1200 הרוגים פלשתינאים...

guypele

New member
1200 הרוגים פלשתינאים...

400 מתוכם ילדים עד גיל 15 (לא בדיוק "מחבלים" אתם יכולים לתאר לעצמכם). הרס בלתי ישוער של הערים הפלשתיניות ע"י הפצצות מהאויר ופלישות שיריון. שלושה מיליון פלשתינאים חודשים ארוכים במצור מוחלט שפירושו רעב, מחסור בתרופות ובמים נקיים, מניעת שירותים רפואיים, סגירת בתי הספר והאונ´, אבטלה של למעלה מ-70% וייאוש נורא. ואחרי כל זה - יש עוד מי שטוען שאם רק נכה עוד יותר חזק "הילד הסורר" יבין את הלקח ויחדול מדרכיו הרעות. יש עוד מי שהאסון הזה עושה אותו אופטימי שלאחר כן תשקוט הארץ ארבעים יום.
 

Snapple

New member
צריך להבדיל!

הילדים התמימים מתחת לגיל חמש עשרה אומנם אינם מחבלים במובן שללכת ולהתפוצץ באמצע מסעדה אבל לזרוק אבנים על מכוניות אין להם בעייה! חוץ מזה ההורים של אותם ילדים שולחים אותם לרחוב שיילחמו ויזרקו אבנים על חיילים ועל שוטרים! אם להורים האלה היה כול כך אכפת מהילדים שלהם אולי הם היו דואגים לשמור אותם בתוך הבית במקום לשלוח אותם לזרוק אבנים! וברוך השם שסוגרים להם את בתי הספר! אתה יודע מה "מלמדים" את אותם ילדים שם?? איך לשנוא יהודים, איך לרצוח יהודים! זו לא למידה זאת הסתה לשמה ולכאלה בתי ספר אין מקום בעולם שלנו! אתה אכן צודק שלא צריך לסגור להם מתקנים רפואיים ומניעת תרופות ואכן יש לעצור את תופעה זו. ובקשר לאבטלה מה אתה רוצה שנעשה? ניתן להם להיכנס לישראל ולהתפוצץ? ככה זה! שקודם יעצרו את המחבלים ואנחנו ניתן להם לעבוד. חוץ מזה יש מקרים לא מעטים בהם עובד ערבי שעבד בישראל ניצל את עובדה זו ופגע במעבידים שלו!
 

guypele

New member
לא. הם לא "נשלחים" לחזית.

ה"חזית" היא רחוב מגוריהם. מה אתה מצפה שהם יהיו סגורים בבית במשך חודשים? הפגנה או התקוממות אינה סיבה לירי. ההרוגים רק מלבים את האש. טענתי העיקרית היתה שהפלסטינאים כבר סובלים גם סובלים ויותר מאיתנו אז כל הטענות מנגד כאילו אנחנו הקורבן עיוורות למציאות.
 

Alder

New member
ההיגיון הפשוט שהעלית כאן נופל

על פי רוב, הורים מגוננים ביותר על ילדיהם. יוצא מכאן שאם יפרוץ אירוע ירי במקום מסוים, רוב הילדים לא ישלחו אליו. בעיקר בימיה הראשונים של "אינתיפאדה" זו, נראו מראות רבות של ילדים אשר הוצבו בראש אירועי האלימות. ד"א, זהו לא ענין חדש. בעולם הערבי ילדים הינם מצרך יחסית זול. במלחמת אירן-עירק ילדים "גויסו" ע"י זרועות השלטון כבר מגיל 12.. ובקשר להיגיון שאני רוצה להעלות - כאשר ישנה התנגשות בין מוסר לטובתי או נגדי, אני אגיד לעזעזל לגבי המוסר לצד השני. אני אתחיל לחשוב על הפלסטינים ומסכנותם, רק לאחר שלא יפגע אף אדם,אישה,ילד,ילדה,זקן או זקנה ישראלים ולא במקביל..
 

