1976-2007- 40 שנות כיבוש ללא תכלית !

bingoman

New member
1976-2007- 40 שנות כיבוש ללא תכלית !

מה השיגה ישראל ב-40 שנות כיבוש השטחים? לא הרבה- אם בכלל.ובכל זאת? היא הוציאה עשרות מיליארדי דולרים על כיבוש עם אחר במקום להשקיע סכומים אלה בדברים כגון: השכלה, בריאות, תשתיות, רווחה, חינוך,קשישים, ילדים, אמהות חד-הוריות, פיתוח הנגד או הגליל, מתן עזרה לזוגות צעירים ועוד ועוד. אך הכיבוש האכזר הרס את החברה הישראלית ,דרך על כל הערכים הטובים שהיו פעם, הפך את ישראל לחברה גזענית- פשיסטית ובעצם מלבד התעשרותם של בודדים מכיבוש זה כגון קבלנים ועוד כאלה מושחתים ובעיקר אנשי צבא לשעבר- הכיבוש הביא לדברים רעים מאוד. פעם הנשיא המנוח לינקולן אמר שמי שלא לומד מן ההסטוריה- סופו של דבר שיחזור על אותן טעויות. ישראל לא למדה כלום מן ההסטוריה והממשלות השונות שלה חושבות שעם אחר יסכים לחיות תחת כיבוש.זה לא יקרה כי זה גם לא קרה. והרי פינוי השטחים הכבושים הוא עניין של זמן וזה יקרה. חבל שמיליארדי שקלים ממשיכים לזרום להתנחלויות חסרות ערך או בסיס ואת המחיר הזה משלמת החברה כולה. איך אומרים? היה טוב ויהיה יותר גרוע בעתיד.כי המציאות השתנתה, העולם השתנה ורק ישראל חושבת שהיא יכולה להתנהג כמעצמה. נראה מתי -אם בכלל-ישראל תבין עד כמה היא טועה.
 

5GIPI5

New member
האם אתה חושב שהחיים זה משחק בינגו?

ישלך רעיון איך לפתור את הבעיה ,חוץ מלהקיא על המקלדת מה רצית להגיד, אם אתה היית ראש הממשלה לא היית עושה טעויות, מה אתה רוצה לתת לערבים את השטח בשביל ליצור מדינת תוהו ובוהו . הפלסטינאים בכלל לא נחשבים לבני אדם בעיני האחים הערבים שלהם לגבי מדינות ערב הפלסטינאים נועדו להיות הקורבנות שימחקו אם הישראלים. ומה אתה בכלל מטיף לאחרים האם אתה למדת לכבוש את יצרך.?
 

פרנקי 123

New member
הכיבוש אכן הרס אותנו כחברה.

אבל אי אפשר להאשים את הכיבוש בכל תחלואי המדינה..(עם כל הכבוד כן.) אם אתה מפנה את כל גוש קטיף ועדיין נוחתים עלינו קאסמים מעזה סימן שמשהו משובש גם אצלם ולא רק אצלנו. אי אפשר להאשים אותנו בכל. העולם לא השתנה,בדיוק להפך העולם הפך להיות חומרני יותר,אכזרי יותר..אגב איפה אתה שם את מדינת ערב במשוואה הזאת שאתה עושה?הרי האיסלם הקיצוני מבקש להשתלט על העולם החופשי הנאור. ראוי שתזכור דבר אחד,כל עוד הבעיה הפלסתינאית לא תפתר נמשיך לחיות על החרב,ובמקום להקצות משאבים לחינוך לבריאות ותשתיות נקצה אותם לבטחון. זר שנקלע בטעות למדינת ישראל בתקופה הנוכחית לא מסוגל להבין איך אפשר לחיות חיים נורמלים בישראל.
 

5GIPI5

New member
זה לא הכיבוש שהרס את החברה זו היוהרה

שהורסת את החברה, "כל חייל יהודי שווה 10 ערבים" פועל נגדנו. העולם הערבי רוצה להלחם על זכותו וגם אם ימותו 10 ערבים כנגד כל חייל ישראלי עדיין הם יהיו הרוב הקובע.
 

TPA

New member
הכיבוש לא הרס,יפי הנפש הרסו,איזה כיבוש מדובר?

תתביישו לכם מטומטמים,אין פה שום כיבוש,להזכירכם הערבים הם אלה שפרצו במלחמה ואנחנו רק הגננו על עצמינו. מי שהורס אותנו וגורם לפילוג ושינאה בעולם,זה אותם יפי נפש מגעילים שיש במדינה,מנסים לעלות את המוניטין שלהם בזה שהם זורקים סיסמאות כמו כיבוש ועוד הבלים מפיהם. פשוט בושה,אני מתבייש להיות חלק מהמדינה הזאת רק בגלל אותם אנשים. אוטובוסים מתפוצצים,עיר שלמה מופגזת כבר 7 שנים,התושבים משחקים טוטו בחיים שלהם ואתם כאן צועקים כיבוש,ממש בושה. תמשיכו לחיות בבועה שלכם או באיזה אוטופיה ואז באמת לא תיהיה מדינה,הערבים רוצים לגרש אותנו מפה,מכל ארץ ישראל,גם אחרי שרבין נתן להם חצי מדינה הם לא הפסיקו להתפוצץ,מתי תלמדו,ערבי זה ערבי ולא יעזור לאף אחד,אז אם אין לכם משהו חשוב לומר עדיף שתסמו את הפה ואל תפריעו לחיילים במחסומים לבצע את עבודתם להגן עלינו וגם עליכם,אם יזדמן לי לעשות מילואים במחסום ואחד מהמטומטמים האלו יהיה שם,אני אדאג שהוא לא יוכל ללכת או לדבר לעולם,אולי אפילו לזרוק אותו לצד הפלשתינאי שיעשו בו לינץ. ב ו ש ה ,לכתוב כיבוש,ממש בושה,אולי יום אחד תבינו.
 
למעלה