531 ולולאת השרון

531 ולולאת השרון

האם יש עמדות שאפשר להחליף בהן רב-קו ולהעביר את היתרות במקום?
אתמול עברתי במקרה בהדר, גיליתי שבקצה חסן שוקרי, במסופון האוטובוסים הקטנטן (יותר תחנת קצה מגודלת), יש עמדת רב-קו קטנטנה. שאלתי אם אפשר להחליף בה כרטיס (הכרטיס הנוכחי שלי כבר בן 9 ולפעמים קצת מקרטע, אז יאללה) ונאמר לי שכן, אבל אם אני רוצה להעביר את היתרות (נו, אלא מה?) אני צריכה לחזור בעוד ארבעה ימים
.

אני לא עוברת שם בד"כ, ולהגיע במיוחד בעוד ארבעה ימים זה טרטור... ובכלל לא ברור לי, אם כל הנסיעות נרשמות מיד (הרי המכשיר של הפקח יכול לבדוק) ואפילו היישומונים בסלולרי יודעים לקרוא את תוכן הכרטיס העדכני שלי, בדיוק מה הטענתי ומתי הוא עבר וכמה יתרות נשארו וכו' (גם דקה אחרי שזה קרה), מה הביג דיל? אנחנו לא ב-2018?

ונניח שהם חוששים שמשהו לא נרשם אצלם במערכת, הם לא יכולים להצליב את המידע במערכת עם המידע בכרטיס ולראות שהוא זהה? (הרי בכרטיס הכול עדכני). ונגיד שהם חוששים שאולי בכ"ז המערכת לא מעודכנת ועשיתי איזו נסיעה שלא ירדה, אם בלאו הכי לא נסעתי בתח"ץ כבר שלושה ימים, ואפשר לבדוק זאת בקלות בכרטיס, כאמור (וגם לפני שלושה ימים השתמשתי בחופשי יומי, שכמובן עבר זמנו ובטל קורבנו, ואין יתרה להעביר ממנו), למה אני צריכה לחזור בעוד ארבה ימים?


כשאגד החזירו לי זיכוי נאלצתי להגיע לקופה (פעם אחת לא מצאתי זמן ואיבדתי אותו, פעמים אחרות יצא במקרה). חייבת לציין לטובה את רכבת ישראל – כשקיבלתי כרטיס פיצוי הם פשוט הזינו אותו למספר הרב-קו שלי, וכשהעברתי אותו במכשיר ברכבת הוא נטען אוטומטית. כי כבר פאקינג 2018!
531 ולולאת השרון
זכור לי שנכתב פה בעבר שהסיבה לפתיחת לולאת השרון בצורה חלקית בלבד קשורה לצורך בהשלמת מחלף 20/531. האם עכשיו כשהוא נפתח לתנועת מכוניות תפתח גם המסילה? יש כבכ תכנית תפעולית לכיוונים השונים בקו?
 

Bus Nerd

Active member
לא קשור

531 ולולאת השרון
זכור לי שנכתב פה בעבר שהסיבה לפתיחת לולאת השרון בצורה חלקית בלבד קשורה לצורך בהשלמת מחלף 20/531. האם עכשיו כשהוא נפתח לתנועת מכוניות תפתח גם המסילה? יש כבכ תכנית תפעולית לכיוונים השונים בקו?
לא קשור
הכביש נפתח, אבל המסילה עד תחנת הרצליה עוד לא מוכנה.

ותוכנית התפעול אומרת שלא יהפכו את הרצליה לתחנת קצה, אלא שיחכו עד ריבוע המסילות בין הרצליה לאוניברסיטה, ורק אז יפעילו את הקו במתכונתו "הסופית" לפי תוכנית מפת 2020.

אם אני זוכר נכון הערכת הזמנים היא מתישהו בסביבות 2019 במקרה הטוב.
 

raminec

New member
הסיבה היא אי השלמת העבודות

531 ולולאת השרון
זכור לי שנכתב פה בעבר שהסיבה לפתיחת לולאת השרון בצורה חלקית בלבד קשורה לצורך בהשלמת מחלף 20/531. האם עכשיו כשהוא נפתח לתנועת מכוניות תפתח גם המסילה? יש כבכ תכנית תפעולית לכיוונים השונים בקו?
הסיבה היא אי השלמת העבודות
להוספת מסילות בין ת"א האוניברסיטה להרצליה
המסילה בין תחנות רעננה לתחנת הרצליה קיימת
 

Bus Nerd

Active member
יש כבר מסילה ברציפים בהרצליה?

