מותר להגיב?
רוב המשתמשים בתחבורה הציבורית הפנים עירונית הם נשים, ילדים וקשישים. בשעות הבוקר/ערב בין כל ההדחקויות המאוסות אל תוך האוטובוסים יש לא מעט מנ***ים שמנצלים את המצב ועושים ככל העולה על רוחם בחו"ל (הונג קונג, אם אני לא טועה) חשבו על פיתרון לבעיה. בארץ כנראה יש דברים יותר חשובים על סדר היום... אם אני נתקלת במקרה כזה,באופן אישי, אני משתדלת להפיל על אותו ייצור כמה מהתיקים שלי (ויש לי הרבה
) או סתם לדרוך עליו אם הפלטפורמת ענק שלי, ככה שיהנה