..

..

**אולי חלקכם יודעים וחלקכם לא ,הייתי חולה במחלה לא מוגדרת ( חוץ מהפרעת האכילה) במשך חודשיים סבלתי מפצעים קשים בפה .. ותוך כדי המחלה היתי מאושפזת חודש ימים במחלקת עור ... תוך כדי האשפוז בבית החולים הבנתי שאני עם זה סיימתי באופן חד וחלק מובהק וברור אני את המחלה ( בולימיה) ניצחתי !!! אני מרגישה שעברתי את הכול שעברתי את המכשול נגמלתי ולא אמשיך יותר אני לעולם לא אהיה שלה עוד פעם לעולם לא אעשה את אותה הטעות התאהבתי , כאבתי , בכיתי ,נכוותי והבראתי פתגפ עתיק ישן אומר " טיבו של האדם להעריך את מה שיש ברשותו רק לאחר שדבר זה אבד לו " משפט חזק שליווה אותי במהלך האשפוז - הבחנתי שחייתי כלואה בתוך בועה מלנכולית וכואבת שהכול היה הצגה - " בועת ההפרעת האכילה " קראתי לה והנה עכשיו אני פה זכיתי בחופש שלי ויותר מכול בבריאות ובאהבה - שלי אל עצמי . וכששואלים אותי מה החלום שלי או סתם בקשה - זה כבר לא להיות רזה וחולה אלא להיות בריאה ומאושרת .. ואני את ההפרעת האכילה שחשבתי תמיד שלא ארצה לעזוב לעולמים קוברת רחוק רחוק ממני - אני הבראתי!!!
 

ב ל

New member
שמחה לקרוא אותך כאן

ועוד יותר שמחה לקרוא את המילים שלך... שמחה כל כך עבורך... הגיע הזמן... עברת דרך ארוכה בשנתיים האחרונות... מאחלת לך באמת רק אושר ובריאות... בהצלחה מתוקה
 

טוהר 26

New member
../images/Emo23.gif

אני לא אהיה קיטשית ולקקנית <מ-מ-ש> גאה בך מצדיעה לך אוהבת אותך את גדולה ומלא
ואחרי שלא הייתי קיטשית ולקקנית אני בוחרת לכתוב לך שתמיד האמנתי בך - תמיד ולמרות שהדרך הייתה מלווה במכשולים ידעת לעבור את כולם גם בדרך מפותלת וקשה. ולפעמים צריך לקבל *זפטה* כואבת בפנים ורק אז להתחיל לקום וללכת ולהסתכל על החיים מממבט אחר. ועכשיו באמת שאני אהיה דבקית וקרציה אבל צריך להודות בעובדה אוהבת אותך גם במשפטים עתיקים וישנים :)
 
בואנה בואנה. תראו את מי רואים פה.

איזה כבוד גדול. [לך מאמי. שלא תתבלבלי בטעות
] ורק תשתדעי שדווקא יפה לך להיות קיטשית ולקקנית ודביקה וקרציה. זה הולך לך יפה עם הפריזורה... חיבוק גדול.
 

טוהר 26

New member
../images/Emo9.gif

מאמי, כמה היא שילמה לך כדי שתכתבי לי בפורום? אני סומכת עליה:) יפה לך דברי החנופה, אבל את צריכה להתאמץ יותר:) התגעגעתי
 
האמת?

את יודעת מה מצבה. גם 2 שקל זה הרבה בשבילה... חוץ מזה שאם לא הייתי כותבת לשביעות רצונה הייתי חוטפת ממנה כאפה וזה לא היה לי נעים בכלל... את מכירה את העצבים שלה... געגנו אלייך שתינו.
 

fatma girl

New member
ולי מותר דברי חנופה?

אגב בינתיים לי אף אחד לא שילם וזו חוצפה! אמרתי מראש שאני רוצה מקדמה, אבל לפני שתברחי... אה, ואת גם בטח לא זוכרת אותי... אבל אני זוכרת אותך, ואה הא הא
 

behappy

New member
ילדה יפה שאת ../images/Emo23.gif

איך חשבתי עליך בזמן האחרון ודאגתי קצת, קיוויתי שהכל בסדר. אני אוהבת אותך. למרות שנעלמתי ): חיבוק גדול. את חזקה ומדהימה. יודעת שתצליחי כל מה שתרצי.
 

fatma girl

New member
איזה יופי!

אני זוכרת אותך, פחות או יותר... אההמ אנ החלפתי ניק ככה שגם אם את זוכרת אותי, אז לא ככה...
אההמ, אני רוצה להגיד לך שאני גם ממש ממש גאה בך על כל ההודעה, ועל שתי המלים האחרונות בעיקר - "אני הבראתי"!!! ואני מאחלת לכולנו בהזדמנות זו, ברשותך כמובן, לאמר את זה בלי מרכאות כלל... כמוך! כל הכבוד לך! מדהימה!
 
../images/Emo140.gif זוכרת

זוכרת שהייתי קוראת אותך כאן בעבר <את וודאי לא מכירה אותי :)> ואני ממש שמחה שעברת את הכל, שאת מרגישה בריאה וסולדת מהחולי. בלי להכיר כלל אני גאה בך קראתי על ההתמודדויות השונות ואני שמחה שהכל הניב פירות טובים!
 
