144 לנייד

אזעקה

New member
144 לנייד

144 חינם בנייד שלום לכולכם להלן מספרי טלפון מקוצרים, בתבנית אחידה לשירות המודיעין הסלולרי של כל החברות. השירות בחינם. 1244-50 פלאפון 1244-52 סלקום 1244-54 פרטנר 1244-57 מירס החברות הסלולריות מספקות שירותי מודיעין מקבילים וזולים ל-144 אבל לא רוצות שתדעו מזה; אנחנו נגלה לכם איך לשלושת המפעילות הסלולריות הגדולות ? סלקום, אורנג' ופלאפון, יש שירות חדש. הוא נוח, שימושי ויעיל, ויותר מזה - אחרי שמכירים אותו קשה להסתדר בלעדיו כמעט כפי שהיה קשה להסתדר ללא שירות ה-144 של בזק. לרוע מזלכם,ולמרבה ההפתעה ? החברות לא ממש יוצאות מגדרן כדי לספר לכם עליו, ויותר מכך, נדמה כי הן אפילו מעדיפות שלא תדעו עליו כלל. מדובר בשירות מודיעין טלפוני בחינם, שכל חברה מחוייבת לספק מתוקף היותה מפעילה סלולרית בישראל. המשמעות: בזכות הוראה חדשה של משרד התקשורת, כל מה שאתה צריכים לעשות בכדי למצוא את המספר הנייד של לקוח אורנג' למשל,הוא להתקשר למרכז השירות המיוחד של החברה ולהגיד את שמו המלא והישוב בו הוא מתגורר. אם הוא אינו חסוי, תקבלו את המספר בתוך שניות וללא תשלום. נשמע מצויין הא? אז איך זה שאתם לא מכירים את זה?! סיבה טובה אחת היא בשל העובדה שהחברות דואגות להחביא את השירות המצויןהזה טוב-טוב מתחת לשטיח, ובאופן שגורם גם לדרך בה הן מחביאות את האנטנות שלהם להחוויר.
 

אזעקה

New member
בדיחה חמודה (ללא קשר ל144)

איש היי טק אחד "נאלץ" להשאר עם בנו, לראשונה לבד, כי אישתו נסעה לחו"ל... בבוקר, הוא הכין את הילד וירד איתו לכיוון הגן. כשנכנס לגן, הגננת אמרה לו כי היא מצטערת אבל הילד הזה לא שייך לגן הזה... מעט נבוך יצא מהגן ועבר את הכביש לגן לסמוך ושוב הגננת אמרה לו את אותו הדבר. כך ארבעה- חמישה גנים. בגן החמישי, הבן אומר לו: אבא, אם אנחנו הולכים לעוד גן אחד אני אאחר לבית ספר...
 

אזעקה

New member
בשקט בשקט הבנקים ממשיכים לחלוב.....

החל מה - 1.2.2006 הבנקים גובים עמלה חדשה בגין משיכת מזומן ממכשיר כספומט אשר אינו שייך לבנק שבו מנוהל חשבונכם. במידה ואתם מבצעים משיכה ממכשיר כספומט של בנק אחר, או בקניונים או בסופרים תחויבו בעמלת משיכה של 5 ש"ח. אין פטורים ואין הקלות, היות והעמלה נגבית על ידי הבנק ממנו משכתם את הכסף והחיוב מיידי. ניתן לראות בפיתקית את סכום המשיכה + 5 ש"ח עמלה !!!!! שלא תגידו שלא אמרנו לכם !!!!!!!!!!!!!! העבירו ידיעה זו לכולם !!!
 

אזעקה

New member
בגלל הסוף הבאתי את זה

בצער רב וביגון קודר אנו אבלים על פטירתו של אהובנו, חברנו הוותיק, השכל הישר, אשר היה עמנו במשך שנים רבות. אף אחד אינו יודע בוודאות בן כמה הוא היה, מאחר והמסמכים על לידתו אבדו לפני זמן רב למותו של השכל הישר קדמו: מות הוריו - אמת ואמון, מות אשתו - שיקול דעת, מות בתו – אחריות, ומות בנו – היגיון. שרדו בחיים אחרי מותו של השכל הישר, שלושה אחים חורגים: אני יודע את זכויותיי, מישהו אחר אשם ו-אני קורבן. לא הרבה נכחו בהלוויתו של השכל הישר, משום שמעטים שמו לב שהוא הלך לעולמו. אם אתה עדיין זוכר את השכל הישר, העבר הודעה זו הלאה. אם לא, הצטרף לרוב ואל תעשה דבר בעניין.
 

אזעקה

New member
חשוב מאוד !!!

להפיץ כמה שיותר - ומהר. חשוב מאוד !!! הודעה : הטענת מכשיר סלולרי בחדר שינה ליד הראש . בתכנית טלויזיה השבוע דובר על נושא הקרינה ממכשירים אלקטרוניים ובמיוחד ממכשיר ‏סלולרי. נאמר שכאשר מטעינים מכשיר סלולרי, אזי יש קרינה גדולה מאוד ברדיוס של ‏כמטר !!!!!! באותה תכנית ציינו שאנשים שמטעינים את המכשיר בזמן השינה, בחדר שינה, ליד הראש ‏ לא מודעים לכך ולכן הם חשופים לקרינה חזקה במשך כל הלילה . לידיעתכם שימו לב זו אינה בדיחה זו מציאות עגומה שאף אחד לא מספר.
 

אזעקה

New member
השפם והאנגלית

כתב החוץ של הסי.אן.אן ראיין את עמיר פרץ ושאל אותו היכן משרתים בניו בצבא: ‏פרץ השיב לו בהיסוס one in the river one in the visher ‏הכתב הסתכל על יועץ התקשורת של פרץ, היועץ שאל את פרץ למשמעות ... ענה פרץ... יש לי בן אחד משרת בנח"ל.... ועוד אחד משרת במג"ב
 
למעלה