!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

דוVשה

New member
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

דמיינו לעצמכם סיטואציה. בנדוד ישן, כלים בכיור, אנוכי [רואים, כבר הדמיון שלכם נצבע בצבעים יותר וורודים] למטה במטבח שוטפת כלים. ידיי הענוגות מחזיקות כוס, הכוס נופלת, הכוס נשברת, 3 אצבעות בטווח פגיעה, 2 אצבעות פגועות קשה, 1 פגועת הלם. חומרי חיטוי,ניקוי,חבישה בחדר של בנדוד [הישן!!!!]. עכשיו... אחרי שראיתי את מה שנמצא מאחורי העור של האצבע ואחרי ששככה ההיסטריה הראשונית של זרם מים [יותר מדיי חזק] שעוד יותר העיף את העור אחורה ואחרי הבחילה הראשונית [שהבהירה לי חד משמעית שאחות/רופאה או כל דבר שמתקשר לזה אני לא אהייה], למדתי גם שהסלט שהשקעתי בו את נשמתי לא אכיל!!! וכל זה למה!? כי מרכיב אחד ברוטב שהושם לפני שבדקתי את תאריך תפוגתו [ללכת לישון ב 03:00 לפנות בוקר מתעתע קצת בהיפוכונדריות] טוב רק עד 2002!!!!!!!!! ועכשיו? השאלה הנשאלת היא אם הבחילה המזערית שיש לי היא מהאצבעות, מהקמצוצון הקטן של הרוטב שכן טעמתי, מחוסר מים, והכי חשוב, האם היא תגדל ותתעצם ו.... אוף! הכל באשמת בנדוד!
 
הבנדוד הזה שלך

צריך לעבור סדרת חינוך זה בלישומקשר והמממ את בטוחה שהרוטב זה לא הדם שלך? כי אז זה יכול להיות דיי טעים.
 

דוVשה

New member
אולי בגלל שזה היה דם מעורבב בחומץ י

שן הטעם של זה היה מזוויע? הממממ... נקודה למחשבה.
 
דובשה יקרה

מה שבעצם הכי חשוב הוא שהצלחת להקליד בשלום כל השאר זה רק שולי בכל מקרה אני שולח
, תדאגי שהבן דוד יפתח הדלת
 

דוVשה

New member
בנדוד לא פותח

תאלץ לבוא בעצמך ולשבור אותה. והשאלה הנשאלת היא - בליינד-דייט כן או לא? אה? כן או לא?
 

דוVשה

New member
חוייה ששווה לעבור?

*עדכון* בנדוד רצה לשים לי חומר מחטא ולא הסכמתי. אוחתי חזרה הביתה והביאה לי שני פלסטרים. אני לא יכולה לכופף שתי אצבעות. חבר של אוחתי עצבן אותי. אני עצבנית מטבעי. גאד... אם יצטרכו לעשות לי תפרים? הממממ....
 
זה נשמע מכה רצינית

(ולא התכוונתי לדייט) אם זה חתך כל כך גדול לכי לעשות תפרים, לא שווה לך לסבול ולהסתכן ככה
 

דוVשה

New member
אבל יכול להיות שאני סתם מנפחת את זה

מעל ומעבר לכל פרופורצייה [אני? מעל ומעבר לכל פרופורצייה!? להההההה]... לו'דעת, נחכה יום יומיים ונראה מה קורה. בינתיים הן חבושות בפלסטרים.
 
מקסימום

לכי מחר לקופת חולים, תגידי שאני שלחתי אותך, הם מיד יכניסו אותך ויחבקוך בחום על הטראומה שודאי עברת בהכירך אותי איך תצאי ככה לבליינד? מה לא לעשות בבליינד: בגיל 19, כשעוד הייתי יפה יותר מהיום, קבעתי דייט עם חיילת מעיר איפשהו בגוש דנה, בחמש בצהריים בטיילת של תל אביב באמצע אוגוסט. טעות! הזעתי כמו ...כמו שמזיעים באוגוסט והכי נורא: באתי עם נעלים חדשות להרשים אותה, ומרוב שהיו חדשות הן החליטו שיש לי יותר מידי עור בעקב של הרגל, ותלשו לי אותו, ככה שכל הפגישה נאנקתי מכאבים וצלעתי וצלעתי והזעתי ו...פלא שהיא זרקה אותי? את חייבת לעשות מזעור נזקים! he could be the one!
 

דוVשה

New member
=]

למד... אני חייבת לשאול את זה... לא יודעת בדיוק איך לנסח את זה... זה דיי קשה... אולי לא קשה אבל בוא נגיד, לא ממש קל... זה יושב לי עמוק בפנים, מחכה לצאת כבר המון זמן... אני צריכה את זה בשבילי... אני פשוט חייבת לשאול... אתה היפוכונדר?
 
היפוכונדרים רולז

זה מזכיר לי את הפרקים של שכנים שכנים שיורם היה סופר היפוכונדר זה היה קורע
 

דוVשה

New member
נכון...

אבל זה תמיד יותר נחמד כשזה לא קורה לך.. [אלא אם כן מדובר בעוגת שוקולד חמה ענקית עם גלידת פצפוצים בצד] חוצמזה אבא אמר לזרוק את החומץ לפח! הלך כל הסלט! אבל יש פסטה.
 
לי יש כאב ראש

וכאבי ראש אבל יש לי כאבי ראש תמידיים אז זה לא נחשב ואם לחומץ עבר התוקף זאת אומרת שזה ממש גרוע כי הוא היה אצלכם כמה שנים אם אני לא טועה חומץ תקף למשו כמו שנתיים או יותר או שאני טועה? לומשנה פסטה רולז
 

דוVשה

New member
כאבי ראש תמידיים זה לא נעים

[יו, נפתח פו שרשור היפוכונדרי? האם אני אתחיל להרגיש כמו בבית?] אבל הם ברי פתרון. והלך לי כל הסלט בגלל שפעם אחת לא בדקתי את תאריך התפוגה ועוד אומרים לי שאני היפוכונדרית קיצונית! נו באמת! לך תבין אנשים... ופסטה? אמממממ.... פיצע רולז!
 
חחחח

לא ממש היפוכונדר, רק פעם הזנחתי בעיה רפואית והזנחתי והזנחתי עד שזה התפרץ ואיה כמה שזה כאב! >ולא סנופה, זה לא משהו נפשי!<
 

דוVשה

New member
טוב

מכיוון שכאב היא מילה יותר מדיי חזקה בשבילי עכשיו ומיכוון שאני במצב טרום וויסתי נתרכז בדברים אחרים. למד! יש לך משימה [נו מה? זה לא פייר שרק לי כותבים את זה בעבודה], הממממ... תסדר לי מישו!
 
מישהי חכמה אמרה לי פעם

שכרוצים מישהו כל כך חזק, הגוף והתנועות משדרים נואשות ואף אחד לא בא, ושזורמים עם זה ומראים קוליות וחסור איכפתיות, ההצעות באות בשפע. אבל לא זה ולא זה עזרו לי אולי תסעי לאוקראינה ותקני חתן? יש לך תקציב?
 
למעלה