300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Member
300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב

300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב
בתמונה: סימון הכניסה לקרון 2 (ו1, שאין לו דלת משלו) במחלקה המועדפת.

בסרטון: רכבת AVE שצילמתי יוצאת (אחורה) מתחנת קורדובה. בגלל שפליקס לא הכיר את הפורמט פתחתי ערוץ ביוטיוב כדי להעלות את הקטעים שהסרטתי, אלו שבכותרתם Ccyc AVE הם סרטוני המסע שלי שהוסרטו למען הפורום.
https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ

בשבוע הבא אני די עמוס ולכן אני משרשר את החזרה עכשיו.
 

Ccyclist

Member
300 חזור - רכבת אזורית בתחנת קורדובה

300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב
בתמונה: סימון הכניסה לקרון 2 (ו1, שאין לו דלת משלו) במחלקה המועדפת.

בסרטון: רכבת AVE שצילמתי יוצאת (אחורה) מתחנת קורדובה. בגלל שפליקס לא הכיר את הפורמט פתחתי ערוץ ביוטיוב כדי להעלות את הקטעים שהסרטתי, אלו שבכותרתם Ccyc AVE הם סרטוני המסע שלי שהוסרטו למען הפורום.
https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ

בשבוע הבא אני די עמוס ולכן אני משרשר את החזרה עכשיו.
300 חזור - רכבת אזורית בתחנת קורדובה
אינני יודע הרבה על "הדבר הספרדי המרובע" הזה, אבל כתוב שהוא תוצרת Talgo, וע"י הקלדה פשוטה של צירוף המילים RENFE 6B14 מצאתי את היוטיוב הבא: http://www.youtube.com/watch?v=AVPjze0Nnwc (לא שלי) שבו רואים שיש ליחידה קרון ניהוג חשמלי עם פנטוגרף.
 

Ccyclist

Member
300
רצף תמונות מתחנת קורדובה

300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב
בתמונה: סימון הכניסה לקרון 2 (ו1, שאין לו דלת משלו) במחלקה המועדפת.

בסרטון: רכבת AVE שצילמתי יוצאת (אחורה) מתחנת קורדובה. בגלל שפליקס לא הכיר את הפורמט פתחתי ערוץ ביוטיוב כדי להעלות את הקטעים שהסרטתי, אלו שבכותרתם Ccyc AVE הם סרטוני המסע שלי שהוסרטו למען הפורום.
https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ

בשבוע הבא אני די עמוס ולכן אני משרשר את החזרה עכשיו.
300
רצף תמונות מתחנת קורדובה
מסיבה כלשהי גוגל מעלה יותר מידע על תחנה בקורדובה הארגנטינאית. התחנה עצמה נמצאת במפלס נמוך והגישה אליה ממזרח היא דרך מנהרה שמעליה יש פארק, מה שכנראה אומר שבעבר הלא רחוק היתה מסילה דרך העיר ואז היה פרוייקט חיפאי לשיקוע. הנה "פארק המסילה" של קורדובה http://goo.gl/maps/mpcUA
 

Ccyclist

Member
300
רכבת פרברית נוסעת מהתחנה

300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב
בתמונה: סימון הכניסה לקרון 2 (ו1, שאין לו דלת משלו) במחלקה המועדפת.

בסרטון: רכבת AVE שצילמתי יוצאת (אחורה) מתחנת קורדובה. בגלל שפליקס לא הכיר את הפורמט פתחתי ערוץ ביוטיוב כדי להעלות את הקטעים שהסרטתי, אלו שבכותרתם Ccyc AVE הם סרטוני המסע שלי שהוסרטו למען הפורום.
https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ

בשבוע הבא אני די עמוס ולכן אני משרשר את החזרה עכשיו.
300
רכבת פרברית נוסעת מהתחנה
לא הצלחתי למצא מפה של רשת הרכבות הפרבריות בפרובינציית קורדובה, ובירור קצר העלה שהעיר איננה חלק ממערך הרכבת הפרברית של סביליה השכנה במורד הנהר.

בכל מקרה הרכבת הזו נושאת את סמל ה C המסובב המייצג רכבות פרבריות בספרד.

אני יוצא להפסקה קצרה.
 

