25.11.16 דן באר שבע מחליפה את מטרודן, כל המידע>>>
25.11.16 דן באר שבע מחליפה את מטרודן, כל המידע>>>
בתמונות הבדיחה של דגלי התחנות החדשים, שימו לב לתרגום באנגלית. שימו לב לדגל התחנה הישן של מטרודן שאינו תקני אך נותן מידע מפורט לאן כל קו נוסע.
בכל אוטובוס יש 3 מתקפים (ככל הנראה, לפחות 3 מתקפים).
בכל אוטובוס מכונה אחת לממכר כרטיסים וטעינת רב קו. המכונה מקבלת אשראי ומטבעות אך לא מקבלת שטרות. המכונה לא מחזירה עודף. מי שישלם בסכום שאינו מדוייק יקבל פתק זיכוי שאיתו עליולגשת לאחת מעמדות על הקו כדי להזדכות.
דן באר שבע פרסה 3 מרכזי על הקו בבאר שבע:
1. בתחנה המרכזית
2. במרחק הליכה של דקה וחצי מהמרכזית - בקניון קרית הממשלה.
3. במרכז המסחרי בשכונת נווה זאב.
זו פריסה דיי גרועה.
בעיר מוצבות כ-35 מכונות לטעינת רב קו, חלקן מותקנות בתוך קניונים ומרכיזם מסחריים וחלקן מותקנות ברחובות, בתחנות שעמוסות בנוסעים.
שילוט אלקטרוני הוצב בכמעט כל תחנה.
דן באר שבע מחליפה את הכתוב בדגלי התחנות בעיר, מעבר לטעויות (שחלקן תוקנו) לגבי כיוון הנסיעה שהודבק על דגל התחנה (כיוון לא נכון) או שם רחוב שעוות (פנחס החוצב שהפך לפנחס הקוצב למשל), המצב באנגלית בכי רע. מישהו תרגם את שמות הרחובות עצמם לאנגלית. כך רחוב הזוהר הפך להיות glow, זאת כאשר יש קובץ מתורגם של כל התחנות במדינה של משרד התחבורה.
זאת ועוד, על פי התקנות לתמרור 56ב (דרך התחנה) בשורה המודגשת יש לרשום את היעד של הקו ובשורה שמתחתיה לציין את יעדי הביניים (בקו עירוני, יעדים חשובים בדרך). דן באר שבע בחרו לפזר את שם התחנה הסופית בין השורה המודגשת לשורה שתחתיה. כך לדוגמא תחנת הסיום של קו 7: התלמוד/הזוהר הפכה להיכתב כך:
התלמוד
הזוהר
כמובן שאין זה תורם לאף אחד שמחפש איך הוא מגיע לסורוקה שקו 7 מגיע להתלמוד הזוהר או שקו 8 מגיע לסנהדרין או שקו 34 מגיע להאנדרטה.
לגבי שינויי תדירות ומסלולים בפעימה הראשונה:
קו 2 - הגברת תדירות, הארכה לשכונה ג', דרך השלום, שדרות בן גוריון וסיום ברכבת צפון (מסלול זמני, בהמשך יוארך לפארק ההיטק).
קו 6 - מוארך לאצטדיון טרנר.
קו 9 - הגברת תדירות, הארכת מסלול לי"א דרך גולדה מאיר (אונה צפונית) למסוף י"א.
קו 12 - מוארך לאצטדיון טרנר + שיפור תדירות.
קו 14 - הגברת תדירות, מתן שירות בכל הנסיעות לפלח 7 (מסלול זמני, ישונה בפעימה השנייה).
קו 16 - הגברת תדירות, הארכת שעות פעילות.
קו 17 - הפיכתו לדו כיווני, הגבת תדירות. חלופה 17א למשרד הרישוי כשמשרד הרישוי פעיל.
24 - הגברת תדירות
32 - הפיכתו לדו כיווני, הגברת תדירות
קווים חדשים:
40 (אותו ביקשתי מהמתכנן) - מרמות הרכס דרך גשר הרכבת הצפוני (ביציאה הצפונית מבאר שבע) לשדרות רגר (הכניסה לעיר) ודוך על רגר לעיר, שוק מרכזית. בוקר בלבד בכיוון זה.
112 - קו שיפעל מ4 אחה"צ ועד 1 וחצי בלילה מנחל עשן, דרך מצדה, רגר, מרכזית, סינמה סיטי (לכשיפתח) וסיום ביס פלאנט.
