4 שנתי וקיבלתי מילואים 10 יום ! ../images/Emo10.gif
הי, קיבלתי מילואים מ14.11 עד 25.11 זה על הפנים כי להפסיד 7-8 יום של 8:00 עד 17:00 זה משהו שיהיה קשה להשלים. למישהו פה יש רעיונות? האם יש התייחסות מיוחדת למילאומניקים רפואנים? ממש מבאס הקטע הזה...לפחות היו עושים את המילואים עכשיו....
הי, קיבלתי מילואים מ14.11 עד 25.11 זה על הפנים כי להפסיד 7-8 יום של 8:00 עד 17:00 זה משהו שיהיה קשה להשלים. למישהו פה יש רעיונות? האם יש התייחסות מיוחדת למילאומניקים רפואנים? ממש מבאס הקטע הזה...לפחות היו עושים את המילואים עכשיו....