25.11.16 דן באר שבע מחליפה את מטרודן, כל המידע>>>

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
25.11.16 דן באר שבע מחליפה את מטרודן, כל המידע>>>

25.11.16 דן באר שבע מחליפה את מטרודן, כל המידע>>>
בתמונות הבדיחה של דגלי התחנות החדשים, שימו לב לתרגום באנגלית. שימו לב לדגל התחנה הישן של מטרודן שאינו תקני אך נותן מידע מפורט לאן כל קו נוסע.

בכל אוטובוס יש 3 מתקפים (ככל הנראה, לפחות 3 מתקפים).
בכל אוטובוס מכונה אחת לממכר כרטיסים וטעינת רב קו. המכונה מקבלת אשראי ומטבעות אך לא מקבלת שטרות. המכונה לא מחזירה עודף. מי שישלם בסכום שאינו מדוייק יקבל פתק זיכוי שאיתו עליולגשת לאחת מעמדות על הקו כדי להזדכות.

דן באר שבע פרסה 3 מרכזי על הקו בבאר שבע:
1. בתחנה המרכזית
2. במרחק הליכה של דקה וחצי מהמרכזית - בקניון קרית הממשלה.
3. במרכז המסחרי בשכונת נווה זאב.

זו פריסה דיי גרועה.

בעיר מוצבות כ-35 מכונות לטעינת רב קו, חלקן מותקנות בתוך קניונים ומרכיזם מסחריים וחלקן מותקנות ברחובות, בתחנות שעמוסות בנוסעים.

שילוט אלקטרוני הוצב בכמעט כל תחנה.

דן באר שבע מחליפה את הכתוב בדגלי התחנות בעיר, מעבר לטעויות (שחלקן תוקנו) לגבי כיוון הנסיעה שהודבק על דגל התחנה (כיוון לא נכון) או שם רחוב שעוות (פנחס החוצב שהפך לפנחס הקוצב למשל), המצב באנגלית בכי רע. מישהו תרגם את שמות הרחובות עצמם לאנגלית. כך רחוב הזוהר הפך להיות glow, זאת כאשר יש קובץ מתורגם של כל התחנות במדינה של משרד התחבורה.

זאת ועוד, על פי התקנות לתמרור 56ב (דרך התחנה) בשורה המודגשת יש לרשום את היעד של הקו ובשורה שמתחתיה לציין את יעדי הביניים (בקו עירוני, יעדים חשובים בדרך). דן באר שבע בחרו לפזר את שם התחנה הסופית בין השורה המודגשת לשורה שתחתיה. כך לדוגמא תחנת הסיום של קו 7: התלמוד/הזוהר הפכה להיכתב כך:
התלמוד
הזוהר

כמובן שאין זה תורם לאף אחד שמחפש איך הוא מגיע לסורוקה שקו 7 מגיע להתלמוד הזוהר או שקו 8 מגיע לסנהדרין או שקו 34 מגיע להאנדרטה.

לגבי שינויי תדירות ומסלולים בפעימה הראשונה:

קו 2 - הגברת תדירות, הארכה לשכונה ג', דרך השלום, שדרות בן גוריון וסיום ברכבת צפון (מסלול זמני, בהמשך יוארך לפארק ההיטק).

קו 6 - מוארך לאצטדיון טרנר.
קו 9 - הגברת תדירות, הארכת מסלול לי"א דרך גולדה מאיר (אונה צפונית) למסוף י"א.
קו 12 - מוארך לאצטדיון טרנר + שיפור תדירות.
קו 14 - הגברת תדירות, מתן שירות בכל הנסיעות לפלח 7 (מסלול זמני, ישונה בפעימה השנייה).
קו 16 - הגברת תדירות, הארכת שעות פעילות.
קו 17 - הפיכתו לדו כיווני, הגבת תדירות. חלופה 17א למשרד הרישוי כשמשרד הרישוי פעיל.
24 - הגברת תדירות
32 - הפיכתו לדו כיווני, הגברת תדירות

קווים חדשים:

40 (אותו ביקשתי מהמתכנן) - מרמות הרכס דרך גשר הרכבת הצפוני (ביציאה הצפונית מבאר שבע) לשדרות רגר (הכניסה לעיר) ודוך על רגר לעיר, שוק מרכזית. בוקר בלבד בכיוון זה.
112 - קו שיפעל מ4 אחה"צ ועד 1 וחצי בלילה מנחל עשן, דרך מצדה, רגר, מרכזית, סינמה סיטי (לכשיפתח) וסיום ביס פלאנט.





