טוב זה חדש לנו, קטנציק בן 3 חודשים וקצת עשה היום (שעוד לא נגמר..) 4 פעמים קקי גדול ונוזלי (טוב נוזלי זה מהנקה) השאלה אולי הוא יונק יותר מדי ? יש יותר מדי בהנקה בכלל ? בדר"כ זה קקי ליום דעתכן בנושא.תודה.
ביום שישי. ובאופן מוזר ביותר ביומיים האחרונים הוא אוכל ארוחות קצרות ביותר. חזר לשגרת הפעם אחת קקי ביום, ושאר החיתולים הם רק פיפי. וארוחה קצרה זה אומר 5-7 דקות יניקה מכל צד. וזהו. הוא שבע. רגוע. מבסוט. מברבר. צוחק. בקיצור - לא יודעת אם יש קשר או לא, אבל זה המצב