220000חילונים משתמטים מצה"ל!

התולעת 1

New member
220000חילונים משתמטים מצה"ל!

אתם יודעים שמאתים עשרים אלף חילונים משתמטים מצה``ל? אתם יודעים שעשרים אחוז מהחילונים משתמטים מצה``ל? אתם יודעים שכל הדתיים שפטורים זה ארבע נקודה שלוש? אתם מבינים מה אני כותב? נתונים של ידיעות אחרונות, אתם יודעים שעל כל חייל דתי שהוא לומד בישיבה עפ``י חוק יש עשרה חילונים משתמטים? מי יוצא נגדם? מי מדבר עליהם? מי הגיש נגדם תלונה? אף אחד, אתם יודעים למה הדבר דומה? למה התשקורת כל הזמן וחברי הכנסת השמאלנים חוזרים על צה``ל וצה``ל ודתיים ומשתמטים אתם יודעים למה? כשהם לא יכולים להתוכח תרבותית הם כל פעם חוזרים לאותו דבר, למה הדבר דומה? שפעם אחת השועל פגש את האריה וראה את האריה מדוכדך, אמר לו אדוני המלך מדוע פניך נפולות? אמר לו אין לי מצב רוח השבוע אמר לו אתה יודע מה? בא אני אשמח אותך, אני אקח אותך לארנבת, לקח אותו לארנבת הגיעו לארנבת דפקו בדלת הארנבת פותחת את הדלת והיא רואה את האריה ואת השועל, והיא מקבלת אותם בשמחה ברוך בואכם אדוני המלך ויועצו האישי ופתאום שואל אותה השועל תגידי לי ארנבת ארנבת איפה הכובע שלך? אז היא אומרת לו איזה כובע? אומר לה איזה כובע? טח, שם לה סטירה בפנים ואומר לאריה בא נלך, יוצאים החוצה אומר לו ראית איזה קטע? ראית? נו, עכשיו יש לך מצב רוח? אמר לו עכשיו אני מבסוט עכשיו משהו, הארנבת בוכה והם הלכו מבסוטים, אחרי שבוע פוגש השועל את המלך עוד פעם אומר לו אריה אריה מדוע אתה מדוכדך? למה פניך נפולות? אמר לו אין לי מצב רוח השבוע, אמר לו אתה יודע מה? בא נלך לארנבת. אמר לו יאלה בא, הלכו לארנבת נוקשים בדלת והיא פותחת את הדלת והשועל אמר לאריה תשמע הפעם נסדר אותה, אתה תחזיק סיגריה ביד ואני אגיד לארנבת שתתן לך אש, אם היא תתן לך גפרור נגיד את לא מתבישת זה מה שמגיע למלך גפרור? לא יכולת להביא לו פח ניתן לה סטירה ואם היא תביא מצית נגיד לה מה את לא מתבישת רצית לשרוף לו את הזקן? טח, ניתן לה סטירה, מכל מקום ניתן לה סטירה, המלך הסכים, הארנבת פתחה את הדלת רק רואה אותם רועדת משקשקת מה עכשיו? אמר לה השועל את לא רואה את המלך עם סיגריה? תני לו אש, אז הארנבת הבינה שיש פה מלכודת אם היא תתן גפרור תקבל פח ואם היא תתן מצית יהיה טח טח אז היא אמרה לו אין לי גפרורים ואין לי מצית, אמר לה השועל, איפה הכובע? אמרה לו איזה כובע? טח טח נתן לה, בכל מקרה תמיד חוזרים לכובע, ככה זה התשקורת מחפשים עלילות ולא הולך ,חוזרים לצבא אתם לא משרתים רק אנחנו מתים אתם לא, אתם, חוזרים בחזרה העיקר טח טח, ככה זה עובד, זה הפטנט ויוסי שריד בעצמו מה הוא היה?
 

G o v er n o r

New member
רימה1, מה שלשול המלים ועצירות

הרעיונות האלה? הצג מראי-מקום למספרים שלך. אם קיימת השתמטות מצה"ל והמשתמטים חדלו מהתבייש - זה רק באשמת השתמטות החרדים. אגב, האם ניתן להבין שאזלו "מופתי" חז"ל אשר באשפתך?
 

amirjak

New member
אתה מתעלם מן הנתונים

שאם הם נכונים הם מציגים תמונה שונה לגמרי בנוגע להשתמטות מהצבא..
 

G o v er n o r

New member
בס"ד. שבת שלום. "אתה מתעלם מן

הנתונים שאם הם נכונים..." אולי כדאי קודם לבסס את הנתונים? הרי יש לנו ענין כאן עם רימה ותולעה. רימה1 פרץ לתפוז ב- 15/1/2003 עם צטוט "הוכחות" מאתרו של צואת-הכלבים, אמנון יצחק. לאחר מכן הביא "מופתים" על המידע השמימי שהיה לחז"ל, כגון, ידיעת המולד, ומספר הכוכבים בכימה, וכן המידע הגיאוגרפי המופלא בזוהר, אולם הכל הופרך (ראו הפרכותי מיד אחריהן במורד הפתילים). בראותו כי לא ניתן להצביע על חכמה שמימית כלשהי בדברי חז"ל, החליט לפנות לעניני "מוסר", והריהו מצביע על השתמטות, שהוא מונח שנטבע ע"י החרדים עצמם, אשר לימדו את הכל מהו ומיישמים זאת כדרך חיים. אני ערב כי אחרי שיופרך גם כאן - יפנה לסטטיסטיקות פשיעה. אנו עדים לרימה כזו או אחרת כל מספר שבועות. כולן באות מן המשקע הדלוח בתחתית הכור החברתי...
 