Snapple

New member
כן שישארו כלואים בבית!

למה אנחנו לא כלואים בבתים שלנו? הרחובות כמעט ריקים מרוב פחד שכול שנייה אתה עלול להתפוצץ לאלף חתיכות! ומה המלחמה לא ברחוב שלנו? במחסום של היישוב שלי לא התפוצצה מחבלת? מה עם האנשים שגרים ברחוב יפו בירושלים? החזית לא ברחוב שלהם? אבל אתה לא רואה את ההורים שלהם שולחים אותם בשביל למות, אלא מחזיקים אותם כמה שיותר בבית, כלואים!
 

guypele

New member
אל תזיין את השכל...

אתה אולי מפחד אבל יכול לצאת מהבית ולעשות כל שעולה על רוחך. הפלשתינאי לא יכול לעזוב את איזור מגוריו ולעיתים קרובות גם מנוע לצאת לרחוב. בדיוק על זה דיברתי בהודעה שלי - קצת פרופורציות. עם כל הכבוד בכל פרמטר שתוכלו לחשוב עליו הפלשתינאים סובלים יותר.
 

Alder

New member
../images/Emo104.gif כל אוכלוסיה ששולט בה משטר

רודני, חשוך, אשר נעזר בכח הזרוע והטרור ונוטע בה את ניצני השנאה, סובלת. אכן מסכים עימך בנקודה זו.
 

metal_slug

New member
אבל אתה מטיף רק לכיוון אחד

הבא ונזכור למה זה קורה : רצף של פיגועים כנגד ישראל, זריקת היוזמה של אהוד ברק מכל המדרגות, השתנה בקשת על כל הסכמי אוסלו, מימון של ארגוני טרור על ידי עראפת וסגניו ישירות, הוצגו כבר מספיק מסמכים השבוע. למה שלא תסתכל על הכיוון הזה קצת? למה שלא תחשוב על העובדה, שהצבא הישראלי ה"אכזר" שלנו לא משתמש בטקטיקה הפשוטה והישירה, ולא משטח את שכם ורמאללה ועזה בהפצצות אוויריות, בערך כמו שהאמריקאים עושים באפגניסטן, אלא במקום זאת מסכן את חייהם של חייליו, ומנסה לפגוע במחבלים ישירות? ובעניין הילדים בני ה-15 : תפתח פרק על מלחמת ארה"ב בוויטנאם, ותגלה שגם ילדים בני 12 יכולים לירות ב-M16 כמו גדולים. אתה יודע מה, עזוב את וויטנאם, אל תרחיק הרבה, קרא על האינטיפאדה האחרונה, ועל הפחד של החיילים הישראלים מילדים, כי כל ילד יכול היה להוציא בקבוק תבערה משומקום. בשביל להיות מחבל לא צריך להיות מבוגר, צריך רק נשק.
 

CANDY MAN

New member
1200 מחבלים + כאלה עם פוטניצאל!

יש לי שתי דברים להגיד לך! 1. צה"ל בחיים לא הרג ולא חיסל אדם שהלך סתם ככה ברחוב!!!! צה"ל פגע במחבלים שתכננו פיגועים, צה"ל פגע בפלשתינאים שירו עליו ועל אוכלוסייה אזרחית, צה"ל פגע במי שניסה לפגוע בתחת הפחדן שלך!. צה"ל פגע במי שתקף אותו, צה"ל פגע במי שאיים עליו בנשק, צה"ל פגע במי שהרזיק נשק במטרה לפגוע שוב בתחת הפחדן שלך! 2. אתה שקרן מלוכלך וצריך להעיף אותך מהפורום!!!! איך אתה מעז להמציא מספר כזה דמיוני של ילדים שנהרגו ע"י צה"ל! אני רוצה שתתן לי שם אחרי שם של 400 ילדים בני פחות מ-15 שנהרגו!!! אתה שקרן ואני לא מאמין לשום שטות שאתה אומר. איך אתה מעז בכלל להאשים את הצבא ששומר עליך ומגן עליך מפני אלו שרוצים להורגך! נראה אותך נכנס לרמאללה ומחפש את החברים השמאלנים הדמיוניים שלך שחיים שם, נראה אותך בכלל שורד שם 2 דקות עד שפלשתינאי אחד שכמובן ילך עם רובה יראה אותך ואז... הגיע הזמן שתודע שטעית! הגיע הזמן שתפסיק לבזות את עצמך והגיע הזמן שתלמד לתת כבוד לצבא שלך!
 