Ccyclist

Member
300
צידה של רכבת AVE נכנסת לתחנה

300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב
בתמונה: סימון הכניסה לקרון 2 (ו1, שאין לו דלת משלו) במחלקה המועדפת.

בסרטון: רכבת AVE שצילמתי יוצאת (אחורה) מתחנת קורדובה. בגלל שפליקס לא הכיר את הפורמט פתחתי ערוץ ביוטיוב כדי להעלות את הקטעים שהסרטתי, אלו שבכותרתם Ccyc AVE הם סרטוני המסע שלי שהוסרטו למען הפורום.
https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ

בשבוע הבא אני די עמוס ולכן אני משרשר את החזרה עכשיו.
300
צידה של רכבת AVE נכנסת לתחנה
זו אותה הרכבת שהבאתי את היוטיוב שלה בפתיח השירשור

משום שבפלאפון אפשר לצלם וידאו או סטילס הנה של אותה הרכבת עוזבת בוידאו, שידור חוזר:

https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ
 

Ccyclist

Member
300- פנים הקרון

300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב
בתמונה: סימון הכניסה לקרון 2 (ו1, שאין לו דלת משלו) במחלקה המועדפת.

בסרטון: רכבת AVE שצילמתי יוצאת (אחורה) מתחנת קורדובה. בגלל שפליקס לא הכיר את הפורמט פתחתי ערוץ ביוטיוב כדי להעלות את הקטעים שהסרטתי, אלו שבכותרתם Ccyc AVE הם סרטוני המסע שלי שהוסרטו למען הפורום.
https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ

בשבוע הבא אני די עמוס ולכן אני משרשר את החזרה עכשיו.
300- פנים הקרון
ברכבת הזו קרון מס 1 היה הקרון האחרון ברכבת, בעוד ברכבת הקודמת הוא היה הקרון הראשון.

כמו כן -בשתי הנסיעות רוב המושבים בקרון פנו בכיוון הנסיעה.
 

Ccyclist

Member
300- שיקוע שלא מונע קו מבט בין חישמולת לבתים

300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב
בתמונה: סימון הכניסה לקרון 2 (ו1, שאין לו דלת משלו) במחלקה המועדפת.

בסרטון: רכבת AVE שצילמתי יוצאת (אחורה) מתחנת קורדובה. בגלל שפליקס לא הכיר את הפורמט פתחתי ערוץ ביוטיוב כדי להעלות את הקטעים שהסרטתי, אלו שבכותרתם Ccyc AVE הם סרטוני המסע שלי שהוסרטו למען הפורום.
https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ

בשבוע הבא אני די עמוס ולכן אני משרשר את החזרה עכשיו.
300- שיקוע שלא מונע קו מבט בין חישמולת לבתים
התוואי משוקע, אבל החישמולת העילית נמצאת מעל לקו השיקוע ובקו אווירי קצר לבתי הדירות שלצד המסילה.

זה עומד בסטנדרטים אירופאים וליד מסילת מערכת הדגל של הרכבת הספרדית.

מוגש כחומר למחשבה למי שחושבים שקרינה נופלת בכוח המשיכה או שאר ירקות. (אני מבין שהוויכוח הזה הוכרע מנהלית, אך לא ציבורית)
 

Ccyclist

Member
300- כיסאות בצד אחד של "חדר הישיבות"

300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב
בתמונה: סימון הכניסה לקרון 2 (ו1, שאין לו דלת משלו) במחלקה המועדפת.

בסרטון: רכבת AVE שצילמתי יוצאת (אחורה) מתחנת קורדובה. בגלל שפליקס לא הכיר את הפורמט פתחתי ערוץ ביוטיוב כדי להעלות את הקטעים שהסרטתי, אלו שבכותרתם Ccyc AVE הם סרטוני המסע שלי שהוסרטו למען הפורום.
https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ

בשבוע הבא אני די עמוס ולכן אני משרשר את החזרה עכשיו.
300- כיסאות בצד אחד של "חדר הישיבות"
בקרון הקדמי והאחורי של ה AVE יש תא פרטי עם שישה מושבים, 3 בכל צד. אין אמנם שולחן, אך הפרטיות של התא גרמה לי להעניק לו את הכינוי הנ"ל.

אקדיש לו כמה פוסטים.
 

Ccyclist

Member
300- דלת "חדר הישיבות" מבפנים

300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב
בתמונה: סימון הכניסה לקרון 2 (ו1, שאין לו דלת משלו) במחלקה המועדפת.

