600 לסטודנט-מוות כלכלי?!

e star

New member
600 לסטודנט-מוות כלכלי?!

אתם בטוח יודעים איך זה .הלב רוצה למעלה ,אבל המוח (והבנק) מחזירים למציאות.עכשיו כשהשגתי מספיק לרכוש 600 נשאר רק עניין עלויות האחזקה השוטפת וכאן אני שואל לעצתכם. כמה בממוצע אחזקה בחודש\שנה ל600 ? האם יש סיכוי לרכוש אחד ולשמור אותו אצלי בהנחה שאני לא מחזיק ב51% ממניות טבע? או שלחכות עוד ועוד ועוד ועוד ...ובעצם מתי כבר יגיע הזמן? ועוד שאלה אחת:האם מיסוד הספורט המוטורי ישפיע במשהו על מחירי אופנועי הכביש ,חדשים ומשומשים כאחד?
 

e star

New member
מקפיץץץץץץץץץץץץ

ק פ ו ץ איך כבר הגענו לסוף העמוד.נראה לי מספיק תוכן כדי להקפיץ
 

C O L T

New member
עניין של מזל ותקציב

מה 600? יש RF600 ב-18 אלף ש"ח, יש R6 חדש ב-80 אלף, אז התקציב הראשוני קובע מה קונים, וכמה משאירים לטיפולים ותיקונים. חיים רק פעם אחת, וכאשר דוחים משהו עוד ועוד, יש סיכוי שהחלום לא יתממש אף פעם. עלויות האחזקה של אופנוע 600 ספורטיבי גבוהות יחסית, אבל אם קנית אחד אמין שלא יפתיע בתיקונים יקרים ואתה לא עושה עליו קילומטרז' גבוה מדי, עלויות הטיפולים "נמתחות", שלא לדבר על האפשרות המדהימה: ביצוע עצמי של הטיפולים הקטנים! עובדה שנראים סטודנטים על אופנועי 600, ולא לכולם הורים עשירים בעלי מניות טבע (וזה בועה שהולכת להתפוצץ חזק!) לא נראה לי שמיסוד הספורט המוטורי ישפיע משהו על מחירי האופנועים, אפשרות משמחת אחת זה אפשרות ייבוא אופנועים כציוד ספורטיבי, ללא מיסוי כבד, לשימוש מחוץ לכביש הציבורי.
 
מניסיון: אפשרי.

אתה משאיר לעצמך קצת כסף בצד לתיקונים,לא מבזבז את הכל על האופנוע. אם אתה גם עובד(וגר עם ההורים,וחברה שלך חסכנית...),לא מכת מוות ומסתדרים. כמו ש COLT אמר חלומות לא כדאי לדחות
 

xfwind

New member
כשאתה אומר "600" למה מתכוון?

גם בקטגוריות יש סוגים שונים ומשונים (ספור את כמות הצילינדרים...)
 

rech

New member
אני מניח שדובר על 4

צילינדרים. וקשה, קשה להתאפק. אבל נגיד ויש תקציב להחליף (לדוגמא ל zzr-אפילו מצאתי מישהו שרוצה איתי טרייד ) ואפילו להשאר עם ספייר בצד. אבל נדמה שהמעבר לכלי כזה (מ er לדוג') עלול להיות קשה כלכלית. אני לא בטוח שהמכלולים של כלי גדול כזה פשוטים כמו זה של איאר או גי אס בהתייחס לסוגיית הטיפולים הקטנים... והטיפולים הגדולים יותר, ומורכבות התקלות-לא יודע..
 

mico

New member
למה טבע בועה?

או שמא כל הענף הפרבציטי?, או הבורסה?, או מה בדיוק?
 

C O L T

New member
עזוב, מה אני יודע, סתם שטויות

אז נראה לי שהחכמים מממשים עכשיו והמסכנים בדיוק נכנסים כדי ליפול חזק, אבל מה אני יודע, אני לא יועץ השקעות.
 

harabecw

New member
מה עם מכתשים?

