B l o n d i e
New member
2 שירים עצובים שלא תצליחו לגלות../images/Emo70.gif
אבל אני בכל זאת מנסה... כי שמעתי אותם בפולין והם ממש יפים: 1. "שקט שקט בני נחרישה, כאן צומחים קברים... השונאים אותם נטעו, פה מאברים" 2. "last night i had a dream, i was in heaven" (אם אתם רוצים יש לי עוד מילים... זה שיר באנגלית מזה עצוב ששרה מקהלת ילדים!)
אבל אני בכל זאת מנסה... כי שמעתי אותם בפולין והם ממש יפים: 1. "שקט שקט בני נחרישה, כאן צומחים קברים... השונאים אותם נטעו, פה מאברים" 2. "last night i had a dream, i was in heaven" (אם אתם רוצים יש לי עוד מילים... זה שיר באנגלית מזה עצוב ששרה מקהלת ילדים!)