6 בערב.. פגישה בלובי בית מלון..

בת תורה

New member
6 בערב.. פגישה בלובי בית מלון..

כן.זה קרה הערב... 6 בערב.. אני מגיעה 10 ד` לפני.. הבחור מגיע והפגישה מתחילה.. השיחה זורמת כמעט חלפה שעה.. אני מצפה שהבחור יזמין שתיה.. ואפעס.. השעה 7 המלצרית ניגשת להציע שתיה. הבחור אומר לא! קצר מבלי לחונן אותי במבט.. השעה 7.30.. די! גרוני ניחר.. שפתי חרבות.. לשוני דבקה לחיכי.. אין לי אומץ לגשת ולהזמין.. השעה 8 מה יהיה? פגישה ראשונה סה``כ.. אני מצפה כבר שהבחור יסיים ילך לדרכו ואני אקנה משהו להרטיב את פי.. אך.. כהענות לתפילתי. שואל הבחור,ממהרים? מה? מה שאלתי? והבחור עונה.. ממהרים? אה.. אהה הבנתי.. לא אני לא ממהרת.. (אווף) וכך זה נמשך כמעט עד 9.. אני פשוט בהלם! 6 שנים אני בשידוכים ומעולם לא קרה לי כזה דבר! מילא לא הזמין מעצמו.אך גם לאחר שהמלצרית הציעה. . וזאת מבלי לשאול לדעתי. . ואני העדינה לא רציתי לביישו, אז התייבשתי.. ועתה לתגובתכם!
 
מי שמתבייש-מתייבש

|מגלה סוד|גברים לא קוראי מחשבות. אז זה נכון שיש קודים חברתיים,ואחד הקודים הוא שגבר מזמין ומשלם בפגישה ראשונה {ואלי גם שני'ה ושלישית} אבל לפי לדעתי לא תמיד חייבים ללכת רק לפי הקודים. לפעמים צריך ללכת עם הלב והתחושות שלנו. אז במקום להתבייש ולהתייבש יכולת להזמין שתי'ה ולהציע גם לבחור:"מה להזמין לך???" ובסוף גם לשלם על זה. סורי, לא רואה פסול בזה שבחורה משלמת בדייט.
 

בת תורה

New member
כן.אני יודעת שהמתבייש - מתייבש

כתבתי זאת לא? הסיבה שלא הזמנתי היא מפני החשש לבייש את הבחור.. כאילו הוא הקמצן ואני הנדיבה. . ובקשר לקורא מחשבות.המון פעמים קרה שלבחור לא התחשק אך הוא התעניין אם אני מעוניינת.
 
הכל תלוי בדרך בה את עושה את זה

אם תעשי זאת עם פרצוף חמוץ,באילוץ מה מלוות באנחות-אז זה מבייש. אם תעשי זאת בחיוך ובטבעיות,כאילו זה בדיוק מה שצריך להיות-זה יתקבל באופן טבעי ולא מבייש.
 
אני הגבר

לא גומר לשלם גם אחרי 15 שנה....
 
בת.

אין שום סיבה שתתביישי במקום מי שאמור להתבייש, אם הוא עצמו יצר מצב מביש, ואינו מוטרד מכך. מה דעתך על זה לדוגמא: `אכפת לך לחכות רגע? אני קופצת לקנות לי משהו קטן.. (את יכולה להוסיף `סתם בשביל הכיף שלי`, אם תרצי להקליל) צאי מנקודת הנחה, שאם הבחור יודע מה שכולם יודעים, ובכל זאת נהג הפוך מהמקובל, גם את נוהגת בהתאם לפי צרכייך, ואין מקום לנקיפות מצפון. ואם הוא לא מכיר את המקובל, אז גם כאן הוא פשוט לא יבין את המבוכה..(האופציה האחרונה היא התחכמות גרועה עם המצב, רק כדי לישב לך את הדברים). ואם את מידי עדינה, תבחרי למהר
 

בת תורה

New member
אחת ולתמיד..

צודקת בהחלט.גם בתגובתך השניה. לקחתי זאת לתשומת ליבי.
 
עפ"י מקרה אחד אי אפשר להסיק

אולי הוא שכח את הכסף בבית או שאבד לו הארנק והוא התבייש בזה להגיד שהיא תשלם??? אולי מההתרגשות הוא פשוט לא שם לב???
 

בת תורה

New member
הבחור מחוץ לעיר.. הוי אומר לא שכח

ארנק וכד` ובעצם זה מגדיל את הפליאה. . הבחור נסע למעלה משעה. . דיבר 3 ש` . ה.ל.ו ? אתה לא מתייבש? מיד כשנפרדנו קניתי בקבוק משקה מרענן.
 
באמת???

בדקת בדיוק כמה כסף הי'ה עליו??? הבחור הגיע מחוץ לעיר ובכיסו היו נסיעות הלוך חזור בלבד מאחר והוא שכח את הכסף בבית/בישיבה מאחר והוא שכח את הכספומט בבית/בישיבה מאחר והכספומט לא נתן לו להוציא או שנבלע. מפגישה אחת אי אפשר להסיק מסקנה שהוא קמצן/לא מתחשב/בלתי רגיש... ותמהני עלייך, את בחורה דיי חכמה מדוע לא חשבת לנהוג ברגישות ועם חיוך טבעי להזמין לשניכם משקה???
 

בת תורה

New member
א)ראי מקרה נוסף שיעיד על יחסו לכסף.

ב)לא הזמנתיו אך ורק מפני שחששתי להביכו.. כאילו אני עושה את מה שמוטל עליו בתור ג`נטלמן.
 
מצטערת

שערי תירוצים לא ננעלו. יחסו לכסף זה משהו אחד וזה שהתייבשת זה משהו אחר. ואם נניח שהוא קמצן/חסר רגישות וכו' וכו' זה עדיין לא מצדיק את העובדה שהתייבשת. ועזבי אותך ג'נטלמנים. גם כשגבר פותח לאישה את דלת המכונית זה או בגלל שהאוטו חדש או בגלל שהאישה חדשה...
 

בת תורה

New member
זה לא תרוץ!לא רציתי להביכו! אבל אני

כן מצטערת שלא אזרתי אומץ להזמין.. חבל עלי שהתייבשתי.בזאת את צודקת לחלוטין.
 
ולמה שהבחור

ישא בכל ההוצאות??? הוא מגיע מחוץ לעיר ולעיתים אחרי נסיעה של שעה או יותר. טורח של אוטובסים/דלק. ואם הבחורה תזמין,אז מה???
 
לא אבל זה לא עובד ככה

לא ביקשתי שיקנה לה חולצה מזארה או שיקח אותה ל אל גאוצ`ו סך הכל כוס שתייה 10 שקל מקסימום תאמיני לי שלא יזיק לו לדעתי.
 
וגם לא יזיק לה

ובבתי מלון כוס שתי'ה עולה P אחד וחצי ואפילו P2 עכשיו תכפיל את זה במס' הבחורות שהוא נפגש...
 
למעלה