בסרטון: רכבת AVE שצילמתי יוצאת (אחורה) מתחנת קורדובה. בגלל שפליקס לא הכיר את הפורמט פתחתי ערוץ ביוטיוב כדי להעלות את הקטעים שהסרטתי, אלו שבכותרתם Ccyc AVE הם סרטוני המסע שלי שהוסרטו למען הפורום.
https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ

בשבוע הבא אני די עמוס ולכן אני משרשר את החזרה עכשיו.
300- דלת "חדר הישיבות" מבפנים

בהזמנת המקומות ניתן להזמין גם את התא.
 

Ccyclist

Member
300- מושבים בצד השני, והמשך המחיצה

300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב
בתמונה: סימון הכניסה לקרון 2 (ו1, שאין לו דלת משלו) במחלקה המועדפת.

בסרטון: רכבת AVE שצילמתי יוצאת (אחורה) מתחנת קורדובה. בגלל שפליקס לא הכיר את הפורמט פתחתי ערוץ ביוטיוב כדי להעלות את הקטעים שהסרטתי, אלו שבכותרתם Ccyc AVE הם סרטוני המסע שלי שהוסרטו למען הפורום.
https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ

בשבוע הבא אני די עמוס ולכן אני משרשר את החזרה עכשיו.
300- מושבים בצד השני, והמשך המחיצה

תמונה אחרונה מהתא הפרטי, שלמזלי היה ריק.
 

Ccyclist

Member
300- תחנה תפעולית והאטה מ300 קמ"ש ל120 למפגש

300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב
בתמונה: סימון הכניסה לקרון 2 (ו1, שאין לו דלת משלו) במחלקה המועדפת.

בסרטון: רכבת AVE שצילמתי יוצאת (אחורה) מתחנת קורדובה. בגלל שפליקס לא הכיר את הפורמט פתחתי ערוץ ביוטיוב כדי להעלות את הקטעים שהסרטתי, אלו שבכותרתם Ccyc AVE הם סרטוני המסע שלי שהוסרטו למען הפורום.
https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ

בשבוע הבא אני די עמוס ולכן אני משרשר את החזרה עכשיו.
300- תחנה תפעולית והאטה מ300 קמ"ש ל120 למפגש
הנה היוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=GmZ2SDmif7k

לפי צג המידע הרכבת היתה ב300 קמ"ש, אך היא החלה להאט עד שהגיעה ל"מהירות" 120 קמ"ש בלבד (מהירות המקסימום החוקית באוטוסטרדות הספרדיות).

בגלל ההאטה הפסקתי להסריט, ואז התבררה גודל ההחמצה - הסיבה להאטה היתה מפגש רכבות עם שתי רכבות AVE במסילה המקבילה, במרווח של כ5 דקות האחת מהשניה.

הקו לקורדובה מתפצל לקו הוותיק לסיביליה וכן לקו החדש יחסית למאלגה, כך שמקור הרכבות ההגיוני ביותר הוא אחת מכל ענף.
 

Ccyclist

Member
*ההאטה היא בלינק לסרטון יוטיוב

300- תחנה תפעולית והאטה מ300 קמ"ש ל120 למפגש
הנה היוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=GmZ2SDmif7k

לפי צג המידע הרכבת היתה ב300 קמ"ש, אך היא החלה להאט עד שהגיעה ל"מהירות" 120 קמ"ש בלבד (מהירות המקסימום החוקית באוטוסטרדות הספרדיות).

בגלל ההאטה הפסקתי להסריט, ואז התבררה גודל ההחמצה - הסיבה להאטה היתה מפגש רכבות עם שתי רכבות AVE במסילה המקבילה, במרווח של כ5 דקות האחת מהשניה.

הקו לקורדובה מתפצל לקו הוותיק לסיביליה וכן לקו החדש יחסית למאלגה, כך שמקור הרכבות ההגיוני ביותר הוא אחת מכל ענף.
*ההאטה היא בלינק לסרטון יוטיוב
 

Ccyclist

Member
יתכן גם שהצמד היה AVE ואחריה AVANT

300- תחנה תפעולית והאטה מ300 קמ"ש ל120 למפגש
הנה היוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=GmZ2SDmif7k

לפי צג המידע הרכבת היתה ב300 קמ"ש, אך היא החלה להאט עד שהגיעה ל"מהירות" 120 קמ"ש בלבד (מהירות המקסימום החוקית באוטוסטרדות הספרדיות).

