2-1 היברניאן , שיט זה מוקדם מידיי אין סיכוי שזה יגמר ככה הלך הטופסססס
א אלברו רוביו New member 27/12/04 #1 2-1 היברניאן , שיט זה מוקדם מידיי אין סיכוי שזה יגמר ככה הלך הטופסססס