התמתנות אדירה לצפון....
עפ"י עדכון 12Z המון גשם בחוף המרכזי והדרומי, המון שלג בהרי המרכז ובצפון הרבה פחות, גם שלג מגבהים יותר גבוהים. כרגע נראה שהרום התמתן בצורה משמעותית והאפיק הדרים יותר מדי, דבר נוסף הוא שקע בקרקע מדרום לקפריסין, מה שלא טוב בכלל לצפון!