..

ואו... בלי הרבה מילים.. רק לומר שגאה בך.. כל כך גאה!
שמחה לקרוא את מה שכתבת!
 
כל הכבוד ../images/Emo34.gif

אני שמחה שחזרת לכאן ואמרת את הדברים האלו הדברים הכל כך יקרים האלו אני בטוחה שעכשיו תיהי בריאה ומאושרת למדת שיעור קשה בחיים, אבל למדת וזה מה שחשוב. תמשיכי הלאה בראש מורם, כי ניצחת!
 
בהצלחה בדרך החדשה...../images/Emo24.gif

אל תשכחי את המילים האלה, ואת הרגעים והחוויות שחווית בשביל להגיע אליהן. כל האושר שבעולם חמודה, ושוב,
 
ילדה סוכר שלי.

באש ובמים בסערות הכי קשות וברגעים הכי רגועים בצחוק עד דמעות ובדמעות של אושר בכאב של הלב באהבה ביחד. בכל שבילי החיים. כך היה מהרגע שהיכרתי אותך [ואיזה פאדיחות עשית לעצמך אז הא?...
] וכעת, את אומרת מילים שלא אמרת מעולם. את מדברת מתוך להט החיים עצמם. את רוצה לכבוש את כל הפסגות שלא העזת לראות כי לא הרמת את ראשך. את מרגישה את עצמך, מיישירה מבט אל עינייך ומביטה אל תוך תוכך. ואת רואה. סוף סוף רואה. את מורידה מסכה. וכאילו הכל רק חיכה לרגע הזה שתחליטי. והרגע הזה הגיע. ואת בחרת בחיים. ואני מאושרת. ועכשיו אני אדפיס לך את מה שכתבת ואקפל ואכניס לך לארנק [רעיון שלקוח מהודעה אחרת של berr] ואצרף חיבוק ענקי, שיהיה איתך. כל הזמן איתך. אני אוהבת אותך בכל ליבי. את עולם ומלואו. תודה גדולה על היום. תמיד איתך.
 

ילדונת~

New member
מלאך שלי..

אני קראתי תהודעה שלך כבר מזמן וכל הזמן חשבתי מה אני יכולה לכתוב לך עברתי איתך את התקופות הכל כך רעות בשנה האחרונה ראיתי אותך מוותרת לעצמך. חייה את החולי בכזאת אהבה ראיתי אותך בו זמנית נלחמת על רגעי שפיות אך לא מצליחה ולא רוצה לוותר עד הסוף ובאמת.. ראיתי כמה את מפחדת מלחיות באמת.. והיום אני רואה אותך ושומעת אותך יודעת שהצלחת ניצחת את במלחמה שלא האמנת שתנצחי אני מסתכלת עלייך והלב מתמלא אושר אנייודעת שאת מאושרת היום שאת מלאה בחיים ואנייותתתר מגאה להיות כאן ועכשיו לצידך.. מלאך שלי אני מאמינה בך כל כך ואוהבת אותך כל כך.. ומתגעגעת.. ובעיקר מצדיעה לך את דוגמא והערצה בשבילי.. חיבוק גדול קסם שלי אתך תמיד אני
 

berr

New member
ברוכה השווה

שווה לגמרי
איזה יופי של החלטה. איזה יופי של הבנה. ממש לקחת מצב קשה (כמו המחלה שלך) ולמצוא בו את ההזדמנות לצמיחה חיובית. זה עשה לי כ"כ טוב, לקרוא כרגע את ההודעה הזו שלך.
 

גילי 69

New member
שמחה לראות אותך כאן../images/Emo70.gif

ואם זה לא היה רחוק, הייתי מגיעה גם לבי"ח... אין לי המון מה להוסיף על מה שכבר נאמר, רק לומר שאולי את צריכה להודות ל... אממ.. אותו אדם שמחלק מחלות... על כך שאחרי שהוא "חילק" לך את הבולימיה הוא "כיבד" אותך גם במחולית הנוכחית... כנראה שאם המחלות באות בזוגות, הריפוי הוא סוג של 2 במחיר 1. שמחה בשבילך. המון.
 

אביטל25

New member
לקרוא ולהתמוגג

להכנס לכאן ולקרוא את המילים , לעלות שוב לתחילת ההודעה ולקרוא וכך חוזר, כול פעם החזה מתמלא מחדש בשק נוסף של גאוה אדירה. אז נכון שאני לא שם, לא כמו שהייתי רוצה , אבל את כאן- , בתוך תוכו, מהרגע הראשון שהכרנו, משיחת הטלפון הראשונה, גם בהתנתקות הארוכה ואפילו בפגישה הראשונה המבולבלת והלא צפויה, לחשוב כמה רצינו להפגש ואיך בסוף זה יצא (ואיפה...חחחחחח) טוב לי לקרוא אותך בריאה, החלטית ועם כול כך הרבה רצון, באמת מצדיעה כמו החברה היקרה, ובעיקר גאה, כול כך גאה. אולי כבר מזמן לא אמרתי, אולי צריך לרענן אוהבת אותך קטנה
 
למעלה