2 שאלות

קרנית31

New member
2 שאלות

1) בני בן החודשיים וחצי ניזון מהנקה בלבד. קניתי משאבה חשמלית של הנסיך הקטן כדי לשאוב למקרים בהם אני לא בבית (ארוחה אחת בשבוע). האם המשאבה הזו טובה למטרה זו? עדיין לא השתמשתי בה ואוכל להחליפה במידה ולא. 2) יש לי כאבים לאחר ההנקה והמלצתם לי בפורום לחמם את המקום לאחר ההנקה. כיצד הכי כדאי לעשות זאת? תודה רבה.
 
מדווחים של משתמשות....

המשאבה של "הנסיך הקטן" לא להיט. כמה עלתה לך המשאבה? יכול להיות שבמחיר דומה תוכלי לרכוש משאבה טובה יותר. כאבים לאחר הנקה - חשוב מאוד לעבוד קודם כל על התפיסה. כאבים אחרי הנקה נובעים פעמים רבות מבעיה בתפיסת השד או מאופן המציצה של התינוק שגורם לכאב הזה, שהוא בד"כ כאב עצבי. חימום הפטמה והשד לאחר ההנקה יכול לעזור אבל כדאי לטפל בבעיה מהשורש. את יכולה להחזיק לידך קערת מים חמים ופד הנקה, ולאחר ההנקה לטבול את הפד ומיד להניח על השד. או, אם יש ברשותך רפידות ג'ל לחימום או קירור את יכולה להשתמש בהן. כל קומפרס חם, לא משנה כל כך איך, יעזור.
 

קרנית31

New member
בתשובה

המשאבה עלתה לי 260 ש"ח ואני עדיין יכולה להחליף אותה. אני אעבוד על התפיסה ואף חשבתי להזמין יועצת הנקה. איפה קונים רפידות ג'ל לחימום? יש לי עוד שאלה: בימים האחרונים בני נעשה חסר מנוחה לאחר כ-10 דקות יניקה ואף פחות. הוא מתחיל לזוז ולמשוך את הפטמה אחורה. אני מעבירה אותו לצד השני והוא ממשיך לאכול בצד השני עוד 10 דקות בקושי ואף פחות. עד לפני כשבועיים הוא ינק מצד אחד בכל הנקה כשלושים דקות. אני חוששת שהוא לא אוכל את החלב האחורי. יש לציין שהוא ישן טוב בין ההנקות ונראה רגוע. במשך היום הוא אוכל כל שלוש שעות ובלילה כל ארבע עד שש שעות. שוב תודה רבה.
 
זו משאבה זולה מאוד

לצערי, במשאבות הנקה ברוב המקרים, את מקבלת מה ששילמת עליו
את יכולה לרכוש משאבה ידנית טובה של אוונט שעולה מעט פחות מזה, או לעלות במחיר ולשדרג למיני אלקטריק של מדלה (חושבת שבסביבות 400 ש"ח אבל לא בטוחה) או לספקטרה (בסביבות 500 ש"ח) שהיא משאבה חזקה למדי והיא גם דו צדדית. רפידות ג'ל - בבתי מרקחת... הן משמשות גם לכאבי גב לא רק לציצים
בגיל של בנך, ההנקות בהחלט יכולות להתקצר וזה נורמלי וטבעי וצפוי. התינוק מתייעל וגם השד מתייעל. יכול להיות שהמשיכות האלה גורמות לך לכאבים. אל תתני לו למשוך יותר מידי - אם הוא מתקשה ומושך (כדי להגביר את הזרם בד"כ) או שיש לו גרעפס, כדאי לנתק אותו ולעשות גרעפס ואז להציע צד שני. את יכולה גם לעזור לו ע"י עיסוי עמוק ולחיות בשד בזמן ההנקה. החלב האחורי יגיע - אל תדאגי. אפשר גם לשים אותו על כל שד פעמיים, במקום לנסות למשוך אותו יותר דקות על כל צד, וגם זה יעזור לו לקבל יותר חלב. ישן טוב ונראה רגוע - זה אומר הכל!
תינוק שלא מקבל מה שהוא צריך לא מתנהג כך. הוא גם לא היה ישן כל כך יפה בלילה לו היה רעב או שהיה חסר לו משהו. בקיצור - אם את מחפשת סיבה לדאגה, את יכולה לפתוח עיתון או רדיו או להגות בתכנית ההתנתקות... כי נשמע לי שההנקה הולכת לכם יופי!
 

קרנית31

New member
תודה, זה מאוד עוזר כשיש תמיכה ../images/Emo140.gif

תודה רבה, זה מאוד עוזר כשיש תמיכה זמינה ויעילה.
 
משאבת חלב של מדלה

אפשר לקנות בכ-270 ש"ח בבתי מרקחת של כללית לחברי "כללית מושלם".
 
מחדדת שמדובר כנראה במשאבה

בשם "מיני אלקטריק" (לפי המחיר). למדלה יש מגוון רחב של משאבות חשמליות במחירים שונים ומגוונים
המיני אלקטריק היא משאבה נחמדה מאוד אם השימוש הוא אקראי או זמני. לשימוש קבוע (למשל אם רק שואבים ולא מיניקים כלל, או אם יש צורך בשאיבות יותר אינטנסיביות מפעם ביום) כדאי לשקול רכישה של משאבה רצינית יותר.
 
למעלה