אם כך למה... ../images/Emo163.gif

1) למה החרדים מתנגדים לחוק טל? 2) למה כלל צריך הסדר אחר לחרדים? שיהיה חוק אחד לכולם.
 

PolarBear

New member
נשמע לי כמו קישקוש מוחלט

אני לא יודע מאיפה הבאת את המספרים הללו. הם נשמעים לי לא הגיוניים לחלוטין. אני משוכנע שהידיעה המקורית בידיעות אחרונות (אם אכן היתה כזאת), לא דברה בדיוק על 20% מהצעירים הכשרים לשירות צבאי. כנראה שדברו על סה"כ האנשים שאינם משרתים- יתכן שזה כולל את אלה שקיבלו פטור מטעמי בריאות (נכים וכ'), יתכן וזה כולל אנשי מילואים, יתכן וזה כולל אפילו בני מיעוטים. אבל לא יתכן שזה כולל רק את הצעירים בני ה-18 הכשרים לשירות. "כל הדתיים שפטורים זה ארבע נקודה שלוש": ארבע נקודה שלוש מה? ארבע נקודה שלוש מיליון? כי זה לא יכול להיות 4.3 אחוז. 4.3% ממה? מכלל האוכלוסיה? מהאוכלוסיה הדתית בלבד? אין אנו באים בטענות לגבי הכיפות הסרוגות, שהם משרתים בצה"ל, עובדים, משלמים מיסים וכ'. הטענות הם רק לגבי החרדים. אבל גם אם נכניס בחשבון את הכיפות הסרוגות, המספר הזה לא יתכן. כל עוד לא תביא לנו מראה מקום, נמשיך להתייחס לידיעה זו באותו היחס שאנו מתייחסים לדבריהם של המחב"תים, דובריהם, וחניכיהם.
 

עמלק

New member
שקרנות לשמה, גיוס - נתונים.

כמה משעשע שרמת הבנת הנקרא שלך לוקה כל כך בחסר... ה- 20% שעליהם אתה מדבר ומבסס את חישובך כוללים בתוכם את כווווווולם, דהיינו, החרדים, הערבים, היורדים, הבנות הדתיות, והחילונים... בכל הארץ יש 104 אלף איש שהינם בגיל גיוס (18-45) ולא גוייסו, מתוכם בערך 30,000 החתומים על "תורתם אומנותם", תוסיף לזה עוד כמה "מתחרדים" וחרדים שמלכתחילה מצהירים על בעיות בריאות ובעיות נפשיות (כדי לא להיות מוגבלים בתורתם אומנותם). 3.7% לא גויסו מראש עקב בעיות נפשיות, השאר - בעיות רפואיות ובעיות שונות אחרות. גם מאוד קל לך לשכוח שכדי לקבל פטור מצה"ל צריך לעבור לפחות 4-8 רופאים מומחים, מתוכם לפחות 3 רופאים של צה"ל, ועדה רפואית וים של מסמכים שמתעדים את הבעיה. בנוסף, רוב החילונים מתגייסים ורוב החרדים לא מתגייסים, כמה הרוגים חרדים היו באסון המסוקים ? כמה חרדים נהרגו בצה"ל באינתיפדה האחרונה ? מה אחוז ההרוגים החרדים מכלל חיילי צה"ל ? אני אפילו לא אתחיל לדבר על הנזק הכלכלי ששירות מילואים של חודש עושה לחילוני ולא עושה לחרדי. בקיצור, אתה תולעת אמיתית, שקרן, תועמלן ופרופוגנד - כמו שרק תומך חרדים יכול להיות ! נמאס מהשקרים שלכם, נמאס מהרמאות שלכם !
 

עמלק

New member
חרדים ונשים

תראו עד לאן מגיע הטירוף, תוך שנתיים יעמוד אחוז הנשים המשרתות במילואים על 10% מכלל המשרתות... יכול בהחלט להיות מצב בו בשנה אחת שני בני זוג חילונים ישרתו כל אחד חודש במלואים... ואילו בני זוג חרדים ימשיכו להתרבות ולא לשרת - על חשבון אותו הזוג !!! מדהים, פשוט מדהים... ואח"כ אתם מתפלאים מדוע קוראים לכם "עלוקות"...
 

עמלק

New member
דבריו של תא"ל זמיר על הנושא :

"בשנים האחרונות, אכן, היתה עלייה בהיקף מקבלי הפטור מבחינה נפשית, מסיבות שונות של הפרט. היום, שלא כבעבר, אנחנו עושים את כל המאמצים למצוא מענה למגבלת הפרט, כדי שיוכלו לשרת בכל זאת". בעבר גייסו בכל מחיר. היום הצבא אומר לעצמו, בשביל מה לי להתעסק עם הפצפיסטים, או עם מעמידי הפנים? "להיפך, היום לא מוותרים לאף אחד, כי מייחסים חשיבות רבה לגיוסו של כל אחד לצבא העם. בחודשים האחרונים חלה ירידה בהיקף מקבלי הפרופיל הנפשי". מתוך ראיון לידיעות...
 

PolarBear

New member
הרגשתי שסגנון הדיבור הזה מוכר לי...

ואכן לא טעיתי. מי יכול להציג קישקושים מטעים כאלה- מי אם לא אמנון ימחק (לך ת'מוח). כל הטקסט הזה, כולל הבדיחה המפגרת, מועתק מתמליל הקלטת "מלך האמבטיה - חלק ב", עמ' 17. עכשיו, כשידוע לנו מה המקור, אנחנו יודעים איזו רמת אמינות אפשר לייחס ל"נתונים" הללו.
 

הנהנה

New member
למי שמתעניין באמת בתשובה

יכול לעיין באתר הזה http://www.geocities.com/tzava/ ועוד שאלות באתר http://planet.nana.co.il/pash8/
 
למעלה