24/11 - 19 שנים בלי פרדי מרקיורי.

חייםש1

New member
אחת משתי האבידות הגדולות בעולם המוסיקה ../images/Emo16.gif

האבידה השניה היא ג'ון לנון, שהתאריך של יום הרצחו יחול בקרוב. יהי זכרו של פרדי ברוך !
 
אוי באמת. עם כל הכבוד ללנון ופרדי

אי אפשר בשום אופן לדרג אותם לפני אלביס מבחינת חשיבות , איכות והשפעה.
 

חייםש1

New member
דעתך דעתך, אבל אני ממש לא מסכים איתה

באופן אישי לא אהבתי אף פעם את אלביס (אוסף הלהיטים השלם שלו מצוי בתקליטיה שלי כברירת מחדל אחרי, שהוא נמכר בברלין במחיר מציאה
), ולדעתי המורשת שלו נופחה מעבר לפרופורציות. נכון, הוא היה זמר מצליח מאוד לתקופתו, אבל איזו איכות והשפעה היו לו ? היו לו להיטים טובים, אבל לא מעט להיטי שמאלץ דביקים. מילא אם היית אומר מייקל ג'קסון, אבל - על טעם וריח אין מה להתווכח
 

khammel

New member
../images/Emo48.gif

I guess we'll never understand The sense of your leaving Was it the way it was planned? And so we grace another table And raise our glasses one more time There's a face at the window And I ain't never, never sayin' goodbye...​
 

NOA3801

New member
../images/Emo7.gif

אוהבים אותך תמיד פרדי !! :( אני אישית הייתי בצום היום
 

חייםש1

New member
אני זוכר עד היום את היום המר הזה ../images/Emo46.gif

יום ראשון, 24.11.1991 , זה היה 4 ימים לפני הגיוס שלי, שמעתי בחדשות 9 בערב שפרדי הלך לעולמו, האמת ? הרגשה נוראית כאילו סכין חד חותך אותך בפנים, בפרט הידיעה שאין ולא יהיה לו תחליף או מישהו שאפילו מתקרב ליכולות הווקאליות שלו.
 

ira87

New member
לזכרו של האחד והיחיד ../images/Emo16.gif../images/Emo10.gif

לזכרו של פרדי שלמוזיקה הנפלאה שלו התוודעתי בגיל 13, 9 שנים אחרי שהוא נפטר. אני מרגישה שלמרות שחלפו כבר 19 שנים מאז מותו והמוזיקה שלו פשוט תמשיך לחיות בי, למרות שכשהוא נפטר הייתי בסה"כ בת 4. באחת התגובות ביוטיוב הייתה תגובה שמאוד הזדהיתי איתה : (היא הייתה באנגלית) - "פרדי לא מת, הוא פשוט מלמד את האלוהים ואת כל המלאכים לשיר"
לזכרו של האחד והיחיד
 

MichalEe

New member
פרדי ../images/Emo251.gif

אחד האנשים המיוחדים שאי פעם היו קיימים. פצצת אנרגיה וכשרון עם קול מטריף ויכולת נגינה מדהימה בפסנתר. תמיד אלך בדרך שהתווית - אשמור על החיוך, על ההומור ועל שמחת החיים. אני מניחה שלא איבדת אותם בדרך למעלה ;)
פרדי, תמיד נזכור אותך ונתגעגע 5.9.1946-24.11.1991
 

MichalEe

New member
כן, עד לפני כמה זמן הוא נראה יותר טוב

נראה לי שהוא לוקח על עצמו המון דברים
 

khammel

New member
פעם הסתובבה תמונה שלו עושה קניות בסופר

הוא נראה פשוט נורא כשהוא בלי הכנה מוקדמת (פן וכאלו) וזה לא משנה בן כמה הוא. אני דווקא מאד מעריכה את היכולת שלו להיראות הוא עצמו, בלי משחקים וניתוחים, בוטוקס ושטויות (ע"ע ג'ו פרי וסטיבן טיילר). קחי בחשבון שכמו שהוא כתב שם, הוא היה אחרי לוויה + יום השנה לפרדי. גם אני לא הייתי נראית זוהרת במיוחד אילו הייתי בנעליו.
 

MichalEe

New member
מסכימה איתך לחלוטין

אני גם חושבת שהוא הזדקן בכבוד ואני גם מעריכה את הישירות שלו. מה שהתכוונתי להגיד היה שהעד לפני כמה חודשים הגוף (והשיער) נראו במצב יותר טוב. העיקר שהוא חי ובועט :)
 
למעלה