 

scooby5

Member
התחילו להציב גם סככות תחנה חדשות

25.11.16 דן באר שבע מחליפה את מטרודן, כל המידע>>>
בתמונות הבדיחה של דגלי התחנות החדשים, שימו לב לתרגום באנגלית. שימו לב לדגל התחנה הישן של מטרודן שאינו תקני אך נותן מידע מפורט לאן כל קו נוסע.

בכל אוטובוס יש 3 מתקפים (ככל הנראה, לפחות 3 מתקפים).
בכל אוטובוס מכונה אחת לממכר כרטיסים וטעינת רב קו. המכונה מקבלת אשראי ומטבעות אך לא מקבלת שטרות. המכונה לא מחזירה עודף. מי שישלם בסכום שאינו מדוייק יקבל פתק זיכוי שאיתו עליולגשת לאחת מעמדות על הקו כדי להזדכות.

דן באר שבע פרסה 3 מרכזי על הקו בבאר שבע:
1. בתחנה המרכזית
2. במרחק הליכה של דקה וחצי מהמרכזית - בקניון קרית הממשלה.
3. במרכז המסחרי בשכונת נווה זאב.

זו פריסה דיי גרועה.

בעיר מוצבות כ-35 מכונות לטעינת רב קו, חלקן מותקנות בתוך קניונים ומרכיזם מסחריים וחלקן מותקנות ברחובות, בתחנות שעמוסות בנוסעים.

שילוט אלקטרוני הוצב בכמעט כל תחנה.

דן באר שבע מחליפה את הכתוב בדגלי התחנות בעיר, מעבר לטעויות (שחלקן תוקנו) לגבי כיוון הנסיעה שהודבק על דגל התחנה (כיוון לא נכון) או שם רחוב שעוות (פנחס החוצב שהפך לפנחס הקוצב למשל), המצב באנגלית בכי רע. מישהו תרגם את שמות הרחובות עצמם לאנגלית. כך רחוב הזוהר הפך להיות glow, זאת כאשר יש קובץ מתורגם של כל התחנות במדינה של משרד התחבורה.

זאת ועוד, על פי התקנות לתמרור 56ב (דרך התחנה) בשורה המודגשת יש לרשום את היעד של הקו ובשורה שמתחתיה לציין את יעדי הביניים (בקו עירוני, יעדים חשובים בדרך). דן באר שבע בחרו לפזר את שם התחנה הסופית בין השורה המודגשת לשורה שתחתיה. כך לדוגמא תחנת הסיום של קו 7: התלמוד/הזוהר הפכה להיכתב כך:
התלמוד
הזוהר

כמובן שאין זה תורם לאף אחד שמחפש איך הוא מגיע לסורוקה שקו 7 מגיע להתלמוד הזוהר או שקו 8 מגיע לסנהדרין או שקו 34 מגיע להאנדרטה.

לגבי שינויי תדירות ומסלולים בפעימה הראשונה:

קו 2 - הגברת תדירות, הארכה לשכונה ג', דרך השלום, שדרות בן גוריון וסיום ברכבת צפון (מסלול זמני, בהמשך יוארך לפארק ההיטק).

קו 6 - מוארך לאצטדיון טרנר.
קו 9 - הגברת תדירות, הארכת מסלול לי"א דרך גולדה מאיר (אונה צפונית) למסוף י"א.
קו 12 - מוארך לאצטדיון טרנר + שיפור תדירות.
קו 14 - הגברת תדירות, מתן שירות בכל הנסיעות לפלח 7 (מסלול זמני, ישונה בפעימה השנייה).
קו 16 - הגברת תדירות, הארכת שעות פעילות.
קו 17 - הפיכתו לדו כיווני, הגבת תדירות. חלופה 17א למשרד הרישוי כשמשרד הרישוי פעיל.
24 - הגברת תדירות
32 - הפיכתו לדו כיווני, הגברת תדירות

קווים חדשים:

