4 פעמים קקי ביום אחד

TAPOZA

New member
4 פעמים קקי ביום אחד ../images/Emo153.gif

טוב זה חדש לנו, קטנציק בן 3 חודשים וקצת עשה היום (שעוד לא נגמר..) 4 פעמים קקי גדול ונוזלי (טוב נוזלי זה מהנקה) השאלה אולי הוא יונק יותר מדי ? יש יותר מדי בהנקה בכלל ? בדר"כ זה קקי ליום דעתכן בנושא.תודה.
 

liat ליאת

New member
אצלינו היה בדיוק אותו דבר!!!

ביום שישי. ובאופן מוזר ביותר ביומיים האחרונים הוא אוכל ארוחות קצרות ביותר. חזר לשגרת הפעם אחת קקי ביום, ושאר החיתולים הם רק פיפי. וארוחה קצרה זה אומר 5-7 דקות יניקה מכל צד. וזהו. הוא שבע. רגוע. מבסוט. מברבר. צוחק. בקיצור - לא יודעת אם יש קשר או לא, אבל זה המצב
 

חן75

New member
מנצל"ש

היי , יתכן שנתינת ברזל לילדה עשו פעולה הפוכה מעצירות? ז"א קקי והמון כל היום
 

שימילי

New member
אופק בת 5 חודשים

והיא עושה קקי כל הנקה ולפי טיפת חלב זה לא רק טוב זה מצוין אז כנסי למשפחת קוני הטיטולים המסיבי
 

s o l g l o

New member
אצלנו זה אותו דבר עד עכשיו../images/Emo151.gif

עד היום ועומר בן 9 ח' מדי יומיים שלושה הוא עושה קקי 3 או4 פעמים ביום לא מתרגשת מזה.
 
למעלה