3 צ'. 1:המספריים הכי מדליקות

3 צ'. 1:המספריים הכי מדליקות../images/Emo24.gif

המספריים הכי מדליקות שראיתי ועכשיו הם שלי
 
2: הזיתים הכי בשלים ../images/Emo9.gif

ודרך אגב עכשיו הם כל כך בשלים שמספיק שבוע במלח והם טעימים מאד. הרבה יותר בריא מאשר הירוקים הקשים.
 

subotaj

New member
אהבתי את התמונה הזאת בגלל ההשתקפות

של האור על הזיתים. תמונה מוצלחת!
 

z s 2

New member
../images/Emo3.gif יאמי.........צילום מעורר תיאבון

יופי של תאורה...חבל שהצלחת שם בעייתית - או שלא לחתוך אותה כך , או לצלם רק את הזיתים ( עדיף לטעמי..) .
 
תודה. יש סיכוי שאקטוף מלא זיתיים

ואשים אותם בערימה ענקית על השולחן ואז לא תהיה קערה. לזה אתה מתכוון? או איך חשבת לשים את הזיתים?
 

z s 2

New member
יופי של חדות. האם צילמת במאקרו ?...

כי האובייקט הקרוב בלבד מפוקס , למרות שה f כמעט מקסימאלי...מעניין אותי..
 

z s 2

New member
או קיי...אז למה f כל כך גבוה , אם

גם ככה תתפקס על האובייקט הקרוב , והשאר יהיה מטושטש ?...יש פה רבותא לעומק לדעתך ?...
 
לא הבנתי. אתה ממליץ להוריד את העומק

הרי גם ככה אתה אומר שאין עומק. אז אם אוריד את העומק יש סיכוי שגם חלק מהפרחים הקרובים לא ייראו מספיק טוב.
 
למעלה