25.11.16 דן באר שבע מחליפה את מטרודן, כל המידע>>>
בתמונות הבדיחה של דגלי התחנות החדשים, שימו לב לתרגום באנגלית. שימו לב לדגל התחנה הישן של מטרודן שאינו תקני אך נותן מידע מפורט לאן כל קו נוסע.
בכל אוטובוס יש 3 מתקפים (ככל הנראה, לפחות 3 מתקפים).
בכל אוטובוס מכונה אחת לממכר כרטיסים וטעינת רב קו. המכונה מקבלת אשראי ומטבעות אך לא מקבלת שטרות. המכונה לא מחזירה עודף. מי שישלם בסכום שאינו מדוייק יקבל פתק זיכוי שאיתו עליולגשת לאחת מעמדות על הקו כדי להזדכות.
דן באר שבע פרסה 3 מרכזי על הקו בבאר שבע:
1. בתחנה המרכזית
2. במרחק הליכה של דקה וחצי מהמרכזית - בקניון קרית הממשלה.
3. במרכז המסחרי בשכונת נווה זאב.
זו פריסה דיי גרועה.
בעיר מוצבות כ-35 מכונות לטעינת רב קו, חלקן מותקנות בתוך קניונים ומרכיזם מסחריים וחלקן מותקנות ברחובות, בתחנות שעמוסות בנוסעים.
שילוט אלקטרוני הוצב בכמעט כל תחנה.
דן באר שבע מחליפה את הכתוב בדגלי התחנות בעיר, מעבר לטעויות (שחלקן תוקנו) לגבי כיוון הנסיעה שהודבק על דגל התחנה (כיוון לא נכון) או שם רחוב שעוות (פנחס החוצב שהפך לפנחס הקוצב למשל), המצב באנגלית בכי רע. מישהו תרגם את שמות הרחובות עצמם לאנגלית. כך רחוב הזוהר הפך להיות glow, זאת כאשר יש קובץ מתורגם של כל התחנות במדינה של משרד התחבורה.
זאת ועוד, על פי התקנות לתמרור 56ב (דרך התחנה) בשורה המודגשת יש לרשום את היעד של הקו ובשורה שמתחתיה לציין את יעדי הביניים (בקו עירוני, יעדים חשובים בדרך). דן באר שבע בחרו לפזר את שם התחנה הסופית בין השורה המודגשת לשורה שתחתיה. כך לדוגמא תחנת הסיום של קו 7: התלמוד/הזוהר הפכה להיכתב כך:
התלמוד
הזוהר
כמובן שאין זה תורם לאף אחד שמחפש איך הוא מגיע לסורוקה שקו 7 מגיע להתלמוד הזוהר או שקו 8 מגיע לסנהדרין או שקו 34 מגיע להאנדרטה.
לגבי שינויי תדירות ומסלולים בפעימה הראשונה:
קו 2 - הגברת תדירות, הארכה לשכונה ג', דרך השלום, שדרות בן גוריון וסיום ברכבת צפון (מסלול זמני, בהמשך יוארך לפארק ההיטק).
קו 6 - מוארך לאצטדיון טרנר.
קו 9 - הגברת תדירות, הארכת מסלול לי"א דרך גולדה מאיר (אונה צפונית) למסוף י"א.
קו 12 - מוארך לאצטדיון טרנר + שיפור תדירות.
קו 14 - הגברת תדירות, מתן שירות בכל הנסיעות לפלח 7 (מסלול זמני, ישונה בפעימה השנייה).
קו 16 - הגברת תדירות, הארכת שעות פעילות.
קו 17 - הפיכתו לדו כיווני, הגבת תדירות. חלופה 17א למשרד הרישוי כשמשרד הרישוי פעיל.
24 - הגברת תדירות
32 - הפיכתו לדו כיווני, הגברת תדירות
קווים חדשים:
40 (אותו ביקשתי מהמתכנן) - מרמות הרכס דרך גשר הרכבת הצפוני (ביציאה הצפונית מבאר שבע) לשדרות רגר (הכניסה לעיר) ודוך על רגר לעיר, שוק מרכזית. בוקר בלבד בכיוון זה.
112 - קו שיפעל מ4 אחה"צ ועד 1 וחצי בלילה מנחל עשן, דרך מצדה, רגר, מרכזית, סינמה סיטי (לכשיפתח) וסיום ביס פלאנט.