5 גורים ננטשו בצומת גולני....
שלום לכולם, מצ"ב תמונות של חמישה גורים מקסימים שנזרקו בצומת גולני והובאו אלינו רגע לפני שהוטרינר המקומי הרדים אותם. הגורים בריאים, אנרגתיים וחמודים להפליא. ע"פ המראה הם תערובת של רועה גרמני, לברדור ורוטווילר. 2 זכרים לבנים. 1 נקבה חומה עם אף שחור. 1 זכר שחור-חום 1 נקבה שחורה-חומה אנחנו מחפשים להם בית חם ואוהב. לתמונות : פורום פט פלנט לכל המעוניין : 046274010 אפשר גם בשבת. בתודה מראש צוות פט פלנט
שלום לכולם, מצ"ב תמונות של חמישה גורים מקסימים שנזרקו בצומת גולני והובאו אלינו רגע לפני שהוטרינר המקומי הרדים אותם. הגורים בריאים, אנרגתיים וחמודים להפליא. ע"פ המראה הם תערובת של רועה גרמני, לברדור ורוטווילר. 2 זכרים לבנים. 1 נקבה חומה עם אף שחור. 1 זכר שחור-חום 1 נקבה שחורה-חומה אנחנו מחפשים להם בית חם ואוהב. לתמונות : פורום פט פלנט לכל המעוניין : 046274010 אפשר גם בשבת. בתודה מראש צוות פט פלנט