40 (אותו ביקשתי מהמתכנן) - מרמות הרכס דרך גשר הרכבת הצפוני (ביציאה הצפונית מבאר שבע) לשדרות רגר (הכניסה לעיר) ודוך על רגר לעיר, שוק מרכזית. בוקר בלבד בכיוון זה.
112 - קו שיפעל מ4 אחה"צ ועד 1 וחצי בלילה מנחל עשן, דרך מצדה, רגר, מרכזית, סינמה סיטי (לכשיפתח) וסיום ביס פלאנט.
התחילו להציב גם סככות תחנה חדשות
ברמות למשל, וברחוב בן גוריון מול הרכבת לכיון האורגים.
בנוסף, ראיתי שלפחות במקום אחד החליפו את סוג השילוט האלקטרוני בתחנה.
 

raya

Well-known member
השילוט האלקטרוני מוחלף בכל התחנות

התחילו להציב גם סככות תחנה חדשות
ברמות למשל, וברחוב בן גוריון מול הרכבת לכיון האורגים.
בנוסף, ראיתי שלפחות במקום אחד החליפו את סוג השילוט האלקטרוני בתחנה.
השילוט האלקטרוני מוחלף בכל התחנות
וכעת ניתן לראות גם בלילה את הכתוב בשילוט.
 

olli3

New member
מנהל
מוחלף ברוב המוחלט של התחנות, ישארו בעיר עוד כ-20 שלטים ישנים

השילוט האלקטרוני מוחלף בכל התחנות
וכעת ניתן לראות גם בלילה את הכתוב בשילוט.
מוחלף ברוב המוחלט של התחנות, ישארו בעיר עוד כ-20 שלטים ישנים
 

olli3

New member
מנהל
הסככה בכיכר החיצונית של רכבת צפון - עבודה גרועה!

התחילו להציב גם סככות תחנה חדשות
ברמות למשל, וברחוב בן גוריון מול הרכבת לכיון האורגים.
בנוסף, ראיתי שלפחות במקום אחד החליפו את סוג השילוט האלקטרוני בתחנה.
הסככה בכיכר החיצונית של רכבת צפון - עבודה גרועה!
כבר שנתיים וקצת שמתוכנן שכל הקווים שחולפים על פני תחנת הרכבת (עירוניים ובין עירוניים) יעצרו בכיכר החיצונית של תחנת הרכבת (על שדרות בן גוריון) ושהעיריה תקים מפרצים (משרד התחבורה מתקצב) בשני צידי דרך בן גוריון.
&nbsp
זה נמשך ונמתח ומחכים לזה מלא זמן ואז מציבים סככה בלי לעשות מפרץ ובמקום הזה צריך שיהיה מפרץ כפול, הרבה אוטובוסים עוברים שם ולבין עירוני לוקח זמן לקלוט נוסעים.
&nbsp
ואז אתה מגלה ששמו שם סככה, בנתיב נסיעה כשזה דיי קרוב לכיכר בציר תנועה שיש בו דיי הרבה תנועה. זה פשוט נורא וזה לא לפי מה שסוכם, אז התחנה הזאת לא תהיה פעילה עד שיהיה שם מפרץ, כנ"ל בצד השני.

 

alantan

New member
למה לא בעצם? זה לא כזה אסון שהתנועה עוברת תעקוף את האוטובוס

הסככה בכיכר החיצונית של רכבת צפון - עבודה גרועה!
כבר שנתיים וקצת שמתוכנן שכל הקווים שחולפים על פני תחנת הרכבת (עירוניים ובין עירוניים) יעצרו בכיכר החיצונית של תחנת הרכבת (על שדרות בן גוריון) ושהעיריה תקים מפרצים (משרד התחבורה מתקצב) בשני צידי דרך בן גוריון.
&nbsp
זה נמשך ונמתח ומחכים לזה מלא זמן ואז מציבים סככה בלי לעשות מפרץ ובמקום הזה צריך שיהיה מפרץ כפול, הרבה אוטובוסים עוברים שם ולבין עירוני לוקח זמן לקלוט נוסעים.
&nbsp
ואז אתה מגלה ששמו שם סככה, בנתיב נסיעה כשזה דיי קרוב לכיכר בציר תנועה שיש בו דיי הרבה תנועה. זה פשוט נורא וזה לא לפי מה שסוכם, אז התחנה הזאת לא תהיה פעילה עד שיהיה שם מפרץ, כנ"ל בצד השני.
למה לא בעצם? זה לא כזה אסון שהתנועה עוברת תעקוף את האוטובוס
בנתיב השמאלי בזמן שהאוטובוס עומד בתחנה. ממילא המפרצים בעייתיים מאוד, כי התנועה לא מאפשרת לאוטובוס להשתלב חזרה. בעולם יש מגמה היום לא להקים מפרצים אלא לחסום נתיב.
 

olli3

New member
מנהל
כי בקלות יכולים לעמוד שם 4 אוטובוסים שיתקעו את הכיכר עצמה.