הסיבה היא אי השלמת העבודות
להוספת מסילות בין ת"א האוניברסיטה להרצליה
המסילה בין תחנות רעננה לתחנת הרצליה קיימת
יש כבר מסילה ברציפים בהרצליה?
לפני כמה שבועות כשעברתי שם לא הייתה מסילה, רק חצץ
 

raminec

New member
המסילה מגיעה עד כמה עשרות מטרים מהאי המזרחי

יש כבר מסילה ברציפים בהרצליה?
לפני כמה שבועות כשעברתי שם לא הייתה מסילה, רק חצץ
המסילה מגיעה עד כמה עשרות מטרים מהאי המזרחי
כנראה בגלל תוכניות עבודה להארכתו.
אפשר לראות את המסילות של 531 מבצבצות בחלקה העליון של התמונה:
http://img2.timg.co.il/forums/48/1280_0_941ef121-dc9c-4e05-a0a4-fbc6fb617d37.jpeg
וזו תמונה מגשר הולכי הרגל של תחנת הרצליה:
http://img2.timg.co.il/forums/48/1280_0_a5474b3a-c310-4570-9b01-7b4f1cd9d5f3.jpeg
אפשר לראות בה את הטרקטור שחונה סמוך למסילה כנקודת ייחוס לתמונה הקודמת.

בכל מקרה, החיבור של 531 לקו החוף לא ייפתח בשום פנים ואופן עד לסיום העבודות להוספת מסילות בין הרצליה ות"א האוניברסיטה. הוספת המסילות בין האוניברסיטה להרצליה הייתה אמורה להסתיים ביחד עם פתיחת קו A1 ולאפשר את הפעלת A1 כקו ירושלים-הרצליה כשהרצליה היא תחנת הקצה של הקו (במקום כרמיאל שהייתה צריכה להיות תחנת קצה במקור). אני מזכיר את זה רק כדי לסבר את האוזן עד כמה הלו"ז של פתיחת A1 התפקשש וכמה פשרות נעשו כדי לאפשר את הפתיחה של הקו החדש בהשוואה לתוכנית המקורית.
 

down und

New member
יאנג מיסטר נ*****

המסילה מגיעה עד כמה עשרות מטרים מהאי המזרחי
כנראה בגלל תוכניות עבודה להארכתו.
אפשר לראות את המסילות של 531 מבצבצות בחלקה העליון של התמונה:
http://img2.timg.co.il/forums/48/1280_0_941ef121-dc9c-4e05-a0a4-fbc6fb617d37.jpeg
וזו תמונה מגשר הולכי הרגל של תחנת הרצליה:
http://img2.timg.co.il/forums/48/1280_0_a5474b3a-c310-4570-9b01-7b4f1cd9d5f3.jpeg
אפשר לראות בה את הטרקטור שחונה סמוך למסילה כנקודת ייחוס לתמונה הקודמת.

בכל מקרה, החיבור של 531 לקו החוף לא ייפתח בשום פנים ואופן עד לסיום העבודות להוספת מסילות בין הרצליה ות"א האוניברסיטה. הוספת המסילות בין האוניברסיטה להרצליה הייתה אמורה להסתיים ביחד עם פתיחת קו A1 ולאפשר את הפעלת A1 כקו ירושלים-הרצליה כשהרצליה היא תחנת הקצה של הקו (במקום כרמיאל שהייתה צריכה להיות תחנת קצה במקור). אני מזכיר את זה רק כדי לסבר את האוזן עד כמה הלו"ז של פתיחת A1 התפקשש וכמה פשרות נעשו כדי לאפשר את הפתיחה של הקו החדש בהשוואה לתוכנית המקורית.
יאנג מיסטר נ*****
האם ידוע לך מה הוא הגשר המוזר והדי ענק שנמצא מערבית לשכונה
החדשה בהרצליה שצמודה לקבוץ גליל ים (לא רחוק מרח' יצחק שמיר, רחוב חדש
למדי)?

בעצם השאלה מופנית לכולם ולא רק לרמי.

הגשר הזה הוא מעל הכביש שמוביל לבית העלמין של הרצליה.
מבחינת קו רוחב (צפון דרום) הוא בערך מקביל למחלף שבעת הכוכבים של
איילון עם רח' הרב קוק של גרצליה.
מבחינת קו אורך (מזרח מערב) הוא כ-200 מ' מזרחית לאיילון.


