30 כלבים וחתולים נשארו יתומים

קונצרטה

New member
30 כלבים וחתולים נשארו יתומים

מריה סוקולוב ז"ל היתה חסידת אומות בעלי החיים וכנראה על פי החוק "צדיק ורע לו.." היא נרצחה בפיגוע בבאר שבע. על פי הפרסום בעיתון נשארו בביתה כלבים וחתולים ללא טיפול. אם יש פעילים בבאר שבע שקוראים מודעה זו, אנא התארגנו כדי לדאוג לאותם מסכנים שאמם האוהבת איננה עוד.
 

קונצרטה

New member
בנוסף, פורסם כי איש הציפורים נרצח

גם הוא. אדם שגידל הרבה ציפורים בביתו. אנא בידקו אם אפשר לעזור.
 

**לילך**

New member
עצוב כל כך ../images/Emo7.gif

אתה יודע מי מטפל עכשיו בכל בע"ח? יש אפשרות ליצור קשר עם מי שמטפל בהם? חשוב חשוב לצלם הרבא תמונות ולהתחיל להפיץ בכל מקום.
 

**לילך**

New member
כלביית לוד נרתמת לעזרה

הם זקוקים בדחיפות למתנדבים שיסיעו חלק מהכלבים מב"ש לכלביית לוד: להלן הודעת כלביית לוד: דחוף!!! מריה סוקולוב ז"ל נרצחה בפיגוע בבאר שבע. ע"פ הפרסום בעיתונים היא טיפלה ב30 כלבים וחתולים, עכשיו הם נשארו יתומים, מי מטפל בכלבים והחתולים? מה יקרה להם? אנחנו בכלביית לוד נעזור לקלוט חלק מהכלבים. צריך ליצור קשר ל 056-496965 בדחיפות, וצריך לארגן מתנדבים שיביאו את הכלבים לכלביית לוד. צריך לארגן הכל במהירות כדי שלפחות חלק מהכלבים יגיעו אלינו עוד מחר (אנחנו סוגרים מוקדם ביום ו' ב 12:00 אבל נעשה מאמץ לחכות לכלבים).
 

**לילך**

New member
מתוך כתבה ב NRG

1.9.04 http://www.nrg.co.il/online/1/ART/776/955.html הכלבים והחתולים ידעו לפנינו" "30 החתולים והכלבים שאמא אימצה מהרחוב ידעו את מה שאנחנו לא ידענו. הם הרגישו שקרה לה משהו, שהיא מתה", סיפר בעצב קונסטנטין, בנה של מריה סוקולוב, שנהרגה אתמול בפיגוע בבאר-שבע. מריה, בת 57 ואם ל-4 ילדים, עלתה לפני כ-13 שנים מרוסיה. היא עבדה למחייתה במכבסה. "אמא עבדה קשה", סיפר הבן. "לפעמים מהבוקר עד הלילה, לפעמים עד שעות הבוקר המוקדמות. היא אהבה כלבים וחתולים, ודאגה להם יותר מאשר דאגה לעצמה. בני משפחתה של מריה לא ידעו שאמם נהרגה בפיגוע. כאשר לא שבה אתמול מעבודתה, הם מיהרו לבית החולים ומשם למכון לרפואה משפטית באבו-כביר. שם נאלצו לתת דגימת דם, שהובילה לזיהוייה. "היו לה 30 חתולים וכלבים שהיא אימצה, ונתנה להם אוכל ומים. היא היתה מגיעה מהעבודה, לא נחה ולא אוכלת, עד שהכלבים והחתולים היו אוכלים מהיד שלה", סיפר הבן נגן צ'לן במקצועו. עכשיו יש לה 30 חתולים וכלבים יתומים". מריה אף זכתה להערכה על היחס החם שהעניקה לבעלי חיים. על השולחן בסלון, מונח מכתב שהגיע אתמול בצהריים, שנשלח מווטרינר בעיר. במכתב מאחל הווטרינר למריה ולחיות שהיא מגדלת שנה טובה.
 

bonbonyetta

New member
הכלבים ידעו לפנינו....מעריב ../images/Emo14.gif

מכתבה ב NTG על הרוגי הפיגוע 1.9.04 http://www.nrg.co.il/online/1/ART/776/955.html הכלבים והחתולים ידעו לפנינו "30 החתולים והכלבים שאמא אימצה מהרחוב ידעו את מה שאנחנו לא ידענו. הם הרגישו שקרה לה משהו, שהיא מתה", סיפר בעצב קונסטנטין, בנה של מריה סוקולוב, שנהרגה אתמול בפיגוע בבאר-שבע.
 

קונצרטה

New member
מתארגנת משלחת שתבוא לנחם את משפחתה

של הנרצחת. לדעתי מן הראוי לבוא בזמן השבעה לנחם את בני משפחתה של מריה סוקולוב ז"ל ולהציע להם עזרה. המעונינים להצטרף מוזמנים להתקשר לדורון 3970810-052. חשוב לכבד ולזכור את אלו שכל כך היטיבו עם בעלי החיים.
 
../images/Emo7.gif כמה נורא

ואני חשבתי שיש אלוהים או שהוא קיים או שהוא לוקח אליו את האנשים הטובים ומשאיר אותנו עצובים
 
למעלה