2 שירים עצובים שלא תצליחו לגלות

B l o n d i e

New member
2 שירים עצובים שלא תצליחו לגלות../images/Emo70.gif

אבל אני בכל זאת מנסה... כי שמעתי אותם בפולין והם ממש יפים: 1. "שקט שקט בני נחרישה, כאן צומחים קברים... השונאים אותם נטעו, פה מאברים" 2. "last night i had a dream, i was in heaven" (אם אתם רוצים יש לי עוד מילים... זה שיר באנגלית מזה עצוב ששרה מקהלת ילדים!)
 

Chandler Rulz

New member
1. פונאר. לא יודע מי מבצע, אבל

לי יש ביצוע של חוה אלברשטיין (יש שיר ישן שהיא לא ביצעה?!)
 

B l o n d i e

New member
וואי... עליתם על ה-1 ../images/Emo13.gif

עכשיו נשאר עוד אתגר אחד... והוא מממש ממש חשוב לי
 

B l o n d i e

New member
../images/Emo26.gifאתם מאכזבים אותי...../images/Emo4.gif

נסו להזכר בשיר ה-2! וגם אם לא-יש לכם עוד רעיונות לשירים סופר עצובים שאני יכולה לשים לחברה שלי לדיסק לפולין?
 

pink slip

New member
יש לי את השם שלו, זה לא יעזור...

אין אותו במקום האסור... והוא גם לא מפורסם במיוחד...
 

ayaliar

Well-known member
עד כמה שהבנתי קוראים לשיר

last night אבל זה באמת לא עוזר בגרוש
 

B l o n d i e

New member
אוף אילה!!! אל תייאשי אותי!

אם אני יודעת איך קוראים לשיר ואפילו מי מבצע אותו... זו התחלה טובה!
 

yuda17one

New member
בקשר לשיר השני

זה שיר ששרים פרחי מיאמי והוא קשור לשואה - הוא מדבר על מישהו חלם על גן עדן וראה שם את כל החברים והקרובים שנרחצחו ולא רצה לחזור - אבל בסוף כל החברים והקרובים הכריחו אותו לחזור לעולם האמיתי - כדי להלחם בשבילם
 

B l o n d i e

New member
(היינו ביחד) ו...

נווווו...... אז אנשים כן מכירים את השיר! תנסו לגרד את מוחכם ולחשוב איפה אפשר להוריד אותו!
 

yuda17one

New member
אמרתי לך ....

יש אותו רק בדיסקים - אני ינסה להשיג אותו כי הוא מסתובב אצלנו די הרבה....
 

B l o n d i e

New member
וואי!!! תודה ענקית!!!! ../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif

קודם כל ממש נחמד לדעת שאני לא היחידה בעולם שמכירה אותו!
(pink slip לא נחשבת כי היא איתי בבי"ס...) וזה ששרים אותו פרחי מיאמי נורא עוזר! עכשיו יש לי קצה חוט
יש לך במקרה אותו במחשב?
 

yuda17one

New member
אין לי אבל....

היה אותו אצלנו בטקס יום השואה - וגם אצלנו במשלחת (אפילו שלא יצאתי)אני יודע שהשמיעו אותו מלא - אז אני ינסה להשיג את הדיסק ולהעתיק את השיר..... אגב, מה הקטע לכתוב אחרי כל הודעה את השיר הזה של אוף שימחעס??
 
למעלה