למה לא בעצם? זה לא כזה אסון שהתנועה עוברת תעקוף את האוטובוס
בנתיב השמאלי בזמן שהאוטובוס עומד בתחנה. ממילא המפרצים בעייתיים מאוד, כי התנועה לא מאפשרת לאוטובוס להשתלב חזרה. בעולם יש מגמה היום לא להקים מפרצים אלא לחסום נתיב.
כי בקלות יכולים לעמוד שם 4 אוטובוסים שיתקעו את הכיכר עצמה.
זו לא תחנה שמשרתת 4 קווים בסך הכל, זו תחנה שמשרתת כ-20 קווים (אומנם חלקם הקטן בתדירות מאד נמוכה) אבל היא צריכה לשרת 4 קווים עירוניים שכולם יהיו תדירים למדיי + קווים בין עירוניים שבהם קליטת הנוסעים איטית.
&nbsp
אםך בכיוון הנגדי כשיש מפרץ ו3-4 אוטובוסים מגיעים ביחד ונוצר פקק אוטובוסים זה מייצר בעיות, כאן יש לך כיכר מאחורי איפה שצילמתי את התמונה, זו בעיה. ומדובר בכיכר עמוסה גם ככה.
 

סנוי

New member
התרגום אדיר!


25.11.16 דן באר שבע מחליפה את מטרודן, כל המידע>>>
בתמונות הבדיחה של דגלי התחנות החדשים, שימו לב לתרגום באנגלית. שימו לב לדגל התחנה הישן של מטרודן שאינו תקני אך נותן מידע מפורט לאן כל קו נוסע.

בכל אוטובוס יש 3 מתקפים (ככל הנראה, לפחות 3 מתקפים).
בכל אוטובוס מכונה אחת לממכר כרטיסים וטעינת רב קו. המכונה מקבלת אשראי ומטבעות אך לא מקבלת שטרות. המכונה לא מחזירה עודף. מי שישלם בסכום שאינו מדוייק יקבל פתק זיכוי שאיתו עליולגשת לאחת מעמדות על הקו כדי להזדכות.

דן באר שבע פרסה 3 מרכזי על הקו בבאר שבע:
1. בתחנה המרכזית
2. במרחק הליכה של דקה וחצי מהמרכזית - בקניון קרית הממשלה.
3. במרכז המסחרי בשכונת נווה זאב.

זו פריסה דיי גרועה.

בעיר מוצבות כ-35 מכונות לטעינת רב קו, חלקן מותקנות בתוך קניונים ומרכיזם מסחריים וחלקן מותקנות ברחובות, בתחנות שעמוסות בנוסעים.

שילוט אלקטרוני הוצב בכמעט כל תחנה.

דן באר שבע מחליפה את הכתוב בדגלי התחנות בעיר, מעבר לטעויות (שחלקן תוקנו) לגבי כיוון הנסיעה שהודבק על דגל התחנה (כיוון לא נכון) או שם רחוב שעוות (פנחס החוצב שהפך לפנחס הקוצב למשל), המצב באנגלית בכי רע. מישהו תרגם את שמות הרחובות עצמם לאנגלית. כך רחוב הזוהר הפך להיות glow, זאת כאשר יש קובץ מתורגם של כל התחנות במדינה של משרד התחבורה.

זאת ועוד, על פי התקנות לתמרור 56ב (דרך התחנה) בשורה המודגשת יש לרשום את היעד של הקו ובשורה שמתחתיה לציין את יעדי הביניים (בקו עירוני, יעדים חשובים בדרך). דן באר שבע בחרו לפזר את שם התחנה הסופית בין השורה המודגשת לשורה שתחתיה. כך לדוגמא תחנת הסיום של קו 7: התלמוד/הזוהר הפכה להיכתב כך:
התלמוד
הזוהר

כמובן שאין זה תורם לאף אחד שמחפש איך הוא מגיע לסורוקה שקו 7 מגיע להתלמוד הזוהר או שקו 8 מגיע לסנהדרין או שקו 34 מגיע להאנדרטה.