בגלל ההאטה הפסקתי להסריט, ואז התבררה גודל ההחמצה - הסיבה להאטה היתה מפגש רכבות עם שתי רכבות AVE במסילה המקבילה, במרווח של כ5 דקות האחת מהשניה.

הקו לקורדובה מתפצל לקו הוותיק לסיביליה וכן לקו החדש יחסית למאלגה, כך שמקור הרכבות ההגיוני ביותר הוא אחת מכל ענף.
יתכן גם שהצמד היה AVE ואחריה AVANT
ברשת המהירה בספרד יש לא רק קווי AVE מהירים וארציים (ממלגה יש למדריד וברצלונה) ב300 קמ"ש אלא גם רשת איטית יותר, AVANT שמשרתת את אותן תחנות ביניים ב250 קמ"ש.

מפת הרשת: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Es_ave_avant_200906.png

פירוט בוויקיפדיה האנגלית: http://en.wikipedia.org/wiki/AVE#AVANT.C2.A0.E2.80.93_Media_Distancia

ברשתות עם רכבות אקספרס ורכבות איטיות די מקובל לשלוח רכבות איטיות אחרי הרכבת המהירה ש"מפנה" להם את הדרך.

הרכבת החצי-מהירה שנקלעה לתאונה בסנטיאגו דה קומפוסטלה היתה רכבת AVANT וכידוע הטוקבקיסטים של טמקא לא הבינו שרכבות כאלו אמורות לנסוע במהירויות גבוהות מ200 קמ"ש בקטעים שנועדו לכך. (לפי מפת הרשת אין קטע מהיר כלשהו בין וולאדוליד למסילה המהירה בגלית'יה)
 

Ccyclist

Member
300- נוף ולינק ליוטיוב בין חפירים וגבעות

300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב
בתמונה: סימון הכניסה לקרון 2 (ו1, שאין לו דלת משלו) במחלקה המועדפת.

בסרטון: רכבת AVE שצילמתי יוצאת (אחורה) מתחנת קורדובה. בגלל שפליקס לא הכיר את הפורמט פתחתי ערוץ ביוטיוב כדי להעלות את הקטעים שהסרטתי, אלו שבכותרתם Ccyc AVE הם סרטוני המסע שלי שהוסרטו למען הפורום.
https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ

בשבוע הבא אני די עמוס ולכן אני משרשר את החזרה עכשיו.
300- נוף ולינק ליוטיוב בין חפירים וגבעות
השדה לא הכי משנה, הנה הלינק לסרטון הרביעי בסדרה, Ccyc AVE-4 הנוף כפי שהוא טס מבעד לחלון...

https://www.youtube.com/watch?v=q816RI0iz2s
 

בועז ל

New member
הצלחת להעביר חוויית נסיעה ולמרות הצילום

300- נוף ולינק ליוטיוב בין חפירים וגבעות
השדה לא הכי משנה, הנה הלינק לסרטון הרביעי בסדרה, Ccyc AVE-4 הנוף כפי שהוא טס מבעד לחלון...

https://www.youtube.com/watch?v=q816RI0iz2s
הצלחת להעביר חוויית נסיעה ולמרות הצילום
מהנייד התקבלה תוצאה מרשימה. לטעמי האישי, חוויית הנסיעה המהירה והשקטה הזאת, כשברקע רק המהום המנועים, עדיפה ע"פ החוויה הרועשת "של פעם".
 

Ccyclist

Member
יוטיוב הוריד את האיכות בהרבה.

הצלחת להעביר חוויית נסיעה ולמרות הצילום
מהנייד התקבלה תוצאה מרשימה. לטעמי האישי, חוויית הנסיעה המהירה והשקטה הזאת, כשברקע רק המהום המנועים, עדיפה ע"פ החוויה הרועשת "של פעם".
יוטיוב הוריד את האיכות בהרבה.
בצפייה ישירה מהנייד במחשב הרזולוציה היתה גבוהה בהרבה. יתכן שיש משהו בפורמט של יוטיוב שגרם לפיקסלריזציה של התמונות.

