לעזאזל!? את רוצה לבלות את חייך בין קירות!? לא נראה לי.. מוטב שתלכי לישון..
 

תרנגולת

New member
לא.. מצטערת..

זה אני דיברתי.. אני לא חולה. ושום מחלה לא מדברת ממני, ונמאס לי מהבלה בלה בלה בלה הזה.
 
את צודקת...

את לא חולה... את רק נופלת נופלת ונופלת.. והאמת.. גם לי נמאס מהבלה בלה בלה..
 

mor-co

New member
תרנגולת יקרה...

מישהו מכריח אותך לאכול? שקוראים לך לאכול את לא חייבת. את צריכה לאכול, נכון. אבל את צריכה ללמוד לשים גבולות. תרגילי את עצמך לאכול לאט ותראי איך את שובעת לאחר כמויות קטנות (נכון קל לדבר, אבל אם אני הצלחתי...את יודעת - פעם שבעתי מגמד . גמד! הגביע הקטנטן הזה! לקח לי חצי שעה לאכול אותו כי היה לי גשר ולא יכולתי לאכול..גמד! כן , כן המעדן הזה שאנחנו גומרים בכפית אחת..) חמודה..זה הכל תלוי בך...את לא יכולה להאשים אחרים שדוחפים לך לפה אוכל...את צריכה ללמוד להגיד "לא" אם את לא רוצה... הכל תלוי בך ורק בך... אוהבת , ובהצלחה, מוריה כהן.
 
עדיף למחוק את התשובה הזאת..

תשובה ממש לא טובה, לבן אדם ממש לא נכון. לא מלמדים אנורקטית טריקים איך לאכול גמד בחצי שעה וגם לשבוע ממנו. מוריה כהן, עדיף שתכירי קצת את הצד שמעבר למסך, לפני שאת מחלקת עצות מסוכנות כאלה, של לשים גבולות באוכל, לבחורות אנורקטיות ובולמיות הגבולות האלו מטשטשים ומוטעים, ולפעמים הגבול כן צריך להיות חיצוני, ולפעמים אנורקטית כן חייבת לאכול כשקוראים לה, ואולי לא לפעמים, תמיד.
 

תרנגולת

New member
דווקא כן..

מכריחים אותי.. ואם הייתי אוכלת לאט, האוכל הזה לא היה נגמר!!!! יש כ"כ הרבה!!@ @#$^#$%^#&^^& #^&?#$&^$&^ #$^& $%^ #$% &#%&#$%&#$^& #%^&$ %^& $%&^$%&^# %^#$%^#$%^ #$%^#$%^#$%^#$%^ @#%^ #%^ #$%^ # $%^#%^ #$%^# %^# %^#$ %^ #$ %^# $%^#$ %^@ #%^
 
תוגי שלי...

מבינה כל כך את ההרגשה שלך... מבינה אותה משנים שהייתי באותו מצב. רק שאני הייתי תקועה בבית חולים ולא היה לי כלום פרט לזה... ואת בבית ומוקפת בדברים שרק מתחננים אליך שתשימי אליהם לב. גם אני, כמו לירני, שומעת את המחלה מדברת מתוכך. היא לא מדברת. היא צורחת! היא נאבקת בהם ובך. בעיקר בך כי את זו שסובלת אותה בכי הרבה. ואני יודעת שמהנקודה הזו נורא קשה לראות את העתיד..כמה קרוב שלא היה. לפעמים אפילו בלתי אפשרי. אבל....תחשבי. תחשבי שהכל זמני... תחשבי שזה יעבור... תחשבי שברגע שהם יראו שתאת מסוגלת להתמודד עם האוכל לבד הם ירדו לך מהגב. תחשבי עלינו כאן שאוהבים אותך כל כך... תחשבי על התוכניות שלך... תחשבי! נו...אני לא רואה אותך חושבת! תחשבי! אל תשקעי בכל ה&%^%^% הזה! הוא מנסה לשאוב אותך לתוכו... הוא מנסה לקחת אותך מאיתנו כאן שכל כך רוצים להיות איתך. הוא מנסה למשוך אותך במרמה לשקט מוטה שלא יגמר לעולם אם רק תתני לו להשתלט. ואת שם...שחושבת..ויודעת... לא תתני לא. ואנחנו כאן נישלח לך אלפי ידיים וחבלי הצלה שיקשרו אותך ככה
כל כך חזק... ולא יתנו לך ליפול לבור העמוק הזה. שולחת לך מיליונים ביליונים טריליונים של חיבוקים אוהבים...
ועוד כמה
שהסתננו למשלוח במרמה אבל איפשרתי להם להצטרף. כל אלה בדרך אליך עכשיו...התקבלי אותם בברכה? הם שלך. אם תרצי או שלא. וזה רק בינתיים...עד שאוכל למחוץ אותך באמת שוב. אני כבר מחכה. אוהבת אותך תוגי שלי. יודעת שקשה..יודעת שרע... אבל גם יודעת שאת חזקה. ושאת לא תתני להם לנצח. ולא תראי להם שהם צודקים ושאת לא יכולה להתגבר על הקושי ולהצליח לבד. והם יתנו לך לעשות את זה...רק תני להם קצת זמן להכיר אותך. אוהבת המון המון המונים... שלך לעולמי עולמים...
 

תרנגולת

New member
....

ככל שאני חושבת יותר אני מגיעה למסקנה הזאת, שנמאס לי מהאוכל המזורגג הזה.. היום נלחמתי עם אמא שלי, לא מסוגלת לאכול כבר. די, האוכל הזה יוצא לי מכל החורים.. אז היא אמרה לי שאולי אני לא באמת מסוגלת ללכת... אז אכלתי. דחפתי, והיא רצתה שאני אדחוף עוד כי היא לא האמינה לי שיש בזה הרבה קל´.. ................................ אוף. נמאס לי. אני מתאמצת ודופקים אותי. אז למה שווה להתאמץ??! ואל תגידי לי שזה בשבילי, כי אני סובלת מזה כל הזמן.. זה לא בשבילי, זה בשביל השקט שלהם. דייייייייייייייייייייייייייייייייי אני עייפה כבררררררררררררררררררר.................. מה שאני לא אעשה, לא יהיה טוב.
 
למעלה