לגבי שינויי תדירות ומסלולים בפעימה הראשונה:

קו 2 - הגברת תדירות, הארכה לשכונה ג', דרך השלום, שדרות בן גוריון וסיום ברכבת צפון (מסלול זמני, בהמשך יוארך לפארק ההיטק).

קו 6 - מוארך לאצטדיון טרנר.
קו 9 - הגברת תדירות, הארכת מסלול לי"א דרך גולדה מאיר (אונה צפונית) למסוף י"א.
קו 12 - מוארך לאצטדיון טרנר + שיפור תדירות.
קו 14 - הגברת תדירות, מתן שירות בכל הנסיעות לפלח 7 (מסלול זמני, ישונה בפעימה השנייה).
קו 16 - הגברת תדירות, הארכת שעות פעילות.
קו 17 - הפיכתו לדו כיווני, הגבת תדירות. חלופה 17א למשרד הרישוי כשמשרד הרישוי פעיל.
24 - הגברת תדירות
32 - הפיכתו לדו כיווני, הגברת תדירות

קווים חדשים:

40 (אותו ביקשתי מהמתכנן) - מרמות הרכס דרך גשר הרכבת הצפוני (ביציאה הצפונית מבאר שבע) לשדרות רגר (הכניסה לעיר) ודוך על רגר לעיר, שוק מרכזית. בוקר בלבד בכיוון זה.
112 - קו שיפעל מ4 אחה"צ ועד 1 וחצי בלילה מנחל עשן, דרך מצדה, רגר, מרכזית, סינמה סיטי (לכשיפתח) וסיום ביס פלאנט.
התרגום אדיר!
 

fireman

New member
מילא התרגום העלוב, גם בעברית זה לא נכון

התרגום אדיר!
מילא התרגום העלוב, גם בעברית זה לא נכון
זה לא פנחס הקוצב אלא פנחס החוצב.
&nbsp
עלוב שכזאת מדינה נהיינו, מדינה של אנאלפביתים שלא יודעים כלום חוץ מהעתק הדבק לתוך גוגל טרנסלייט ושאיבת כל השטויות שהוא פולט הישר אל השילוט.
&nbsp
&nbsp
 

easylivin

New member
עריכה "ידידותית לאינטרנט"...

25.11.16 דן באר שבע מחליפה את מטרודן, כל המידע>>>
בתמונות הבדיחה של דגלי התחנות החדשים, שימו לב לתרגום באנגלית. שימו לב לדגל התחנה הישן של מטרודן שאינו תקני אך נותן מידע מפורט לאן כל קו נוסע.

בכל אוטובוס יש 3 מתקפים (ככל הנראה, לפחות 3 מתקפים).
בכל אוטובוס מכונה אחת לממכר כרטיסים וטעינת רב קו. המכונה מקבלת אשראי ומטבעות אך לא מקבלת שטרות. המכונה לא מחזירה עודף. מי שישלם בסכום שאינו מדוייק יקבל פתק זיכוי שאיתו עליולגשת לאחת מעמדות על הקו כדי להזדכות.

דן באר שבע פרסה 3 מרכזי על הקו בבאר שבע:
1. בתחנה המרכזית
2. במרחק הליכה של דקה וחצי מהמרכזית - בקניון קרית הממשלה.
3. במרכז המסחרי בשכונת נווה זאב.

זו פריסה דיי גרועה.

בעיר מוצבות כ-35 מכונות לטעינת רב קו, חלקן מותקנות בתוך קניונים ומרכיזם מסחריים וחלקן מותקנות ברחובות, בתחנות שעמוסות בנוסעים.

שילוט אלקטרוני הוצב בכמעט כל תחנה.

דן באר שבע מחליפה את הכתוב בדגלי התחנות בעיר, מעבר לטעויות (שחלקן תוקנו) לגבי כיוון הנסיעה שהודבק על דגל התחנה (כיוון לא נכון) או שם רחוב שעוות (פנחס החוצב שהפך לפנחס הקוצב למשל), המצב באנגלית בכי רע. מישהו תרגם את שמות הרחובות עצמם לאנגלית. כך רחוב הזוהר הפך להיות glow, זאת כאשר יש קובץ מתורגם של כל התחנות במדינה של משרד התחבורה.

