15 דקות של תהילה

צלליתה

New member
15 דקות של תהילה

למי שעוד לא ראה... קישור להסבר של uzi2 בנוגע לפרצת אבטחה. בניוזלטר של קונספט ובכלל מענין הדיון בטרנד החדש ברשת. שרותים ליוצרי תוכן.
 

e-magine

New member
התהילה לעוזי 2 ../images/Emo47.gif

לגבי הדיון שציינת, עוד לא התעמקתי, נכנסתי לקישור הראשון - rojo וישר ראיתי את הקטע הזה של "אל תפנו אלינו, אנחנו נפנה אליכם". ומייד חשבתי שגם זה טרנד חדש בכל מיני מקומות סגורים באינטרנט, אותי זה די מצחיק וזה מזכיר לי את האימרה הזאת, "אני לא מוכן להתקבל למועדון שמקבל אנשים כמוני" רק אני לא זוכר מי אמר את זה. אולי מישהו זוכר.
 

simplex

New member
גראוצ'ו מארקס

באחד הסרטים של האחים מארקס, אבל לא זוכר באיזה מהם.
 

חמעפה

New member
וודי אלן אמר את זה לא גראוצו מרקס

גראוצו מרקס אמר למשל התחלתי את חיי מכלום ולקח לי כל החיים להגיע לאפס משו כזה
 

simplex

New member
כנראה שציטט.

חיפשתי באינטרנט את האימרה הזאת כדי לראות באיזה סרט של האחים מארקס היא הופיעה, אבל כפי העולה מהאתרים השונים, היא לא נאמרה בשום סרט של האחים מארקס, אבל בהרבה מאוד אתרים מייחסים אותה לגראוצ'ו מארקס. יש גם אתרים שמייחסים אותה לוודי אלן, ממה שאני מבין בסרט אנני הול, הוא השתמש בזה. באחד האתרים נטען שהוא אכן מיחזר מספר פעמים משפטים של גראוצ'ו מארקס, וביניהם גם את המשפט הזה. במקום אחר מספרים שבמקור האימרה היתה לא בסרט, אלא התייחסה למועדון של קומיקאים מפורסם בהוליווד. בכמה מקומות מייחסים דווקא משפט דומה אבל שונה למארקס: "אני לא מתנגד להיות חבר במועדון שמוכן לקבל חברים כמוני". בכמה מקומות טוענים שוודי אלן הושפע רבות מגראוצ'ו מארקס.
 

e-magine

New member
לוודי אלן יש מלאי לא קטן של הברקות

משל עצמו וגם היצירה הקולנועית שלו (למיטב הבנתי, כוללת "ציטוטים קולנועיים" ורמיזות ליצירות של אחרים). אני חושב שלפעמים בכתיבה, סופגים השפעות ויתכן שכל כך מזדהים עם אימרה ומרבים לצטט אותה, עד שכבר שוכחים מה מקורה. יתכן גם שאימרה הופכת לפופולרית ושגורה, כאשר בהתחלה להרבה אנשים יודעים מה מקורה, אך עם חלוף השנים, האימרה משתרשת בשפה המדוברת ואנשים שומעים אותה ומשתמשים בה, בלי לדעת בכלל מה מקורה.
 
למעלה