יש להם כל-כך הרבה לקוחות והזמנות והם עלו מתחילת השנה.
 

bikerman

New member
DR זה לא אופנוע-זה אחלה אופנוע

ואם תתחצף יהיה לך עסק עם ד"ר סוזי
 

M O R M

New member
צר לי אני חושב שזה לא טוב לסטודנט

הכוונה שזה לא מתאים לסטודנט רציני (לא אחד שלומד תואר כללי בנפלאות המנזה.) הוצאה של טיפול באופנוע 600 (אם אכן התכוונת לאופנוע ספורט או ספורט טיורינג בסגנון ZZR600 ) אינה במסגרת לוחות זמנים ותקציב לסטודנט. אני כתלמיד מן המניין להנדסת אלקטרוניקה ומחשבים רכבתי על אופנועים זולים (יאווה 350 משומש ) וטיפלתי לבד אולם איני יכול לדמיין לעצמי מצב שבו היה לי גם תקציב נוסף לצמיגי ספורט וטיפולים מורכבים למרובע צילינדרים ולכן נאלצתי לדחות קשות את חלום האופנוע ספורט. (שהתעכב עוד בגלל קריירה וילדים ...) יכול להיות שסדרי העדיפויות שלי היו שונים. יכול להיות שלך יש תקציב לשכר לימוד מההורים איני יודע ואיני רוצה להכנס לזאת. אולם כדי להגיע למה שהגעתי מהבחינה הכלכלית (לבד) נראה לי שתאלץ לחשוב על אופנוע חסכוני בהוצאות ובדלק ממשפחת ה- 500 שיספק לך לעת עתה יכולות התניידות טובות בהוצאה סבירה. ולכל הסטודנטים התפרנים כמה מילים. הייתי תפרן קצר בכסף הרבה יותר מרוב חברי פורום זה - לעולם אל תאמר לעולם לא - אף פעם לא מאוחר מדי , היו סבלניים זה יגיע.
 

גיאג

New member
אל תתן לMORM להשלות אותך , ייתכן

וזה גם לא יגיע ...
אם אבאל'ה טחון בכסף ואין בעיה , לך על זה , אולי לך ישר על אופנועי ליטר , אם יש לך חברה + אבא ושניהם טחונים בכסף לך ישר על אופנועי ליטר . כל אפשרות אחרת עלולה להיות איך לומר... בעיתית משהו . ושנית , אל תתן למוטי להשלות אותך , ייתכן ותהיה תפרן כל חייך , אך תבנה על עתיד טוב יותר , אנחנו רק בתחילת הסוף .
 

DubiStein

New member
חייב לומר

שדווקא כסטודנט להנדסת אלקטרוניקה (כן גן אני) דווקא לא חסר כסף... הייטק אחי תתחיל לעבוד ולנצל את מה שיש לך בראש ;)
 
../images/Emo46.gif

בתור סטודנט שעושה תואר במשפטים וגם תואר במנהל עסקים, אני לא מחשיב את עצמי כאחד שעושה תואר כללי בנפלאות המנזה,ובכל זאת מסתדר.נכון, חיים בלי חו"ל מותרות ובקמצנות,כאשר רוב המשכורת הולכת לאופנוע(ביטוח, הלוואה),אבל מה לעשות,כל אחד וסדרי העדיפויות שלו.עובדים כמו מטורפים ומסתדרים. אני בחרתי אופנוע,ולא מתחרט לרגע.
 

ofnik

New member
רוב הסטודנטים שהכרתי מכרו אופנועים

ולא קנו. זה נחמד להנות מרכיבה ספורטיבית פעם בחודש-ואז גם ההוצאות השוטפות לא כבדות מדי-אבל חבל על ה+4000 ש"ח של ביטוח לשנה... לרכב על מרובע צילינדרי יום-יום? שכח מזה. רבים וטובים שאינם סטודנטים-אלא אנשי הייטק מכובדים-לא עמדו בכך כלכלית.
 
למעלה