3 בפארק

GK_FF

New member
3 בפארק

מי ראה ומה דעתכם? ותודו שהשם Wicker Park זה השם הכי תקוע לתת לסרט הזה. @-@ (אפילו 3 בפארק יותר מתאים. למרות שגם לא) ראיתי אותו אתמול בערב והרגע גיליתי שזה הבמאי של Lucky Number Slevin שאני מאוד מחבב - לשני הסרטים, לא במכוון, נתתי 6, אז נכון לעכשיו הבמאי הזה דיי מעניין אותי.. יש המון דמיון בין הסרטים אז מי שאהב את סלווין המלצה לוויקר. ולכל מי שרוצה סרט רומנטי טוב. ביי. ^^
 

בוזו

New member
אני תפסתי אותו ביס

לא ציפיתי לכלום, והופתעתי לטובה. הבעיה שלי הייתה שלא נתנו לי לראות את הסרט כמו שצריך, רק הפריעו... סרט נחמד מאוד. דווקא אהבתי את השם, גם באנגלית (למרות הפשטות), וגם בעברית. את Lucky Number Slevin לצערי לא יצא לי לראות עדיין.
 

GK_FF

New member
תגובה...

גם אני ראיתי אותו ביס..
וכן באתי אליו בציפיות.. בסוף היה פסדר.
(כל הסרט אגב ציפיתי לתת לו 4, הדקות האחרונות הקפיצו את הציון) סלווין מומלץ!!! מה אהבת בשם wicker park? יש לי פירוש אחד לשם הזה ואחד ל"3 בפארק":
ספויילרים לא לקרוא מי שלא ראה.
זה נחמד שקוראים לסרט וויקר פארק (שזה שם חנות הצילום שהוא עבד בה, לא??) כי בחנות הצילום הזו קרתה הסצינה שהניעה את כל הסיפור הזה (מת'יו מתאהב בליסה, אליס באה אל מת'יו ומגלה את זה) ובעצם הסצינה עם הקשר הכי הדוק לנושא הסרט (אהבה ממבט ראשון). השם "3 בפארק" נחמד כי אפשר לראות אותו בשתי דרכים = "3" בתור "מת'יו, ליסה ואליס" ו"בפארק" מתקשר לסצינה שדיברתי עליה קודם, אך אפשר גם להתייחס אל השם בתור מת'יו והבנות שמסביבו - 3 נשים (אליס, ליסה, וארוסתו). הבעיה היא שאין לי מושג אם התכוונו לזה.
 

בוזו

New member
לא.

הרעיון של השם בעברית הוא השעה שלוש, בפארק. ככה הם היו קובעים תמיד "three in the park" - בשעה שלוש ניפש בפארק? באנגלית זה פשוט השם של הפארק אם אני לא טועה.
 

LA EyEs

New member
כן זה השם של הפארק!

סרט דיי הזוי.. אבל באמת הקטע בסוף בנמל תעופה, אחד החזקים :) מזכיר מאוד את אפקט הפרפר (מבחינת הסוף!) סרט נחמד
 

GK_FF

New member
.......

אז הנה עוד פרשנות לשם העברי. (לא אהבת את הפרשנויות שלי? @-@" )
 

M o t t i

New member
לרגע חשבתי שמדובר בסרט שלוש בצהריים

הסרט הנ"ל (שלוש בצהריים) - סרט בינוני (לא כזה סרט קולנוע) ובו משחק שחקן שאינני יודע את שמו, ששיחק גם בסרט "שוטר בגן ילדים". בשתי מילים, סרט נחמד.
 
למעלה