22 למרץ..

tzvika4

New member
22 למרץ..

הבנתי שאני בגבעתי..לצערי.:( בקיצור מה המסלול? איפה הטירונות? היכן היחידה הזאת פועלת? כמה רצים בטירונות???(יעני אם הטירונות קשה) עוד שאלה על הטירונות.. אם אני עושה 1 מתח ושתי בטן ולא רצתי 2000 בחיים שלי..מה הסיכוי שלי לשרוד? יש לי הרגשה שישנאו אותי בטירונות...
 

DOR LTD

New member
גבעתי

הטירונות הוא בבסיס החטיבה "קציעות" שבדרום. הטירונות מכשירה אותך להיות רובאי ברמה 05 ואורכה 4 חודשים. לאחר שסיימת אותה אתה עובר לאימון מתקדם(בביסלח(בית ספר לחי"ר) אם אני לא טועה תקנו אותי) אורכו 9 שבועות. על מסלול הלוחם ומה כלול בטירונות ובאימון המתקדם תוכל לקרוא פה. בקשר לכושר שלך. בעיקרון הטירונות בנויה כך שהיא אמורה להכניס אותך לכושר ממצב של כושר 0 בעזרת סרגל מאמצים. אמנם אני חושב שיהיה לך דיי קשה בהתחשב שהשיגך הם הנ"ל.
 

tzvika4

New member
31 למרץ-מה זה?!!?!??!?!??!

שינו לי עכשיו את התאריך מה זה ה-31 ?!?!?!?!?!? דחוף!!!
 

לות

New member
...

ב30 למרץ הנדסה קרבית ב31 נראה לי שמג"ב, אם אומרים פה
 

לות

New member
כושר גופני

יש לי ידיד בגבעתי כשהוא התגייס יותר תפוח אדמה ממנו אני לא חושבת שתכיר היום, אחרי כמעט שנה בגבעתי הייתי עושה לבנאדם טובה [אבל זה כבר לא לפה
] נראה לי שמתחילים בקטן...
 

niml1

New member
שאלה חשובה

אתה רוצה להיות קרבי? אם כן, אז למה לזלזל בגבעתי? הם עושים אחלה עבודה. מבחינת כושר גופני, אז דור צודק, מטרת הטירונות היא להכניס אותך לכושר. בגלל שאתה ממש לא בכושר, אז יהיה לך יותר קשה מאחרים בהתחלה, אבל אחרי כמה זמן אתה כבר תרוץ כמו סוס, תהיה בדיוק כמו כולם. ככה או ככה, העיקר שיהיה לך בהצלחה!
 

tzvika4

New member
וואי תודה על העידוד!!!ונחזור לשאלה.

איפה עושים את הטירונות של מג"ב? כמה זמן טירונות?(איזו טירונות) כמה סוס צריך להיות בשביל לשרוד? איזה תפקיד מעניין יש למג"ב לעשות? אם יש למישהו אתר על מג"ב יבורך.. בקשר לגבעתי..זה לא משהו אישי..פשוט זה לא אני.
 

niml1

New member
אולי זה קצת יעזור לך

למג"ב יש את המסתערבים וזה אמור להיות טוב, אבל אם לא הגעת לשם אז בעסה!
 

hevel

New member
לפי מה שהבנתי אפשר להגיע ליח'

מסתערבים שלהם דרך גיבוש צנחנים (זה מה שהיה כתוב במנילה) (מקווה מאוד שאני אגיע לשם:))
 

Alex 18

New member
תשובה

- הטירונות של מג"ב זה במעלה מכמש בעקרון, כשחלק מהטירונות עושים גם בבית חורון (לוט"ר ועוד כל מיני). - הטירונות היא 4 וחצי חודש, פלוס איומונים מתקדמים והשלמה לשיטור. - חי"ר 05 והשלמה ל07 (אם אתה מגיע למסתערבים יש לך עוד תוספות שכרגע אין לי מושג איזה) - לא צריך להיות סוס, בשום מקום בצבא לא צריך להיות סוס. - יש לך ככה - 1. ימ"ס - מסתערבים (מס' 1 הרבה יותר מקצועיים מדובדבן ואחלה יחידה ללוחמה בשטח בנוי) 2. מתיל"ן - יחידה הסוואה, נורא דומה לאגוז, כושים מארבים זו בעיקר ההתמחות שלהם. 3. ימ"ג (יחידות בילוש) וסמ"ג (סיירת מג"ב).
 

YanivM17

New member
מישהו ראה ב22 יחידת מצדה?

זה נראה דיי חזק! מסתערים על בתי כלא :) זה הכל בערך אבלזה נראה לי סבבה!
 

yardenj

New member
אלכס אלכס אלכס

באמת,כמה תיקונים. מתיל"ן-יחידת מעקב תצפיות לוחמה ניידות,יותר טובה מאגוז.היא עובדת עם כל האמצעים הכי טובים שיש,היא מותאמת לישראל ולא ללבנון כמו שאגוז התמחתה.היא באמת יחידה מעולה וכמו שמישהו פעם אמר-"אתה יכול לעמוד על עמדה שלהם ולא תדע" עד כדי כך הם טובים. ימ"ג וסמ"ג-בעיקרוןם אלו יחידות בילוש עירוני וכפרי,עוברות הכשרה מעניינת והן בהחלט טובות. כלבנים-יש את יחידת הכלבנים של מג"ב שלא נמצאת רק במחסומים והיא יחידה מעולה,לא מוכרת כמו עוקץ אבל פירסום זה לא הכל. למי שמגיע לאחת היחידות שהזכרתי יש עוד הרבה השתלמויות החל מחובשים וכלה בהכשרות שמעט מכירים וטוב שכך,כמו כן הכשרת הטרקטורונים של מג"ב היא הכי טובה שיש.
 

stevo32

New member
גדודים

גבעתי = צנחנים=נח"ל=גולני אין לזלזל באף אחד מהם תתגייס לגבעתי...זה ביינזונה משם תנסה להגיע לפלס"ר והכל יהיה טוב
 

YanivM17

New member
להוסיף לשמוואה את הנדסה

אין הרבה שוני ממה שהבנתי כולם עושים קוויםוכו וכו
 
למעלה