גשר ענק, בעצם שני גשרים מקבילים, במרחק של 10 (במלים: עשרה) מטרים
זה מזה ונראה שעל כל אחד מהם אפשר לשים כביש של 3 נתיבים לכל כוון.

כרגע הם גם לא מחוברים לשום דבר.

לפני בין 9 חודשים לשנה וקצת שאלתי כאן עליהם ולא קבלתי תשובה.
שישי בלילה לפני חצי שבוע עברתי שם שוב ולא ראו שום התקדמות.
 

alantan

New member
אין לי מושג לגבי הגשר המדובר, מה שכן, אני יודע שבונים נת"צ

יאנג מיסטר נ*****
האם ידוע לך מה הוא הגשר המוזר והדי ענק שנמצא מערבית לשכונה
החדשה בהרצליה שצמודה לקבוץ גליל ים (לא רחוק מרח' יצחק שמיר, רחוב חדש
למדי)?

בעצם השאלה מופנית לכולם ולא רק לרמי.

הגשר הזה הוא מעל הכביש שמוביל לבית העלמין של הרצליה.
מבחינת קו רוחב (צפון דרום) הוא בערך מקביל למחלף שבעת הכוכבים של
איילון עם רח' הרב קוק של גרצליה.
מבחינת קו אורך (מזרח מערב) הוא כ-200 מ' מזרחית לאיילון.


גשר ענק, בעצם שני גשרים מקבילים, במרחק של 10 (במלים: עשרה) מטרים
זה מזה ונראה שעל כל אחד מהם אפשר לשים כביש של 3 נתיבים לכל כוון.

כרגע הם גם לא מחוברים לשום דבר.

לפני בין 9 חודשים לשנה וקצת שאלתי כאן עליהם ולא קבלתי תשובה.
שישי בלילה לפני חצי שבוע עברתי שם שוב ולא ראו שום התקדמות.
אין לי מושג לגבי הגשר המדובר, מה שכן, אני יודע שבונים נת"צ
חדש מצפון לשבעת הכוכבים שאמור לחבר בין תחנת הרכבת לרמזור בשבעת הכוכבים ואז ימינה עד מחלף הסירה. אבל זה בלי קשר...
 

telaviv202

New member
אתה מתכוון לזה?

אין לי מושג לגבי הגשר המדובר, מה שכן, אני יודע שבונים נת"צ
חדש מצפון לשבעת הכוכבים שאמור לחבר בין תחנת הרכבת לרמזור בשבעת הכוכבים ואז ימינה עד מחלף הסירה. אבל זה בלי קשר...
אתה מתכוון לזה?
מה שסימנתי בקו האדום?

 

down und

New member
לא בדיוק

אתה מתכוון לזה?
מה שסימנתי בקו האדום?
לא בדיוק
אתה ציירת באדום מסלול קצת צפונית למה שאני מתכוון.

אם תסתכל רואים בצד ימין אבל באמצע הגובה את רח' יצחק שמיר במפה.
רד עד לדרום הרחוב ותראה שיש שם כיכר די גדולה יחסית.
קח מערבה מהכיכר וכעבור, להערכתי, בין 100 ל-200 מ, אבל כמובן שעוד לא מגיעים
לאיילון, שם יש את הגשר הזה שהוא מעל הכביש הצר שמוליך לבית העלמין.
בעצם במפה אני רואה שהכביש הצר הוא רח' הרב עובדיה יוסף.

הגשר שאני מדבר עליו מבחינת מזרח מערב נמצא היכן שציירת אבל מבחינת
צפון דרום הוא כ-150 מ' דרומית למה שציירת.
הוא דרומית לרח' הרב קוק בעוד מה שאתה ציירת צפונית לרב קוק.
 

Bus Nerd

Active member
הוא הגיב לאלן, לא אליך

לא בדיוק
אתה ציירת באדום מסלול קצת צפונית למה שאני מתכוון.

אם תסתכל רואים בצד ימין אבל באמצע הגובה את רח' יצחק שמיר במפה.
רד עד לדרום הרחוב ותראה שיש שם כיכר די גדולה יחסית.
קח מערבה מהכיכר וכעבור, להערכתי, בין 100 ל-200 מ, אבל כמובן שעוד לא מגיעים
לאיילון, שם יש את הגשר הזה שהוא מעל הכביש הצר שמוליך לבית העלמין.
בעצם במפה אני רואה שהכביש הצר הוא רח' הרב עובדיה יוסף.

