2 שאלות אם אפשר...

bobit marely

New member
2 שאלות אם אפשר...

אצל בנות- מאיזה גיל מותר לעשות עגיל הפיטמה??? והאם יש סיכונים??? ושאלה שניה- איך מרחיבים חור באוזן???.
 
כנסי

תראי... מבחינת החוק לפי מה שהבנתי צריך תעודת זהות בלי אישור הורים אבל לא משנה עזבי שניה.. אני רק חודש הבא בת 16 ויש לי כבר עגיל בפיטמה חודשיים... סיכונים..? כן אולי לא תוכלי להניק.. או שהפיטמה תתעבת.. או איך שלא רושמים את זה אבל זה סיכון.. לי למשל לא קרה כלום..
 

Shoolaשולה

New member
א.

היא תוכל להניק. אין קשר בין פירס בפטמה והנקה. ב. איך את יודעת שלא קרה לך כלום? הנקת? יש לך את העגיל מספיק זמן כדי להגיד שהפטמה לא שינתה צורה?
 
א.

זה מה שאמרו לי... 2. תראי בינתיים לא קרה לה כלום אבל אני גם לא שוללת את האפשרות כמובן!!
 
זה הדבר הכי גרוע

אם כל אחד היה כותב פה בכזה בטחון את "מה שאמרו לו", הפורום היה מלא בשטויות. תבדילי את מה שאנשים בעלי נסיון כביכול (בעלי פירסינג, פירסרים סוג ז' או ילדים של רופאים) אומרים לך, לבין הוראות פירסר ומאמרים בנושא רפואה שנכתבו על ידי מומחים בעניין. בעניין פירסינג בפטמה יש תשובות בשאלות הנפוצות בוואלה. אנשים, תקפידו קצת. ככה נוצרים כל המיתוסים האידיוטים על פירסינג. אתם לא יכולים לדעת מי יקרא את מה שאתם כותבים ומה הוא יעשה עם זה. קחו קצת אחריות.
 

smady by

New member
לא יכולתי לנסח זאת יותר טוב!


 

misplaced

New member
אמממ....

הפטמה מתעוותת לרוב....את זה תראי כשתוציאי את העגיל. הנקה-כמו שכבר אמרו לא נפגמת מפירס. על סמך חודשיים את לא יכולה לדעת אם יש פגיעה כלשהיא בפיטמה. לי היה עגיל מגיל 17 וחצי במשך שנתיים ומשו, הוא נראה מעולה, ממש וכשהוצאתי אותו הפטמה הייתה ונשארה, מעוטרת בשתי גולות במיקום של החורים וכן, קצת מעוותת. סה לה ווי. קורה ברוב המקרים למיטב ידיעתי.
 

bobit marely

New member
אוקיי..בקשר לפיטמה הבנתי..

אבל לגבי ההרחבות באוזן????? חלון אני מתכוונת.. איך?איפה?מה עושים בדיוק?...
 

cha ching

New member
עדיף לך לעשות מגיל 18 והלאה, מפני

שהציצים שלך יפסיקו לגדול בצורה מוחלטת גם אם הם כבר סיימו לממש את הפוטנציאל שלהם בערך בגיל הזה. תמיד יש סיכונים. הרחבה של עגיל בתנוך נעשית ע"י החלפה של עגיל עבה בקוטרו כל כמה זמן. ועושים את זה בסטודיו
 
למעלה