2012
2013

Tal Ai

New member
2012
2013

לרגל חילוף השנה האזרחית, אנחנו רוצים להעלות בעמוד הבית תכנים מעניינים מרחבי הפורומים והבלוגים בנושא סיכומי שנה, רגעים בלתי נשכחים מהשנה החולפת (או שדווקא כן הייתם רוצים לשכוח), הבטחות לשנה הבאה וכן הלאה.
אם כתבתם רשומה מתאימה, שרשרו לכאן קישור. אם עוד לא כתבתם, הנה כמה רעיונות:
המסעדה הטובה ביותר לשנת 2012 (או ה-10 הטובות ביותר בהן ביקרתם), מסעדה בה מוכרחים לבקר בשנת 2013, המנה המנצחת של השנה, האלכוהול הטוב ביותר לחגיגות ולפתיחת השנה.
הבטחות שהבטחנו לילדינו ואנו מתחייבים לקיים בשנה הבאה, טיולי משפחות מתוכננים לשנה הקרובה, דברים שקרו במשפחתכם בשנה החולפת (נפרדתם ממישהו, הצטרף מישהו חדש?).
ענייני אופנה - מה היו הטרנדים החמים של 2012 ומה צפוי בשנת 2013. קורבנות אופנה, המעצבים הפורצים והמבטיחים ורשימת הקניות החלומית לשנה הבאה.
מוזיקה - הזמרים שעשו לכם את השנה, הקליפים הטובים ביותר, ה"נפילות" של 2012 והפוטנציאל ל-2013.
בידור ותרבות - הצצה למה שמחכה לנו בשנת 2013 ו/או סיכום שנת 2012 בקולנוע/טלוויזיה/ספרות/תיאטרון.
יצירה וסקראפ - לאורך השנה העליתן אינספור יצירות, מבובות רכות ועד רהיטים משופצים. זה הזמן לבחור ולהעלות שוב את הבסט של הבסט ולפרט תכנונים לעתיד.
מכל התמונות שצילמתם השנה והעליתם לבלוג - בחרו את האחת, את החמש, את העשר הטובות ביותר בעיניכם והעלו ברשומה חדשה.
השנה השקנו את תפוז עסקים, ולכן אם יש לכם עסק משלכם - נשמח לקרוא גם רשומות סיכום שמספרות עליו - בין אם הוא רק נולד השנה, כמו תפוז עסקים, או אם הוא כבר ותיק וקרה בו משהו מעניין בשנה החולפת או צפוי לקרות בשנה הבאה.

יש לכם רעיונות מוצלחים יותר לרשומות שקשורות לנושא? יאללה, שרשרו קישורים!
וגם: בימים אלה מסתובב בינינו שרביט סיכום 2013 (כן, מסכמים את 2013 עוד בטרם התחילה!) - אתם מוזמנים לשרשר לכאן גם את רשומות השרביט שלכם.
 

עמי128

New member
שרביט סיכום 2013-'בחזרה לעתיד'
|הלוואי

,,,הכותרת הייתה מרוחה לרוחב כל עמוד השער...'נמצא המפתח ל... אם אתם סקרנים לדעת מהי הבשורה שהייתה כתובה היכנסו לבלוג שלי 'פרקי ואני' ,שם מחכה לכם מכונה מופלאה שתביא אתכם 'בחזרה לעתיד...'http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2456034&r=1
 
ניקוי ראש 2012

הייתה לנו שנה מתוחה ולא קלה, לכן כדי לסגור את השנה הזו בנימה קלה יותר, הבאתי לכם אוסף משעשע ומצחיק שינקה לנו את הראש. מיטב התמונות, קריקטורות ועוד דברים מצחיקים שהסתובבו ברשת השנה, חלקם תרגמתי וחלקם אין צורך במילים.
אז שתהיה לנו שנה אזרחית חדשה טובה מהקודמת.

תהנו!

http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2455920
 
הופסתי פוסט בבלוג שלי בנושא סיכומים -

לצערי לא מצליחה לצרף אותו . בבלוג מאטה . תמיד טוב לכולם
 
סוף 2012 תם ולא נשלם

בסוף שנה זו ליאור אמור היה לקבל את תשובת בדיקת ה -D.N.A שלו
וכמו שהבטחתי אני מעדכנת
 
למעלה