()

behappy

New member
()

כמה התנתק, פתאום אני מבינה. בימים עצובים כמו היום אני מסתובבת בצבעוניות הזו, והרי אומרים לזכור. ואיך אפשר, דקה של צפירה וראש מושפל. זכרונות הם ריח וטעם, ושמיעה ומגע מסוים של אוויר, אפילו זוית כלשהי של שמש. אולי צריכים להיות לי צפצופים באוזניים, או טעם של אבק. אבל את הטעם המוזר הזה בגרון אני מכירה רק מטיולים במדבר ובחול ומכמה לילות של שינה באוהל צבעוני. איך אפשר להשתיל לכמות שלמה של אנשים שמנסים להיות עם זיכרונות כאלה. אולי אני צריכה איפשהוא להרגיש את הקור הצורב שהרגישו אלה שהלכו יחפים בוורשה, או את הרעשים האיומים האלה שבטח היו במלחמות כאן. במקום, אני מתנתקת. ולא רק בזה. הנשימה הפכה שטוחה. קשה לי, כל פעם לצאת מכל מה שאני מאמינה בו ולהכנס אליו מחדש. בסוף משהו מחליט לוותר. להיות הפלסטיק הזה, הצבעוניות הזו, עם הגימור והמקום המתאים והחיוך בזמן הנכון. וכל זה כדי ש -. בכלל, זה לא. מקומות בלי חמצן ומוזיקה מונוטונית באוזניים. אנשים שמטרידים. מרוע, ממסכנות, מכאב, מרעב. איך בונים משהו אחר כשגם אם רוצים כל כך, יש הרגשה שהכל כבר הפך להיות כזה. כי באמת ניסיתי, המון. לעבוד ולהיות וללמוד בכל כך הרבה מצבים. איפה יש בית? אולי כשאין בית בפנים, אי אפשר באף מקום. (אני יודעת על איפה ואיך יש. וכמה אומץ צריכה כדי לחזור). אני מסתכלת על פרצופים של אנשים ברחוב, באוטובוס, בחנויות. לכל כך הרבה מהם יש את אותה הבעה. פרצופים מוטרדים, מקומטים, עיניים עם הרבה אבנים בפנים. (בעיר הזו יש הרבה אבנים). יש גם עיניים אחרות, ריקות, או כאלה עם משהו חי, אפילו אם הוא מואר בכאב. לפני כמה ימים הגיע מישהו עם עיניים כחולות מרוב עצב, ובכל זאת, היה שם משהו, שאמר אני חי עוד קצת במקום אחר, אבל גם זה הולך ונעלם לי. פנים של ילד עצוב... וילד זה המון, כי כל כך הרבה ילדים כבר קיבלו אבנים בעיניים. רציתי לחבק אותו, הוא סיפר על חתיכה גדולה מהלב שלו שחייבת לעזוב. אולי איתו אני ככה, אור בעיניים, למרות שנדמה לי שבימים חונקים רק הוא מצליח להרגיש אותו, וגם אז, אני מרגישה את האור הזה הולך ממני מהר יותר ממה שרציתי. (ואיך אתה אוהב אותי בכלל קטנה ופחדנית ורק מרגישה יותר מדי הרבה). אני רוצה לחזור הביתה. (ולזכור באמת. ולשכוח גם).
 

behappy

New member
..

מותק היא קוראת לי יש לה נטייה למילים עם שתי הברות כשאני רציתי תמיד להסתפק באחת. איך בכל שיחה שלנו אני כל פעם בחורף אחר כמה גדלנו, היא אומרת ואני חושבת איזה גדלנו אני מרגישה סוג של עליסה שצמחה מהמקום הלא נכון והתחילה לראות הכל מלמעלה כשהרגליים עוד רוצות לרוץ בתוך שלוליות. בזמן האחרון יש לאנשים נטייה לחבר לי שמות עם שתי הברות זה יותר מדי בשבילי. אני רוצה להיות אות אחת שיצאו ממני כבר כל המילים והצורות שצריכים לצאת. מותק יש פה עננים גם אצלנו בתל אביב ואהבה חדשה תתחיל, אולי הפעם, אולי הפעם, אולי הפעם .... ואני רציתי כל כך לשמוע גשם שאולי שמעתי באמת, רק להגיד יש גשם, או בתוך כל הרעש והעייפות, רק להגיד יש.
 
../images/Emo41.gif

האמת שאני לא ממש יודעת מה ואיך להגיב.. אבל הייתי חייבת לפחות לתת סימן שקראתי. אני מניחה שא מדברת על ירושלים.. עיר עם הרבה אבנים.. זה עצוב שלילדים יש אבנים בעיניים. אוהבת את הכתיבה שלך. ובחלק האחרון מצאתי שברירי הזדהות...
 
למעלה