2 בדיחות על 2 בלונדיניות

2 בדיחות על 2 בלונדיניות

צהריים טובים לכולםםםםם!!! בלונדינית אחת נכנסת לספרייה ומבקשת מהספרנית ``המבורגר וצ`יפס`` הספרנית אומרת לה:``אה סליחה זה ספריה פה`` אז הבלונדינית אומרת לה:``אה סליחה`` ולוחשת.... ``המבורגר וצ`יפס.. =========================================================== בלונדינית אחת עומדת ליד מכונה של קולה. מכניסה 5 שקלים יוצאת לה פחית... מכניסה עוד 5 שקלים שוב יוצאת לה פחית... מכניסה עוד 5 שקלים ושוב יוצאת לה פחית.. ניגשת אלייה חברה שלה ואומרת לה ``שרית כפרה מה את עושה``? עונה לה הבלונדינית:``סתמי ת`פה..את לא רואה שזה יום המזל שלי``? שיהיה לכם אחלה של יום.....תצחקו הרבה זה טוב לנפש....... זמרת בארים.
 
אלתי ששששש

אל תגלי שאני בלונדינית....עוד יחשבו שאני טיפשה... ורק אל תמותי לי.. זמרת חולה
 
מתוקה,

אם מישהו יחשוב כך...שלחי אותו אלייך,יקבל דו``ח מפורט על מי היא הבלונדינית הזאת... חוץ מזה את לא הייתי חברה שלי,אלא רק מכרה שלי אם היית טפשה... אוף-על מי אני עובדת?? ;-) ולמה את חולה? מואההההה רק בשבילך! אלת האהבה.
 

קשוח31

New member
חחחחחחחח גדול :)

הנה עוד אחת: הוטל על 3 בנות, אחת בלונדינית, בכתה א (כן, זה מתחיל כבר בכתה א), לכתוב חיבור בנושא ``אמא יש רק אחת``. הבת הראשונה כתבה חיבור די קצר: ``אמא תמיד עוזרת לי להכין שיעורי בית - אמא יש רק אחת`` הבת השניה השקיעה קצת יותק וכתבה: ``בכל פעם שיש לי יומהולדת, אימי מכינה לי מסיבת הפתעה וגם לא שוכחת לקנות לי מתנה - אמא יש רק אחת`` הבת השלישית הבלונדינית ישבה וחשבה ובסוף כתבה: ``אתמול אימי ביקשה ממני להביא שתי ביצים מהמקרר. פתחתי את דלת המקרר וראיתי שרק ביצה אחת נשארה, אז אמרתי: אמא, יש רק אחת`` :)
 
למעלה