לא יודע מה פתאום נפלה עלי סבלנות...
אבל נו, מילא. ה WR400 יצא בקול תרועה ב-98 ,כאשר עקב אחריו דגם ה99. ב-2000 השתנה הדגם ל426 ועקבו אחריו דגמי 2001 ודגמי 2002 , ב2003 יצא ה450 שנמכר עד היום. (יתכן ופיספסתי בשנים קצת,אני מקווה שלא). מה ההבדלים בינהם? מן הסתם הבדלי נפח בין שלושת הדגמים,ועוד המון הבדלים שממש קשה לזכור את כולם ולפרוט אותם אחד לאחד. השינוי העיקרי הוא ב-450 שמגיע עם סטרטר. האופנועים נחשבים לטובים מאוד,גם מבחינת מתלים וגם מבחינת שלדה, אך אינם מומלצים לרוכבים מתחילים ו\או מתונים, מדובר באופנועים אגרסיבים ו"נושכים". הWR ידועים בבעיות גיר רבות, ועל זה יש לשים את הדגש בעת הקניה,שכן פתיחת גיר היא פתיחת תיבת פנדורה, לעולם לא תדע מה תגלה בפנים. לא כל מה שפותחים אפשר לסגור ועלות פתיחת גיר יכולה בשקת לעבור את ה10K, אם מתווספים לה עוד כל מיני שלחין ודיכפין שמתגלים בדרך. עוד נקודה רגישה: מדובר בבולמים הפוכים,מה שאומר שיש סיכוי טוב לדליפות ממחזירי השמן. לבדוק טוב שמקור הדליפה הוא לא טריטה על הטלסקופ, מפני שזה אומר שצריך להחליף,ומדובר בחלק יקר מאוד. גם אם היה מד מרחק הוא לא היה אומר לך דבר וחצי דבר לגבי הכלי. אופנועים שמנסרים כל היום מסלולי אינדורו באוגוסט ב 14:00 נגמרים מזה מהר, למרות שהקילומטראז' על פניו נמוך. איך יודעים אם לגעת? הולכים לבדיקה במוסך,רק מכונאי טוב ידע לזהות את מצבו של הכלי ולומר לך את הכדאיות של הקנייה. שווה כל שקל. חשוב לזכור: מכונאי הוא לא קוסם, ואין לו עיני רנטגן. לא כל בעיה ניתן לזהות בבדיקה לפני קניה, ויש מצב לתקלות נסתרות שלא התגלו בבדיקה, אך הסיכוי לכך קטן ככל שהמכונאי מנוסה ומוכשר יותר. בהצלחה!