ice5

New member
רק שתדעו שההוראות פתיחה באש הם

רק שתדעו שההוראות פתיחה באש הם כאלה מפגרות אסור לך לירות בכלל, אא"כ אתה בסכנת חיים ובכלל, סיירת אגוז ודובדבן צריכים לצלם את המבוקשים שהם מחסלים כדי להוכיח שהם נשאו נשק.
 

CANDY MAN

New member
ועוד דבר מפגר

אם למשל הפלשתינאים יורים עלייך מתוך קבוצה של ילדים ונשים הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה לברוח או למות כי ההוראות אומרות לא לפתוח באש על חפים מפשע שזה כמובן בניגוד לצבא הנאצי שאתה מתאר פה אז אולי הצבא שלך זה לא הצבא שלי.
 

guypele

New member
אז איך נהרגו 400 ילדים באינתיפאדה?

יש לי עדות נוכחות של אנשים מהימנים ביותר (בין השאר אחי הגדול) שהוא אישית ירה לעבר קהל אש חיה ונפצעו/נהרגו אנשים מכל הגילאים.
 

guypele

New member
סטטיסטיקה שניתן...

לקרוא במס´ מקורות, למשל האתר של "אמנסטי" (והם לגמרי אובייקטיבים)... מטבע הדברים לא אפרט לך שם אחרי שם...גם כי עוד לא מצאתי מקור מידע שיפרט את השמות (והרי רק להרוגים ישראלים יש שמות...הפלשתינאים פשוט "מוצאים את מותם", הא?)... קח את דברי כעובדה מזעזעת. אני לא נותן כבוד לפשעי מלחמה. ההאשמה בשקר היא חמורה ביותר. אם לא תוכיח שאני טועה אני חייב לדרוש ממך להתנצל.
 

m y s e l f

New member
כשאתה אומר

שנהרגו כל כך הרבה ילדים, ומביא לדיון בפורום עובדה כל כך קשה, אני חושב שעליך להסתמך על עוד משהו חוץ מעדות של פלשתינים. ועל מה בדיוק מתבססים באתר הזה? גם על עדויות של פלשתינים! ורוב ההרוגים הם אלה שצה"ל מחזיר להם אש, ולא פותח באש לעברם, או כאלה במטיילים להנאתם לאורך הקו הירוק ומתפוצצים ממוקשים באיזור. אתה חושב שאין שלטים של זהירות שדה מוקשים? מה לעזאזל הם עושים שם?! מה שהם עושים שם זה מנסים לחדור לישראל בשביל אתה יודע מה לעשות. אני מודה, זו השערה, אבל היא מאוד הגיונית כי אף בנאדם שפוי לא ייכנס לשדה מוקשים כשיש לו אזהרה לפני. בעצם - אדם שקם בבוקר, הולך למסעדה, בוחן את כל האנשים שם, מחייך ולוחץ על הטריגר, אני בספק קודם כל אם הוא שפוי, ואח"כ אם הוא גם בן אדם.
 

CANDY MAN

New member
אתה עוד נפל למערך ההסברה שלהם.

