2 שאלות שלא מצאתי להן תשובה...

2 שאלות שלא מצאתי להן תשובה...

בשאלות הנפוצות, אז ככה: השנה אני מסיימת י"א אבל אני עכשיו רק בת 16 וחצי כך שעוד לא קיבלתי צו ראשון אפילו. אני הגברתי ערבית ויש לי 100 כך שאני מניחה שאני אקבל זימון למודעין. שמעתי שבזמן שמתמיינים למודעין אי אפשר להתמיין למסלולים אחרים- האם אי אפשר להתמיין גם לעתודה? ועוד שאלה, אם אני לא אתקבל למודעין האם אני אוכל אח"כ לנסות להתקבל לעתודה (למרות שאין לי כוונה לעשות את הפסיכומטרי עד סוף כיתה י"ב)? המון תודה מראש,
 
ואם לא במקביל אפשר אחרי?..../images/Emo9.gif

כלומר המיונים למודעין לוקחים די הרבה זמן (זה משו כמו 6 מיונים) אז אם אחרי זה אני ארצה להתחיל להתמיין לעתודה זה אפשרי?
 

עתודאית

New member
אממ

יש תאריך אחרון לשלוח את הערכת הרשמה.. אני לא יודעת אם הוא לפני/אחרי המיונים למודיעין
 

Pharell

New member
שתוק כבר שתוקקקק

כמה עוד אפשר לשמוע אותך ?? כמה עוד??? עד מתי???? אני כבר עייף!!!!! כואבת לי העצ"ם!!!!
 

Ivory Flower

New member
תשובה

מנסיוני - אני מתמיינת בינתיים לשני המסלולים - אפשר להתמיין במקביל לשני המסלולים האלה. לגבי שאלה השניה, כעקרון תוכלי להתחיל להתחיל את המיונים לעתודה, אבל הבעיה היא בזמנים. המיונים לעתודה מתחילים הכי מאוחר באפריל (לרוב בפברואר, ממה שאני יודעת), והתשובה הסופית של המודיעין מגיעה לקראת הקיץ בד"כ. אז את חייבת להתחיל את שניהם ביחד, ויכול להיות שתגיעי למצב שבו את חייבת לתת תשובה סופית למודיעין לפני שתדעי את התוצאות של העתודה. ואיך את מתכננת להגיע לעתודה בלי פסיכומטרי?
 
תודה על התשובה!

ועוד שאלה...רק בנובמבר 2007 אני אהיה בת 18 והמיונים מתחילים בכיתה י"ב, לא? כך שעד הקיץ אני אמורה לדעת כבר אם התקבלתי או לא. אני טועה?
ובקשר לפסיכומטרי-בררתי מראש כדי לדעת אם לגשת או לא.
 

Ivory Flower

New member
לא הבנתי לגמרי

אילו מיונים מתחילים בכיתה י"ב? ומה התשובה שביררת? (בשביל העניין)
 

Ivory Flower

New member
לגבי המודיעין

הזימון הראשון שלי היה בספטמבר, והאחרון היה במאי. מן הסתם לכל אחד יש תאריך משלו, אבל ממה שאני הבנתי, בגדול הם נותנים תשובה סופית לקראת הקיץ. מצד שני זה תלוי במסלול והכל.
 
למעלה