12 דברים שלא ידעתם על דולצ'ה וגבנה!

moma 16

New member
12 דברים שלא ידעתם על דולצ'ה וגבנה!

1. חברת Dolce&Gabbana מורכבת משניים -
סטפנו גבנה
, בן 43, במקור מונציה שבאיטליה,
ומדומנצ'יו דולצ'ה
, בן 47, במקור מכפר קטן בסיציליה. בעוד שדולצ'ה למד עיצוב אופנה בסיציליה ועבד במפעל הבגדים של הוריו, גבנה למד עיצוב גרפי ולא הבין דבר באופנה. השניים נפגשו בשנת 1980 בסטודיו בו עבד גבנה במילאנו, התאהבו מייד, ובשנת 1982 החליטו גם לעבוד יחד. 2. ליין בגדי הנשים הראשון של הזוג הוצג לראשונה בשנת 1985 בתצוגת אופנה שזכתה לשבחים עולמיים. ליין בגדי הגברים הראשון שלהם הוצג רק בשנת 1991, לאחר כ- 9 שנות עבודה משותפות. 3. הבוטיק הראשי של D&G, בו קונים אך ורק הלקוחות העשירים ביותר של החברה, נמצא ב-Via della Spiga המפורסם שבמילאנו, ומתפרש על פני שטח של דונם. אך הבוטיק הראשון והקטן של החברה נפתח דווקא ביפן, בשנת 1989. 4. אחת הפריצות הגדולות של דולצ'ה וגבנה התרחשה לאחר שעיצבו את הבגדים לסיבוב הופעות העולמי של מדונה בשנת 1983. מאותו יום נחשבים השניים למעצבי הבגדים הראשיים של הוליווד ושל כל מי שצלמי פפראצי רודפים אחריו, כגון קיילי מינו, אנג'לינה ג'ולי, ביונסה והבקהאמים. 5.כתב ידם המיוחד של דולצ'ה וגאבנה על הדברים שהם יוצרים יוצר מראה סקסי בשילוב ניחוח איטלקי. הם ידועים בשימוש רב של הדפסים מעולם החי, שימוש באלמנטים מעולם ההלבשה התחתונה והפיכתם ללבוש עליון, חליפות פסי סיכה ושימוש ניכר בשחור ואפור. בגאוניותם הרבה הם יודעים לשלב את כל האלמנטים הללו תוך שבירת מוסכמות וגבולות ויוצרים מראה פרובוקטיבי. 6. החברה מקיימת שני קוי אופנה: Dolce&Gabbana לעשירים, D&G לעשירים פחות. רשימת חלקית של פסי היצור של החברה כיום: גברים, נשים, הלבשה תחתונה, בגדי חוף, משקפיים, שעונים, בשמים, בגדי ילדים ולאחרונה אף יצא דיסק ראשון של מוסיקת מועדונים תחת לייבל המוסיקה החדש של D&G. 7.באסטתיקה של דולצ'ה וגאבנה יש הכל חוץ מביישנות. השניים מעצבים בגדים שיש בהם מוחצנות ואירוניה ומסר עקבי, יצירתי, מוצק לאורך כל הקריירה. 8. כל בגד ומוצר של דולצ'ה וגבנה מיוצר באיטליה באחד מעשרה מפעלים בלבד המורשים לייצר אם פריטי החברה. אחד מהמפעלים האלו הוא Dolce Saverio, המפעל של אביו של דולצ'ה, בו דולצ'ה עבד בנערותו. המפעל מייצר את ליין בגדים היקרים ביותר. כן, אלו שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לקנות. 9. יכולים להרשות לעצמנו: תחתונים ב-30 דולר, סוודר ב-70 דולר, ג'ינס ב-100 דולר, צעיף ב-150 דולר, שעון ב-200 דולר, משקפי שמש ב-400 דולר. לא יכולים להרשות לעצמנו: חולצת נמר ב-900 דולר, סוודר משובץ ב-2,200 דולר, מעיל חורף ב-3,200 דולר, שמלת ערב ב-4,000 דולר. 10. בסוף שנת 2004 דיווחה החברה על גידול של 23 אחוזים בהכנסות, שהסתכמו בכ-690 מיליון דולר, וגידול של 34 אחוז ברווח הנקי, שהסתכם בכ-65.5 מיליון דולר. לאחר ששומעים את הנתונים הללו, לא מפתיע לשמוע שהזוג גר בוילה קטנה מהמאה ה-19 במילאנו, ושמדי פעם אפשר לראות אותם באחוזה שבבעלותם בריביירה הצרפתית. 11. אך למרות הכסף, ואולי בגללו, הזוגיות בת עשרים השנים הסתיימה. השמועות על פרידתו של הזוג ההומואים הכי מוכר בעולם האופנה החלו לפני פחות משנה, ולפני מספר חודשים אף אושרו על ידי בני הזוג עצמם. אז נכון, הם כבר לא ביחד, אך החברה תמשיך כנראה להתקיים. או כדברי דולצ'ה: "ברמה המקצועית אנחנו עדיין ביחד. אנחנו עובדים ביחד נהדר ויש בינינו הבנה חזקה מאוד. מה שקרה בעבר עדיין שם, ממשיך כעת וימשיך לעד. יש בינינו אהבה חזקה מאוד". טורי הרכילות אף מספרים כי כל אחד מבני הזוג מצא כבר אהבה חדשה, ושהרביעייה נצפית לא פעם בפגישות דאבל-דייטינג מביכות. 12. אחוז מוצריהם של דולצ'ה וגבנה בשוק המוצרים המזויפים העולמי נחשב לאחד הגבוהים, ועל כן פיתחה החברה מערכת נגד חיקויים, הכוללת מדבקת הולוגרמה מתוחכמת הארוגה על תויות כל הבגדים ועוד מספר אלמנטים בלתי נראים. לחברה יש אף הסכמי מכס עם מספר מדינות, שבמסגרתם החברה מספקת למכס ערכות לזיהוי מוצרים מזויפים (בסגנון הטוש המפורסם לשטרות מזויפים). תודה לאקספוז
 
וואו למדתי המון(:) תודה../images/Emo23.gif

תמיד חשבתי שהם התחילו מליין גברים ורק אח"כ התפתחו לנשים
 
למעלה