זאת ועוד, על פי התקנות לתמרור 56ב (דרך התחנה) בשורה המודגשת יש לרשום את היעד של הקו ובשורה שמתחתיה לציין את יעדי הביניים (בקו עירוני, יעדים חשובים בדרך). דן באר שבע בחרו לפזר את שם התחנה הסופית בין השורה המודגשת לשורה שתחתיה. כך לדוגמא תחנת הסיום של קו 7: התלמוד/הזוהר הפכה להיכתב כך:
התלמוד
הזוהר

כמובן שאין זה תורם לאף אחד שמחפש איך הוא מגיע לסורוקה שקו 7 מגיע להתלמוד הזוהר או שקו 8 מגיע לסנהדרין או שקו 34 מגיע להאנדרטה.

לגבי שינויי תדירות ומסלולים בפעימה הראשונה:

קו 2 - הגברת תדירות, הארכה לשכונה ג', דרך השלום, שדרות בן גוריון וסיום ברכבת צפון (מסלול זמני, בהמשך יוארך לפארק ההיטק).

קו 6 - מוארך לאצטדיון טרנר.
קו 9 - הגברת תדירות, הארכת מסלול לי"א דרך גולדה מאיר (אונה צפונית) למסוף י"א.
קו 12 - מוארך לאצטדיון טרנר + שיפור תדירות.
קו 14 - הגברת תדירות, מתן שירות בכל הנסיעות לפלח 7 (מסלול זמני, ישונה בפעימה השנייה).
קו 16 - הגברת תדירות, הארכת שעות פעילות.
קו 17 - הפיכתו לדו כיווני, הגבת תדירות. חלופה 17א למשרד הרישוי כשמשרד הרישוי פעיל.
24 - הגברת תדירות
32 - הפיכתו לדו כיווני, הגברת תדירות

קווים חדשים:

40 (אותו ביקשתי מהמתכנן) - מרמות הרכס דרך גשר הרכבת הצפוני (ביציאה הצפונית מבאר שבע) לשדרות רגר (הכניסה לעיר) ודוך על רגר לעיר, שוק מרכזית. בוקר בלבד בכיוון זה.
112 - קו שיפעל מ4 אחה"צ ועד 1 וחצי בלילה מנחל עשן, דרך מצדה, רגר, מרכזית, סינמה סיטי (לכשיפתח) וסיום ביס פלאנט.
עריכה "ידידותית לאינטרנט"...

 

olli3

New member
מנהל
אמיתי, כל העיר מלאה בתרגומים מצחיקים כאלו.

די, זה לא אמיתי...
אמיתי, כל העיר מלאה בתרגומים מצחיקים כאלו.
אבל אל דאגה, כל הבעיות יתוקנו והכל יסודר, זה ייקח קצת זמן אבל זה יקרה, אני על זה ויש אוזן קשבת ויש ביצוע.
 

alantan

New member
אגב, גם "התלמוד" אינו צריך להיות "The Talmud" אלא "HaTalmud"

אמיתי, כל העיר מלאה בתרגומים מצחיקים כאלו.
אבל אל דאגה, כל הבעיות יתוקנו והכל יסודר, זה ייקח קצת זמן אבל זה יקרה, אני על זה ויש אוזן קשבת ויש ביצוע.
אגב, גם "התלמוד" אינו צריך להיות "The Talmud" אלא "HaTalmud"
 

sweetums

New member
בקרוב תושבי ב"ש יגלו את השירות הנפלא של נהור תח"צ

25.11.16 דן באר שבע מחליפה את מטרודן, כל המידע>>>
בתמונות הבדיחה של דגלי התחנות החדשים, שימו לב לתרגום באנגלית. שימו לב לדגל התחנה הישן של מטרודן שאינו תקני אך נותן מידע מפורט לאן כל קו נוסע.

בכל אוטובוס יש 3 מתקפים (ככל הנראה, לפחות 3 מתקפים).
בכל אוטובוס מכונה אחת לממכר כרטיסים וטעינת רב קו. המכונה מקבלת אשראי ומטבעות אך לא מקבלת שטרות. המכונה לא מחזירה עודף. מי שישלם בסכום שאינו מדוייק יקבל פתק זיכוי שאיתו עליולגשת לאחת מעמדות על הקו כדי להזדכות.