הגשר שאני מדבר עליו מבחינת מזרח מערב נמצא היכן שציירת אבל מבחינת
צפון דרום הוא כ-150 מ' דרומית למה שציירת.
הוא דרומית לרח' הרב קוק בעוד מה שאתה ציירת צפונית לרב קוק.
הוא הגיב לאלן, לא אליך
 

telaviv202

New member
אכן

הוא הגיב לאלן, לא אליך
אכן
התכוונתי לנת"צ שהוא הזכיר מצפון לשבעת הכוכבים. בשטח כבר מתחילים לראות עבודות לחיבור רחוב הרכבת למחלף שבעת הכוכבים כמו שציירתי במפה, אבל לא רואים כל שינוי אחר ברחוב בן ציון מיכאלי.

לגבי הגשר, כבר הבאתי למטה תמונה של השימוש בו במסגרת הפארק מעל רחוב עובדיה יוסף.
 

Bus Nerd

Active member
הנה תמונה שלו מהGIS של עיריית הרצליה

יאנג מיסטר נ*****
האם ידוע לך מה הוא הגשר המוזר והדי ענק שנמצא מערבית לשכונה
החדשה בהרצליה שצמודה לקבוץ גליל ים (לא רחוק מרח' יצחק שמיר, רחוב חדש
למדי)?

בעצם השאלה מופנית לכולם ולא רק לרמי.

הגשר הזה הוא מעל הכביש שמוביל לבית העלמין של הרצליה.
מבחינת קו רוחב (צפון דרום) הוא בערך מקביל למחלף שבעת הכוכבים של
איילון עם רח' הרב קוק של גרצליה.
מבחינת קו אורך (מזרח מערב) הוא כ-200 מ' מזרחית לאיילון.


גשר ענק, בעצם שני גשרים מקבילים, במרחק של 10 (במלים: עשרה) מטרים
זה מזה ונראה שעל כל אחד מהם אפשר לשים כביש של 3 נתיבים לכל כוון.

כרגע הם גם לא מחוברים לשום דבר.

לפני בין 9 חודשים לשנה וקצת שאלתי כאן עליהם ולא קבלתי תשובה.
שישי בלילה לפני חצי שבוע עברתי שם שוב ולא ראו שום התקדמות.
הנה תמונה שלו מהGIS של עיריית הרצליה
מאוד משונה.

יעוד הקרקע של האיזור שמסביב הוא "פארק ציבורי" משני צדדי הכביש שמתחת לאותו זוג גשרים, אז יכול להיות שהתוכנית היא בעצם להשתמש בגשרים האלו כדי להעביר את אותו "פארק" גם מעל הכביש הקטן הזה (או את הכביש מעל הפארק?) כדי שיהיה ניתן להנות מהפארק בלי לחצות אף כביש?
ממזרח ומערב לאותו "פארק" אמורה להיות שכונת מגורים חדשה (מי רוצה לגור צמוד לאיילון? לא יודע, אבל את זה אני אומר גם על פרויקט "גבעות הרצליה")

 

telaviv202

New member
זה אכן אמור להיות גשר שישרת פארק ("פארק גליל ים")

הנה תמונה שלו מהGIS של עיריית הרצליה
מאוד משונה.

יעוד הקרקע של האיזור שמסביב הוא "פארק ציבורי" משני צדדי הכביש שמתחת לאותו זוג גשרים, אז יכול להיות שהתוכנית היא בעצם להשתמש בגשרים האלו כדי להעביר את אותו "פארק" גם מעל הכביש הקטן הזה (או את הכביש מעל הפארק?) כדי שיהיה ניתן להנות מהפארק בלי לחצות אף כביש?
ממזרח ומערב לאותו "פארק" אמורה להיות שכונת מגורים חדשה (מי רוצה לגור צמוד לאיילון? לא יודע, אבל את זה אני אומר גם על פרויקט "גבעות הרצליה")
זה אכן אמור להיות גשר שישרת פארק ("פארק גליל ים")
בתקופה האחרונה מופיע שם שלט ענקי שנושא הודעה על כך.

בתמונה המצורפת רואים את השימוש בגשר המדובר (ובהדמיה הזאת נמצאים שדרות שבעת הכוכבים והקניון בצד ימין).

הנה עוד תמונות של הפרוייקט: https://www.facebook.com/hexa3dstudio/posts/1699581690074531

 

alantan

New member
בהדמיות תמיד יש לנו אקלים של מרכז אירופה...

זה אכן אמור להיות גשר שישרת פארק ("פארק גליל ים")
בתקופה האחרונה מופיע שם שלט ענקי שנושא הודעה על כך.

בתמונה המצורפת רואים את השימוש בגשר המדובר (ובהדמיה הזאת נמצאים שדרות שבעת הכוכבים והקניון בצד ימין).

הנה עוד תמונות של הפרוייקט: https://www.facebook.com/hexa3dstudio/posts/1699581690074531
בהדמיות תמיד יש לנו אקלים של מרכז אירופה...
 
מה שאני חושב

יאנג מיסטר נ*****
האם ידוע לך מה הוא הגשר המוזר והדי ענק שנמצא מערבית לשכונה
החדשה בהרצליה שצמודה לקבוץ גליל ים (לא רחוק מרח' יצחק שמיר, רחוב חדש
למדי)?

בעצם השאלה מופנית לכולם ולא רק לרמי.

הגשר הזה הוא מעל הכביש שמוביל לבית העלמין של הרצליה.
מבחינת קו רוחב (צפון דרום) הוא בערך מקביל למחלף שבעת הכוכבים של
איילון עם רח' הרב קוק של גרצליה.
מבחינת קו אורך (מזרח מערב) הוא כ-200 מ' מזרחית לאיילון.


גשר ענק, בעצם שני גשרים מקבילים, במרחק של 10 (במלים: עשרה) מטרים
זה מזה ונראה שעל כל אחד מהם אפשר לשים כביש של 3 נתיבים לכל כוון.

כרגע הם גם לא מחוברים לשום דבר.

לפני בין 9 חודשים לשנה וקצת שאלתי כאן עליהם ולא קבלתי תשובה.
שישי בלילה לפני חצי שבוע עברתי שם שוב ולא ראו שום התקדמות.
מה שאני חושב
כרגע מפתחים שם את השלב הבא של פארק הרצליה, כך שהניחוש הכי טוב שלי הוא שזה שני גשרי הולכי מאד מאד רחבים (מעין מעבר אקולוגי להולכי רגל) שנועד לייצר רציפות בפארק למרות הרחוב שמוליך לבית הקברות (מתוכנן גם בינוי לאורך גדת האיילון ולכן בעתיד הכביש הזה יהיה הרבה יותר סואן).
צמוד לגשרים האלה נבנה בור עגול וגדול שלמיטב הבנתי הוא חלק ממערכת המים של פארק הרצליה.
 

oshri1987sg

Active member
היו יכולים לבטל את איילון ולשים את המסילה החסרה

המסילה מגיעה עד כמה עשרות מטרים מהאי המזרחי
כנראה בגלל תוכניות עבודה להארכתו.
אפשר לראות את המסילות של 531 מבצבצות בחלקה העליון של התמונה:
http://img2.timg.co.il/forums/48/1280_0_941ef121-dc9c-4e05-a0a4-fbc6fb617d37.jpeg
וזו תמונה מגשר הולכי הרגל של תחנת הרצליה:
http://img2.timg.co.il/forums/48/1280_0_a5474b3a-c310-4570-9b01-7b4f1cd9d5f3.jpeg
אפשר לראות בה את הטרקטור שחונה סמוך למסילה כנקודת ייחוס לתמונה הקודמת.

בכל מקרה, החיבור של 531 לקו החוף לא ייפתח בשום פנים ואופן עד לסיום העבודות להוספת מסילות בין הרצליה ות"א האוניברסיטה. הוספת המסילות בין האוניברסיטה להרצליה הייתה אמורה להסתיים ביחד עם פתיחת קו A1 ולאפשר את הפעלת A1 כקו ירושלים-הרצליה כשהרצליה היא תחנת הקצה של הקו (במקום כרמיאל שהייתה צריכה להיות תחנת קצה במקור). אני מזכיר את זה רק כדי לסבר את האוזן עד כמה הלו"ז של פתיחת A1 התפקשש וכמה פשרות נעשו כדי לאפשר את הפתיחה של הקו החדש בהשוואה לתוכנית המקורית.
היו יכולים לבטל את איילון ולשים את המסילה החסרה
 

Bus Nerd

Active member
זה נראה הרבה יותר מ"כמה עשרות מטר"

המסילה מגיעה עד כמה עשרות מטרים מהאי המזרחי
כנראה בגלל תוכניות עבודה להארכתו.
אפשר לראות את המסילות של 531 מבצבצות בחלקה העליון של התמונה:
http://img2.timg.co.il/forums/48/1280_0_941ef121-dc9c-4e05-a0a4-fbc6fb617d37.jpeg
וזו תמונה מגשר הולכי הרגל של תחנת הרצליה:
http://img2.timg.co.il/forums/48/1280_0_a5474b3a-c310-4570-9b01-7b4f1cd9d5f3.jpeg
אפשר לראות בה את הטרקטור שחונה סמוך למסילה כנקודת ייחוס לתמונה הקודמת.