הנייד מצלם (לטענתו לפחות) באיכות HD.

לטעמי הרכבת היתה יותר רעשנית מרכבת בריטית איטית (חישמול תחתי) טיפוסית.
 

Ccyclist

Member
300- המהירות לא עוצרת את קרון המזנון

300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב
בתמונה: סימון הכניסה לקרון 2 (ו1, שאין לו דלת משלו) במחלקה המועדפת.

בסרטון: רכבת AVE שצילמתי יוצאת (אחורה) מתחנת קורדובה. בגלל שפליקס לא הכיר את הפורמט פתחתי ערוץ ביוטיוב כדי להעלות את הקטעים שהסרטתי, אלו שבכותרתם Ccyc AVE הם סרטוני המסע שלי שהוסרטו למען הפורום.
https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ

בשבוע הבא אני די עמוס ולכן אני משרשר את החזרה עכשיו.
300- המהירות לא עוצרת את קרון המזנון
צולם במנהרה ולכן החושך. הקרון פעיל כל המסע, וניתן ללכת אליו די בנוחות למרות שיש אולי איזו ויברציה קלה שגרמה לתמונות להיות קצת מטושטשות.
 

בועז ל

New member
ספר לנו בבקשה על התפריט


300- המהירות לא עוצרת את קרון המזנון
צולם במנהרה ולכן החושך. הקרון פעיל כל המסע, וניתן ללכת אליו די בנוחות למרות שיש אולי איזו ויברציה קלה שגרמה לתמונות להיות קצת מטושטשות.
ספר לנו בבקשה על התפריט

קצת חסר לי העסק הזה בארץ.
 

Ccyclist

Member
לנוסעים ממדריד יש ארוחה כלולה בכרטיס

ספר לנו בבקשה על התפריט

קצת חסר לי העסק הזה בארץ.
לנוסעים ממדריד יש ארוחה כלולה בכרטיס
בתמונה (מטושטשת בגלל הויברציות והקירבה -ולכן לא הוספה לשירשור במקור) מכונת אספרסו / קפה במעבר שבכניסה לקרון המזנון.

משום שנסענו בסך הכל מקורדובה למלגה (התחנה הלפני אחרונה והתחנה האחרונה, 50 דק' נסיעה) עלינו על רכבת החזור אחרי שהנוסעים ממדריד אכלו.

כשהגעתי למזנון ושאלתי את הבחורה מה יש לאכול התגובה שלה היתה לשאול בפאניקה אם לא הגישו לי את הארוחה, ומייד הרגעתי אותה בכך שאני בסך הכל נוסע מקורדובה.

בשלב שבו קניתי ממנה איזה טובלרון ושתייה ההיצע של המזנון לא היה שונה מדי מעגלות המזון שהיו ברכבת ישראל בשעתו - חטיפים, שקולדים, סנדביצ'ים ושתיה.
 

Ccyclist

Member
300
- נחזור לקרון, הליכה ב300 קמ"ש

300 קמ"ש חזור - קורדובה למאלגה ויש גם יוטיוב
בתמונה: סימון הכניסה לקרון 2 (ו1, שאין לו דלת משלו) במחלקה המועדפת.

בסרטון: רכבת AVE שצילמתי יוצאת (אחורה) מתחנת קורדובה. בגלל שפליקס לא הכיר את הפורמט פתחתי ערוץ ביוטיוב כדי להעלות את הקטעים שהסרטתי, אלו שבכותרתם Ccyc AVE הם סרטוני המסע שלי שהוסרטו למען הפורום.
https://www.youtube.com/watch?v=PIPuiWk73IQ

בשבוע הבא אני די עמוס ולכן אני משרשר את החזרה עכשיו.
300
- נחזור לקרון, הליכה ב300 קמ"ש
נכון אמנם שטיסה היא במהירות גבוהה יותר אבל אין במטוס מגע עם הקרקע ויכולת לראות את הנוף הקרוב שועט לידכם, כך שתפישת המהירות היא נמוכה יותר.

בגיף כללתי הליכה לקרון. כמה מהתמונות יצאו קצת מטושטשות.

בהליכה ב AVE יש ויברציה קלה מסויימת שאינה מקשה על ההליכה אבל היא שם ואינה אידאלית לצילום. לא מרגישים אותה במושבים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה