15 דברים שלא ידעתם על...

rabeat

New member
כדורסל זה ../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

(בדיוק התחלתי אימונים היום!!) ומכבי אכן שולטים, אם חברות שלי לא סתם אוהדגות טיפשות
היית באיזה מליון ארצות, אגב!מגניביייייי ואנשים, אתם לא אוהבים קצת שוקולד?
 

limorig

New member
איפה את משחקת?

את הולכת מדי פעם למשחקים של מכבי? ואגב , אני נראה לי אחת היחדות/ים שלא סובלת שוקולד...
 

rabeat

New member
אני בעצמי לא אוהדת

אבל כל החברות שלי שרופות, והן הולכות אני סה"כ יודעת שיותם-הלפרין-חתיך-פארקר-עזב-וויצ'יץ'-מספר-13-וכו', וכמובן שקטש מאמן!!
אבל איך אפשר לא לאהוב שוקולד?.. למשל מוס שוקולד? או גלידת שוקולד? או.... אני ארגע
.
 

limorig

New member
איזה כיף לך!

יש לך חברות אוהדות!!!גם אני רוצה!! חוצמזה , צר לי לאכזב אותך , אבל הלפרין לא חתיך!, פארקר חתיך והשחקן הכי טוב שהיה במכבי!!, מעבר לזה וויצ'יץ' הוא מספר 7 (כנראה שאת מתלבלת עם שאראס שהיה עד לפני שנתיים 13) אה ואני ממש שמחה שמינו את קטש , ממש אהבתי אותו כשהוא שיחק במכבי ... שיהיה לו בהצלחה!
 

rabeat

New member
כן, הן שוות../images/Emo99.gif

וגם שוקולד זה שווה, אז אנשים, תתטחנו ועכשיו. הלפרין מאוד חתיך, ופארקר שולט ביותר. הוא ענק. ברח רחוק מהזרקורים. אגב שאראס- פחחחח, אין לו מה לעשות בNBA כל כך
קטש מצידי בכיף
אני לא הכי מבינה בזה.
 
וואו, זה ה-משחק בשבילי ../images/Emo99.gif!

1. שמי האמיתי הוא מחמוד. 2. אני בת 86. 3. הייתי חברה בטמפלגזלשאפט וב-KKK. פרשתי בעקבות חילוקי דעות אומנותיים. 4. נשואה פלוס שבעה ילדים, עז וקיפוד ים. 5.כתבתי והלחנתי את השיר "מאיה היא". 6. אני צאצאית ישירה של יוזף סטאלין. 7. הגיתי ושיווקתי לראשונה את ברווז האמבטיה. 8. הסרט האהוב עליי הוא "קרוסרואודס" של בריטני ספירס. 9. עיצבתי את כתיבתה של הספרה 9. 10. וגם הקלטתי את השיר "רבולושן 9", כשחושבים על זה. 11. המאכל האהוב עליי הוא תנשמת. 12. ה-D בלוגו של דיסני תמיד נראית לי כמו G הפוכה. 13. מעולם לא ביקרתי בטימבקטו. 14. אני המוח שמאחורי מר רדימר. 15. יש לי שלושה פוּפיקים.
 

Apple Scruff

New member
וחשבתי שאני היחידה שלא מצליחה לקרוא

"וולט דיסני" כמו שצריך
 

The Walrus

New member
../images/Emo45.gif ענק על 12

כל קשר בין הקשקוש ההוא לבין D מקרי בהחלט.
 
ואני חשבתי שאני היחידה שאוהבת לאכול

תנשמות... ועוד אמרו שאני מוזרה.... תראו מה זה אנשים.
 

Schweppesdude

New member
שאלוני הכרות, FUN FUN

1. יש לי חמישה שעונים בחדר ואף אחד מהם לא עובד. 2. אני תמיד שומר מתנות מפגרות, אז הספרייה שלי נראית כמו שלוחה של "הפנינג". 3. אני אוסף תחתיות של בירה מפאבים. (עד היום לא ברור לי למה). 4. בתמונה של הרשיון, יש לי חצ'קון ענק על יד האף . 5. אני שונא ספרניות זקנות. 6. אני שונא ספרניות זקנות שלא מגלחות את בית השחי. 7. הייתי מוכר את אמא שלי ואת אחותי בשביל סיבוב במכונית פורמולה 1. 8. השתתפתי באורגיה של 20 אנשים. 9. סתם, לא 20 אנשים. 10. אני לא יודע לספור אחרי 10. 10+1 . לדעתי סרגל 30 ס"מ זה דבר מיותר. 10+2. אף פעם גם לא הבנתי איך משתמשים במד זווית. 10+3. אני מעשן המון, שותה המון אלכוהול ומדבר כל היום בפלאפון- ואני עדיין לא מת , אז כל המחקרים שווים לתחת. 10+4. ביג ליבובסקי זה סרט גאוני. 10+5. אני שונא ג'וקים.
 
ביג ליבובסקי!!!!!!!111111$#%@$%#../images/Emo99.gif!!!!!!

אפילו ראיתי אותו עם החבר לפני שלושה ימים.
 
למעלה