דן באר שבע פרסה 3 מרכזי על הקו בבאר שבע:
1. בתחנה המרכזית
2. במרחק הליכה של דקה וחצי מהמרכזית - בקניון קרית הממשלה.
3. במרכז המסחרי בשכונת נווה זאב.

זו פריסה דיי גרועה.

בעיר מוצבות כ-35 מכונות לטעינת רב קו, חלקן מותקנות בתוך קניונים ומרכיזם מסחריים וחלקן מותקנות ברחובות, בתחנות שעמוסות בנוסעים.

שילוט אלקטרוני הוצב בכמעט כל תחנה.

דן באר שבע מחליפה את הכתוב בדגלי התחנות בעיר, מעבר לטעויות (שחלקן תוקנו) לגבי כיוון הנסיעה שהודבק על דגל התחנה (כיוון לא נכון) או שם רחוב שעוות (פנחס החוצב שהפך לפנחס הקוצב למשל), המצב באנגלית בכי רע. מישהו תרגם את שמות הרחובות עצמם לאנגלית. כך רחוב הזוהר הפך להיות glow, זאת כאשר יש קובץ מתורגם של כל התחנות במדינה של משרד התחבורה.

זאת ועוד, על פי התקנות לתמרור 56ב (דרך התחנה) בשורה המודגשת יש לרשום את היעד של הקו ובשורה שמתחתיה לציין את יעדי הביניים (בקו עירוני, יעדים חשובים בדרך). דן באר שבע בחרו לפזר את שם התחנה הסופית בין השורה המודגשת לשורה שתחתיה. כך לדוגמא תחנת הסיום של קו 7: התלמוד/הזוהר הפכה להיכתב כך:
התלמוד
הזוהר

כמובן שאין זה תורם לאף אחד שמחפש איך הוא מגיע לסורוקה שקו 7 מגיע להתלמוד הזוהר או שקו 8 מגיע לסנהדרין או שקו 34 מגיע להאנדרטה.

לגבי שינויי תדירות ומסלולים בפעימה הראשונה:

קו 2 - הגברת תדירות, הארכה לשכונה ג', דרך השלום, שדרות בן גוריון וסיום ברכבת צפון (מסלול זמני, בהמשך יוארך לפארק ההיטק).

קו 6 - מוארך לאצטדיון טרנר.
קו 9 - הגברת תדירות, הארכת מסלול לי"א דרך גולדה מאיר (אונה צפונית) למסוף י"א.
קו 12 - מוארך לאצטדיון טרנר + שיפור תדירות.
קו 14 - הגברת תדירות, מתן שירות בכל הנסיעות לפלח 7 (מסלול זמני, ישונה בפעימה השנייה).
קו 16 - הגברת תדירות, הארכת שעות פעילות.
קו 17 - הפיכתו לדו כיווני, הגבת תדירות. חלופה 17א למשרד הרישוי כשמשרד הרישוי פעיל.
24 - הגברת תדירות
32 - הפיכתו לדו כיווני, הגברת תדירות

קווים חדשים:

40 (אותו ביקשתי מהמתכנן) - מרמות הרכס דרך גשר הרכבת הצפוני (ביציאה הצפונית מבאר שבע) לשדרות רגר (הכניסה לעיר) ודוך על רגר לעיר, שוק מרכזית. בוקר בלבד בכיוון זה.
112 - קו שיפעל מ4 אחה"צ ועד 1 וחצי בלילה מנחל עשן, דרך מצדה, רגר, מרכזית, סינמה סיטי (לכשיפתח) וסיום ביס פלאנט.
בקרוב תושבי ב"ש יגלו את השירות הנפלא של נהור תח"צ
וכנראה יתגעגעו למטרו דן- אמנם האוטבוסים ישנים,מלוכלכלים אבל לפחות הם עוצרים ומוציאים נסיעות.
"תחבורה ציבורית מתקדמת"= המוני גולדן דרגונן לא ידידותים, כל המושבים מוגבהים מעל הרצפה.
דן בדרום בודקת את היוטונג צי'טה, מרכב נוח במעט, אבל מדובר במכונות בודדות.

*האמור מתבסס על ניסיון עם השירות הנוכחי של דן בדרום, שעדיין לא התייצב.

ד.א: ראיתי היום פטנט חדש של דן בדרום מתקון לטאבלט ליד ההגה שמציג את מפת הקו. לא מאוד בטיחותי כשהנהג בדק בכל שנייה את המסלול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה