2 דברים (אולי בסוף יהיו יותר...)

2 דברים (אולי בסוף יהיו יותר...)

טוב אז ככה... בזמן האחרון, בגלל "המצב" ההורים שלי ושל חברות שלי לא בדיוק מרשים לנו לצאת בימי שישי ......אז בדרך כלל מתאספים אצל מישהי בבית... יש לכם אולי רעיונות מה אפשר לעשות? אפשר לראות סרט....ולדבר וכל זה ברור...אבל חוץ מזה??? משהו קצת יותר מעניין ומקורי? דבר שני, תגידו, אתם עובדים במשהו? אני יודעת שעדי עושה בייביסיטר... גם אני רוצה לעשות....נראית לי עבודה די טובה....ככה להרויח קצת כסף....כי אני אוהבת ילדים קטנים (פדופילית....אל תשאלו...
) אבל אני לא יודעת מאיפה אני יכולה למצוא כזאת עבודה....או עבודה אחרת....(אמממ.....חוץ ממודעה...) מקווה לרעיונות יפים, מקוריים, מקסימים, שופעי ברק, מדהימים, מפילים מהריצפה, מהממים................וכולי וכולי וכולי... לילה טוב, לה לה לה לה
 

עמיתוש

New member
בקשר לשאלה הראשונה...

אין לי מושג! אני גרוע בדברים האלה, אם היו נותנים לי להחליט הייתי בוחר באפשרות הכי קלה שיש - לראות סרט ולדבר..
בקשר לעבודה, אני לא עושה בייביסיטר, אלא אני מוריד כלב של השכנים שלי, פעמיים בשבוע. (ותמיד אבל תמיד יש תוספות של כסף, כי הבעל שלה יוצא לארץ אחרת כל שבוע, והיא עסוקה, אז היא אומרת לי להוריד את הכלב). הקיצר, בסוף החודש, אני מקבל סכום נאה למדי... אז אם לא בייביסיטר, הנה, נתתי לך עוד רעיון! עמית בן 13...
 

חובזה...

New member
אם מדברים על רצפה...

אז יש אנשים ששוטפים צימרים אצלנו.. אבל זה לא מתאים אצלכם בטח.. ואני לא יודעת בקשר לשאלה הראשונה.. אנחנו יוצאות למסעדות תמיד .. ואני לא עובדת קבוע..פעם ב...אני עושה בייביסיטר לשכנה שלי ופעם ב... אני עובדת עם אבא שלי וגם מקבלת כסף..
 

r o n i1

New member
קודם כל....

בקשר לראשונה אין לי מושג כי אני גרה במקום פצפון אז ההורים שלנו לא ממש מפחדים אז אפשר לצאת חופשי... בקשר לשנייה אני עושה בייביסיטר מידי פעם לחברים והכל...את יכולה להגיד להורים שלך שיציעו לחברים שלהם ולהם תעשי ואז הם יגידו לאחרים וככה תהיה לך עבודה.... ויש עוד עבודות כמו למשל פה במצפה רמון יש מלון וכשהמבוגרים יוצאים מהחדר ורוצים בייביסיטר אז המלון מקשר אותם עם כל מיני ילדים מקווה שעזרתי רוני חוץ מזה אני חדשה פה יחסית כתבתי רק פעם 1...זאת ה2 וזהו... ביי
 

Outlast

New member
הצעה שלי-

תשחקו משחקים מ"של מי השורה הזאת בכלל?" זה תמיד מצחיק, בד"כ לא נמאס וחוץ מהחפצים (שאת זה לא בעיה לארגן) לא צריך להכין כלום, חוץ מפתקים ועטים... זה ממש נחמד.
 
נכון... זה תמיד עובד!

וזה תמיד משאיר "בדיחות פרטיות" שכאלה לחבר´ה, אחרי שמשחקים את זה, כי תמיד רצים קטעים...
תהנו :) עדי
 

QuEeN oF mE

New member
חחחחח ../images/Emo6.gif

אנחנו עושים את זה לפעמים בשיעורי אנגלית. כי יש חבורה של אנשים שמבקשת לעשות פאן פריידיי..חח.. ואתם יכולים גם לעשות ערב נוסטלגיה.. או שנות ה70..או וואטאור..
 
ת´אנקס לכולם...

רק כמה שאלות: -אוסי, או עדי או מישהו, איזה משחקים יש בששל מי השורה הזאת? אני לא בדיוק זוכרת.. -רוני, כתבת פה רק הודעה אחת????חשבתי שיותר...(אני מדברת עם רוני באי סי...איזה כיף לי....יש לה שם כינוי מאוד מוזר...) זהו... שבת שלום, לה לה לה לה
 

QuEeN oF mE

New member
ובכן..

כמו שעושים בסדרה.. לדוגמא: לוקחים חפץ מסויים וצריכים לעשות איתו כל מיני דברים.. או ששרים שיר וכל אחד אומר מילה אחת.. או שעושים את הקטע עם המסיבה ולכל אחד יש דמות שהמארח צריך לזהות.. ויש גם כזה שזה כאילו בליינדדייט..ז"א..צריך לבחור בן זוג ואחר כך להגיד מה מיוחד בכל אחד..או מה הוא.. משהו כזה.. ויש גם..שכותבים פתקים עם משפטים מוזרים ויש סצינה וצריך להגיד את מה שכתוב בפתק..
ויש עוד כמה שאני לא זוכרת..
 

TaMnOoN

New member
ויש גם

לשים סרט בוידאו, ללחוץ על mute ולדובב אותו לבד ויש גם... נו, איך אני אסביר את זה... שכותבים הצעות לכל מיני דברים, למשל - המועמדים הכי גרועים לנשיאות ארה"ב הדבר הכי נורא להגיד בפגישה הראשונה וכו´ ויש את המשחק של השאלות, שכל השיחה צריכה להיות בשאלות בלבד ויש את המשחק שכל השיחה צריכה להיות בשמות של שירים יש את המשחק שלוקחים שלושה אנשים, אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה, אחד יכול להגיד רק נגיד או "איזה יופי" או "יאק!" והשני יכול להגיד רק "זה רעיון מצוין!" ו... "אווווו אני אוהב את זה!" או כל משפטים אחרים שתבחרו... ויש עוד ועוד ועוד שאני לא זוכרת... :)
 

לימונדה

New member
אוקיי רעיונות....../images/Emo140.gif

אז הנה רשימת הרעיונות שלי למסיבות וכאלה: 1. make over party עשיתי את זה ביומולדת עם עוד חברה וזה היה אדיר!!! תאספי את כל החברות שלך תגידי להן להביא איפור דברים לשיער ותכשיטים ותעשו מייק אובר!!! כמובן שצריך גם סרטי בנות והרבה פוקפורן!!! שורה תחתונה: כיף בטירוף!!!! דירוג:
2. בעיקר לקיץ- מלחמת מים בגינה!!!! ושוב- ניסיתי וזה ממש כיף עם חברות... אתם לא תוכלו לנשום מרוב צחוק וגם תרגישו הקלה מהחום! שורה תחתונה- כיף!!! ניקוד:
3. סיפור בהמשכים!!! מי מאיתנו לא מכיר את זה??? לוקחים דף חלק, לכל אחד מותר לרשום רק משפט אחד ואז לקפל קיפול קטן כך שהמשתתפים האחרים לא יראו כלום... כשהדף נגמר פותחים אותו ומתפוצצים מצחוק מהתוצאה המוגמרת! שורה תחתונה- מצחיק בטירוף!!! דירוג:
4. קצת יצירה- אוקיי אז זה נשמע קצת ילדותי אבל... אם יש לך בבית דס חרוזים או פפימו תתיישבי עם החברות ותעשו כל מיני דברים! לא רק שיצא לכן להתעדכן במה קורה אחת עם השניה, אלא גם לכולן תהיה מזכרת מהיום הכייפי שהן בילו בחברתך! שורה תחתונה- נחמד ביותר! ניקוד:
5. לעבוד על אנשים בצ´אט- ולא אני לא מדברת על סתם להחזות אליהם אלא יותר להתחרות מי מצליחה לפפתח שיחה רצינית עם איזה מישהו ואח"כ לספפר לו שסתם עבדו עליו! אכזרי- אבל אחרי הכל זה צ´אט!!! גם את זה דרך אגב עשיתי ביומולדת שלי! אני הגיתי את הרעיון, הדפסתי דפים עם כל מיני שאלות שצריך לשאול אותו ולמלא בדף ומי שהצליחה לדבר עם כמה שיות אנשים שענו לה על כל השאלות זכתה! שורה תחתונה- מצחיק אך אכזרי! דירוג:
6. לבשל- אוקיי כל מה שצריך לביצוע הסעיף הזה זה כמה סירים ספפרר בישול טוב והררבה אמביציה! תסנג´רי את החברה שלך, וביחד תתלבשו על המטבח... תבשלו מכל טוב, ואולי אם נורא בא לכן להיות נחמדות תערכו שולחן יפה, ותזמינו גם את שאר המשפחה להנות ממעשה ידיכן! שורה תחתונה- ממש כיף דירוג:
7. משחקי קופסה!- אוקיי לה לה לה לה, את זוכרת את המונופול הנחמד והישן שאהבת לשחק בו כשהיית קטנה? זה הזמן לשלוף אותו מהמדף לנגב ממנו את האבק ולשחק בו! נשמע לא מעניין נכון? טעות בידיך!!! זה ממש כיף ובמיוחד אם זה עם חברה טובה!!!! שורה תחתונה- ממש נחמד דירוג:
8. מרתון משחקי מחשב- טוב זו הצעה לא מי יודע מה... תשתמשי בה אם ממש משעמם לכן! שבו ליד המחשב ושחקו באיזה משחק ישן כמו פאקמן או סופר מריו... תקבעו מראש את מספר המשחקים שאומר שניצחת ותהנו! שורה תחתונה- לא משהו... דירוג:
9. מרתון סרטים- אוקיי זו הצעה שמתאימה לחופשים... שוב גייסי את כל החברות שלך ללילה אחד, ובקשי מכל חת להביא את הסרטים הכי טובים שנמצאים בבעלותה. שוב הצטיידי בה-מון פוקפורן, ויחד תעבירו לילה לבן ... שורה תחתונה- ממש כיף! דירוג:
10. אוקיי אז העיצה האחרונה שלי- קומזיץ! בשביל קומזיץ צריך איזשהו שטח נחמד, מעגל אבנים, תפו"א, קיסמים ארוכים, מרשמלו, פק"ל קפה, צינור מים, והרבה מצב רוח טוב! זו עיצה שהיא לא מאוד פרקטית אבל היא ממש אחלה. יחד תשבו מסביב למדורה, תאכלו תצחקו והכי חשוב - תהנו! שורה תחתונה- חוויה! דירוג:
נ.ב מי אמר שקומציץ עושים רק בל"ג בעומר? זהו לגבי העיצות, ועכשיו לגבי הבייביסיטר: כשאני רציתי לפרסם את עצמי, שאלתי את כל החברים של ההורים שלי תליתי מודעות, א-ב-ל, השיטה הכי מקורית וטובה לדעתי שאני הגיתי והשתמשתי בה, היא לקנות בחנות לפנאי, סול בכמה צבעים, דבק חזק, וסליל מגנט שגוזרים ומדביקים, ולהכין מגנטים למקרר שעליהם רשום: "בייביסיטר לה לה לה לה" ומספר טלפון. עיברי בשכונה ותחלקי אותם לכל המשפחות עם הילדים.. ובכלל השאירי אחד כזה בכל בית בו תעבדי- ותיהיי בטוחה שלא יישכחו אותך... אז זהו להיום! ב-ה-צ-ל-ח-ה!!! ומקווה שעזרתי לך! אוהבת- לימו!
 

חובזה...

New member
פשששששששש

ממש יפה!! גם ההשקעה שלך וגם הרעיונות!! אני יודעת שאת רובם אני עושה עם חברות שלי..:) אבל יש דברים שלא ניסיתי עדיין..אז.. אני יכולה לנסות!!
 

לימונדה

New member
מ-ק-פ-י-צ-ה!!!! ועוד עם פלוס קטן

עבדתי על זה קשה!!!
נ.ב עוד רעיון אחד אחרון: ספא- אוקיי אז נשמע מסובך נכון?? ושוב- טעות!!! הכינו לכן מסיכות פנים מאבוקדו בננה אבטיח מלון אגוזים או what ever תעשו פנים אחת לשניה תסדרו ציפורניים גבות תעשו שעווה וכל אותם הדברים הקטנים שיוצרים את המראה הנשי המושלם! שורה תחתונה- אדירררר!!!! דירוג:
אוהבת-לימו!
 

שלומצי

New member
אחלה הודעה!

והיא אף קיבלה מקום של כבוד ב"מאמרי הפורום" - הפעם לא התבלבלתי, ושימו לב, יקיריי, כל מי שיכתוב הודעה ראויה - ייכנס גם הוא לפנתיאון!
 

לימונדה

New member
וואו!!!! איזה כיף!!!../images/Emo9.gif תודה שלומצי

תודההההה!!!!
והבת מאוד מאוד!!! לימו.
 
למעלה