הרי אתה יודע טוב מאד שזאת טעות ו"אמנסטי" פירסמו מה שאמרו להם הפלשתינאים. בלי שמות ובלי גופות. אם ישראל הייתה רושמת שהיו לה 2 מיליון הרוגים והייתה ממציאה קצת סטטיסטיקה עליהם אז היו רושמים גם את זה. אני מתפלא עלייך וחשבתי שאתה יותר בוגר מזה. סתם ככה נראה לך שהצבא שלך עושה דברים כאלה? נראה לך שסתם יורים בילדים ברחוב? יש מיליון כתבים באזור ואתה חושב ששאף אחד לא היה עושה מזה סיפור ענק? תתבגר קצת ותפסיק להאמין לכל מה שמוכרים לך. אני ל מבין איך אתה לא רואה שאתה נותן כוח לפלשתינאים בעזרת כל מה שאתה אומר. מה תעשה שימותו חיילים שלנו? תגיד שזה מגיע להם? אולי הגיע הזמן שתגיד שהם היו מוכנים להקריב את עצמם כדי שלך יהיה נוח לשחק במחשב ולראות טלוויזיה? לפי דעתי אתה צריך להתנצל על כך שפרסמת דבר כל כך מזעזע ועלייך יאמרו חכמים: "שונא ישראל" מצטער שאני צריך להגיע לרמה כזאת.
 

guypele

New member
1200 הרוגים זו עובדה. לא אמרתי...

איך הם נהרגו ולמה ומי הם היו. פשוט ציינתי את מניין ההרוגים (וסליחה, אם נהרגו רק אלף זה פחות נורא? כמה אתה חושב שנהרגו?). אותם "מיליון" הכתבים הנ"ל הם הסיבה לכישלון מערך ההסברה הישראלי - את המציאות הזו קשה מאוד ליחצן כ"אומה קטנה המגינה עצמה וכו´". כאשר ימותו חיילים - מבחינתי זה לא יהיה על "הגנת המולדת" אלא מוות מיותר ומקומם בשל ראיה אסטרטגית הרסנית של ממשלת שרון. אני כמובן לא חוזר בי כי אין על מה לחזור - התקפותיכם אינן מבוססות על דבריי. ומי שקרא לי שקרן - שיוכיח או יתנצל בעצמו.
 

נעמה א

New member
לא על הגנת המולדת?

אז על מה מתים החיילים האלה? אולי לא שמת לב אבל מאז שהתחילה הפעולה הזאת יש הרבה פחות פיגועים. זו דווקא כן הגנת המולדת כי אנשים מתפוצצים ברחובות וההבלגה לא עזרה בכלום. ממש בושה שחיילים מתים בשביל להגן עלייך וזה מה שאתה אומר!
 

guypele

New member
נדבר בעוד חודש נעמה...

כנוכל להסתכל לאחור ולבחון מה פעולת צה"ל השיגה, טוב?
 

guypele

New member
ואתה יודע עוד משהו?

כשאני שומע עדות של פלשתינאי ממרר בבכי שחיילים הרגו את הבן שלו כואב לי ואני לא חושב שיש דרך להצדיק זאת או להסביר שזו חובת המציאות בשביל להשיג איזושהי מטרה (שמה היא בדיוק אני לא יודע). אני שוב קורא לך להוכיח ששיקרתי או להתנצל. ואני אעמוד על כך בכל הודעה שלי.
 