בכל מקרה, החיבור של 531 לקו החוף לא ייפתח בשום פנים ואופן עד לסיום העבודות להוספת מסילות בין הרצליה ות"א האוניברסיטה. הוספת המסילות בין האוניברסיטה להרצליה הייתה אמורה להסתיים ביחד עם פתיחת קו A1 ולאפשר את הפעלת A1 כקו ירושלים-הרצליה כשהרצליה היא תחנת הקצה של הקו (במקום כרמיאל שהייתה צריכה להיות תחנת קצה במקור). אני מזכיר את זה רק כדי לסבר את האוזן עד כמה הלו"ז של פתיחת A1 התפקשש וכמה פשרות נעשו כדי לאפשר את הפתיחה של הקו החדש בהשוואה לתוכנית המקורית.
זה נראה הרבה יותר מ"כמה עשרות מטר"
זה נראה הרבה יותר מ"כמה עשרות מטר", הרי מדובר בתמונה עם זום שכידוע גורם לרחוק להיראות קרוב יותר

והאי המזרחי הוא הרי חדש לגמרי, אז מה פתאום להאריך?
 
כתוב על זה בynet

531 ולולאת השרון
זכור לי שנכתב פה בעבר שהסיבה לפתיחת לולאת השרון בצורה חלקית בלבד קשורה לצורך בהשלמת מחלף 20/531. האם עכשיו כשהוא נפתח לתנועת מכוניות תפתח גם המסילה? יש כבכ תכנית תפעולית לכיוונים השונים בקו?
כתוב על זה בynet

הפרויקט החל בראשית 2008. כביש 531 כולל 12 מחלפים ו-36 גשרים ומנהרות כשלאורכו נמצאת גם מסילת רכבת ולה שלוש תחנות חדשות. השלמתו הייתה אמורה להסתיים ב-2012, ושש שנות האיחור הגדילו את עלות העבודות בכ-1.6 מיליארד שקל.

עם זאת, כביש 531 יושלם רק בסוף השנה כאשר כביש החוף לכיוון דרום יחובר ל-531 מזרח (אל כביש 4 וכביש 6). במהלך 2019 עתידה רכבת ישראל להשלים את חיבורה של מסילת השרון אל מסילת החוף ובכך יהיה חיבור רכבתי ישיר מרעננה והוד השרון אל תל אביב וההפך.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5324006,00.html#autoplay
 

luckydude

Active member
עקרונית מסילת השרון כבר מחוברת למסילת החוף.

כתוב על זה בynet

הפרויקט החל בראשית 2008. כביש 531 כולל 12 מחלפים ו-36 גשרים ומנהרות כשלאורכו נמצאת גם מסילת רכבת ולה שלוש תחנות חדשות. השלמתו הייתה אמורה להסתיים ב-2012, ושש שנות האיחור הגדילו את עלות העבודות בכ-1.6 מיליארד שקל.

עם זאת, כביש 531 יושלם רק בסוף השנה כאשר כביש החוף לכיוון דרום יחובר ל-531 מזרח (אל כביש 4 וכביש 6). במהלך 2019 עתידה רכבת ישראל להשלים את חיבורה של מסילת השרון אל מסילת החוף ובכך יהיה חיבור רכבתי ישיר מרעננה והוד השרון אל תל אביב וההפך.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5324006,00.html#autoplay
עקרונית מסילת השרון כבר מחוברת למסילת החוף.
הבעייה היא שעדיין לא סיימו את הפרוייקט של תוספת המסילות בין האוניברסיטה להרצליה. עד היום לא שמעתי איזושהיא סיבה טובה מדוע התמזמזו כ״כ עם החלק הזה של הפרוייקט. הוא לא היה תלוי בעבודות על שאר חלקי פרוייקט 531. יכלו להתחיל ולסיים אותו כבר מזמן.
 
למעלה