guypele . אתה יודע משהו

נמאס כבר להגיב כל הזמן בנאומים....אבל אני לא מתייאש!!!! לא יכול שכל פעם תרשום עוד הודעה ועוד הודעה ועוד הודעה על העוול שנעשה לפשלתינים. משום מה נדמה כאילו אתה לא חי באותה ארץ בה אנחנו חיים. כל הזמן משתמע מדבריך שאנחנו מדינה שעושה את העיוולות רק ממטרה אחת: וזה רשעותה , חוסר אנושיותה ומדיניותה המטורפת. אפילו שאתה מנסה להזכיר את מדינת ישראל אתה קורא לה במונח אחד:"הכיבוש".מה יש תגיד פעם אחת : "מדינת ישראל".מה יקרה??? 2000 שנה נאבקנו בשביל מדינה כדי שאזרחים בתוכה יגידו: "כיבוש" -והרי שכחת למה נגרם הכיבוש??? מה בששת הימים נלחמנו עם עצמנו??? רצינו את זה מטעמי אידאולוגיה זולה בלבד ??? . אנחנו המדינה היחידה באזור שהייתה מוכנה ועדיין מוכנה להקריב כ"כ הרבה בשביל שלום (תזכיר לי בדיוק מי אמור לוותר על השטחים? אנחנו או סעודיה הגדולה?), אבל מצידך להקריב את הכל!!. אתה חושב שנסיגה ל67 תביא פה שלום????בדיחה טובה! אתה בטח גם חושב שהולכים להתאבד בשביל לחיות! ותפסיק כל פעם לתת נתונים על הרוגי המלחמה בצד הפלשתיני. גם אני עכשיו יכול לשחק פה במצפונם של אנשים ולהביא דוגמאות על כמה גרמנים חפים מפשע מתו במהלך ההתקפות של בעלות הברית וחלקם ילדים קטנים. אז מה בגלל זה נגנה את ההתקפה הזו???. הרי ידוע שהתקפה זו מטרתה הייתה חיסול משטרו הנאצי של היטלר. היום המטרה היא חיסול משטרו הטרוריסטי ושותפיו של ערפאת. ומאוד חבל שהיום העולם פתאום נעשה רגיש כ"כ לטרוריסט ערפאת, מבלי לחשוב על המניעים בהתקפה. וכיום אם יש אשם במצב הפלשתינים זה רק ערפאת וההנהגה הפלשתינית. תסביר לי איך הם מתלוננים על עוני כאשר תודה לאל כסף למרגמות ומטענים לא חסר להם, ועל זה תוסיף סיוע מארצות ערב ומהאיחוד האירופי. מעניין לאן הולך כל הכסף הזה?במקום לדאוג לתרופות הם עומלים עתה על פיתוח השיהאב 3-אבל טוב רק אנחנו אשמים. תיכף תגיד לי שהוא הולך לארגוני השלום של הרשות (אלה שדיברת עליהם היום), כי אתה אוהב לבנות מציאות שבה אנחנו הרעים והם המלאכים הגדולים.. היום אפילו לשרשר דגל סירבת. תגיד אתה כ"כ מרגיש לא טוב בבית שלך, הארץ שלך. משום מה נראה לך שהארץ הזאת זה דבר מובן מאליו....מה כ"כ מבייש אותך בדגל שלך???. שש מיליון יהודים נרצחו בשואה , והם לא זכו לראות מדינה בעלת סממנים וסמלים והם רק חלמו להניף דגל. גם היום נרדפים בכל ארצות הפזורה יהודים על רקע אנטישמי, ואתה , מה איכפת לך: הפלשתינים סובלים-וזה מה שחשוב. אז אני אומר לך על הפלשתינים יש מי שירחם, עלינו אין!!!...(תזכיר לי עוד מדינה יהודית אחת???, ועוד 22 מדינות ערביות שיש בעולם!!!)..אבל העיקר שאנחנו עושים עיוולת.... ואתה בא ומשחרר לאוויר הצהרות הומניות כביכול. שחרר גם הצהרות הומניות על 30,000 משפחות של מילואמניקים שלא יישנו הלילה, וזה כמובן לא כולל את מספר הסדירים-כי הם לא יושבים מול המחשב כרגע. שחרר הצהרות הומניות על טבח של 27 אזרחים ליד שולחן הסדר. שחרר הצהרות הומניות על זה שקרוב לשליש ממשפחות המדינה היה חסר לפחות אדם אחד סביב שולחן הסדר??? מה יש זה פחות כואב????מאיזה חמוש שבטח מתכנן להתאבד פה בארץ ו"חס וחלילה" נורה על ידי כוחות "הכיבוש"...... לסיום מכיר את המשפט: "כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים". תבין בעצמך!!!
 
למעלה